דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: עדיף על חצר פרטית 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3717 פעמים ]

ידיד שלי מתגורר בישוב כפרי בשרון על שטח אדמה רחב ידיים שעל חלקו הקטן בנוי בית המגורים המשפחתי, ועל שאר השטח, בכמה מפלסים – גינה ירוקה ומקסימה, עם מדשאה מטופחת, עצי דקל, וקקטוסים ופרחים, מסלעות המשובצות בפסלונים קטנים ומפל מים שוצף, פרגולות וסככות תאילנדיות מה עוד צריך כדי להפוך את המקום המופלא הזה לאחד מאותם גני אירועים בשרון שמושכים אליהם מדי ערב כלות, חתנים ואורחים רבים, כמו שפרחים מושכים אליהם דבורים?

יש סיבות רבות לכך שחצר פרטית כזו, עם פוטנציאל להפוך לגן אירועים המכיל בין 100 ל-200 אורחים (ברווחה רבה וללא בצפיפות), תישאר בגדר גינה לאירוח המשפחה, החברים ומסיבות יומולדת משפחתיות בלבד: ראשית, כדי להפוך אותה לאחד מאותם גני אירועים בשרון, יש לקבל רישיון עסק מהרשות המקומית, וזאת לאחר שהוצגו אישורים ממשרד הבריאות, ממכבי אש, מחברת חשמל ועוד. טרארם לא קטן. אם ידידי ישיג את כל האישורים הללו ואם יחליט לממש את חלומו הרטוב – להקים  ולנהל עוד אחד מאותם גני אירועים בשרון – צפויות לו עוד בעיות רבות בדרך:

ראשית, השכנים הצמודים והשכנים המתגוררים ברדיוס של כמה מאות מטרים - ידידי יהיה חייב לקבל את הסכמתם, שאחרת הוא מסתכן בעימות שעלול להוביל להרעת היחסים במקרה הטוב, ולתביעה במקרה הרע. מבחינת השכנים גן אירועים צמוד הוא ממש רעה חולה, מפגע ומטרד של רעשים וריחות ומצוקת חנייה. בל נשכח שגן אירועים פעיל מביא עימו עשרות מכוניות שזקוקות למקומות חנייה. המכוניות הללו יתפסו את כל מקומות החנייה ברחוב ובאותה הזדמנות גם יצפרו מעת לעת ויפרו את שלוות הדיירים (חכו חכו לדי-ג'יי).

ואכן, גן אירועים מסחרי מחייב היערכות רבה מבחינת מקומות חנייה, מערכת משודרגת של חשמל ומים, סוללה של תאי שירותים לאורחים (כדי שהללו לא ישתמשו בשירותי הבית מומלץ ואפשר להציב במקום שירותים כימיים), תחזוקה שוטפת של הגינה, ושיתוף פעולה עם חברת קייטרינג.

וצריך נכונות רבה לערבב בין חיי הבית והמשפחה עם "העסק", שהרי הלקוחות ועובדי הקייטרינג מסתובבים לך כל הזמן בין הרגליים (למרות הכניסה הנפרדת וסגירת המעבר הישיר מהגינה לסלון הבית ולשירותים), הדי-ג'יי מפוצץ לבני ביתך את המוח, וצריך לספוג את ריחות הבישולים זמן רב לפני תחילת האירוע ואת גרירת הציוד והשולחנות והכיסאות בעת הפירוק והפינוי שנמשכים עוד שעה שעתיים לאחר סיומו של האירוע. בקיצור: גיהנום.

נו, אז מה הפלא שבעלי חצרות פרטיות גדולות נמנעים ממסחור החצרות שלהם, ובכך מותירים את כל העבודה (גם בתחום האירועים הקטנים והבינוניים) לגני אירועים מסחריים. אגב, בנישה הזו של אירועים קטנים ובינוניים הנשלטים על ידי גני אירועים בשרון קמו בשנים האחרונות מתחרים בדמותם של בתי קפה ומסעדות.

לא מכבר פגשתי את ידידי בחתונה גדולה באחד מאותם גני אירועים בשרון, מהוותיקים, הגדולים, המפוארים והמצליחים שבהם. ישבנו לנו בנחת עם בנות זוגנו והחברים, לגמנו קוקטיילים ובירות, זללנו מכל הבא ליד (מנות כיד המלך של אחד מחברות הקייטרינג הידועות ביותר), רקדנו בעליזות על הרחבה, שאגנו במלוא גרוננו בלי לעשות חשבון, וקינחנו בקפה ועוגות רוויות בכולסטרול. "אתה רואה", אמר לי ידידי, "לא עדיף שכל הבלאגן הזה יהיה בתוך גני אירועים אמיתיים, ואני אשב כאן כאחד האדם, ואיהנה מכל רגע, במקום לסבול בחצר הפרטית שלי?"

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב