דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפעילות יעילה של המסעדה - בחרו ציוד טוב למסעדה! 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2010 פעמים ]

 

ציוד למסעדות

פתיחת מסעדה היא אחד החלומות הנפוצים ביותר. אנשים רבים חולמים על מסעדה בבעלותם ובניהולם, על מקום שיהיה רק שלהם, אותו יוכלו לעצב לפי ראות עיניהם, להגיש בו את האוכל האהוב עליהם ולהתפרנס בכבוד, כשהם אדונים לעצמם ולא צריכים לתת דין וחשבון לאף מנהל.

אולם פתיחת מסעדה היא משימה לא קלה בכלל, ושמירה על אורך חייה של המסעדה היא משימה קשה שבעתיים, שכן זו עובדה ידועה שמסעדות בארץ (ובמיוחד באזור המרכז) מתקשות להחזיק מעמד יותר משנתיים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור כל אחד שמעוניין לפתוח מסעדה ועבור כל מי שרוצה להבטיח את המשך פעילותה ורווחיותה הוא בחירת הציוד למסעדות.

בחירת ציוד למסעדות – לפעילות יעילה של המסעדה

כאשר בוחרים ציוד למסעדות השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה הציוד תורם ליעילות העבודה במסעדה. אין כל טעם לרכוש ציוד למסעדות בעל עיצוב מרשים ומיוחד, אם בפועל הוא מקשה על העבודה במסעדה. כך למשל, בבחירת ציוד למסעדות עבור המטבח, כמו מקררים, כיריים, עמדות טיגון וגריל, חשוב להקפיד שעמדות אלו יהיו מעוצבות בצורה הארגונומית ביותר, שתאפשר לטבחים ולשפים לעבוד ביעילות ובמהירות. לכן, לפני בחירת ציוד למסעדות חשוב לתכנן מראש היכן יונח כל פריט ולבדוק האם מיקום זה הוא המיקום האידיאלי מבחינת יעילות העבודה.

כל מי שבחר ציוד למסעדות בוודאי יודע שלכל פריט או מוצר יש אינספור סגנונות עיצוב ופונקציות ייחודיות, כמו למשל סירי בישול עם בוחשים, תנורי אפייה במגוון גדלים ועם מגוון פונקציות אפייה ועוד. לכן חשוב מאוד לבחור ציוד למסעדות רק לאחר שגיבשתם את עיקריו הכלליים של התפריט שתגישו במסעדה. אין כל טעם ברכישת ציוד למסעדות שאינו מתאים לצורכי הבישול, האפייה, הטיגון, הצלייה או הכנת האוכל שלכם. חבל על המקום ועל הכסף שתבזבזו. הקפידו לרכוש אך ורק ציוד למסעדות שמתאים לסוג האוכל שאתם מתכוונים להגיש ולתהליכי ההכנה והבישול שיתבצעו במטבחכם.

כשבוחרים ציוד למסעדות חשוב לקחת בחשבון לא רק את תהליך הכנת האוכל, אלא גם את תהליך הניקיון וסגירת המסעדה. הקפדה על ניקיון המסעדה ועל התנאים ההיגייניים שבה היא חלק חשוב להמשך פעילותה ורווחיותה. הקפידו לבחור בציוד למסעדות שיהיה קל ונוח לנקותו, ואשר לא יעכב את זמן העבודה. כך למשל, העדיפו ציוד למסעדות העשוי מנירוסטה – מתכת שאינה מחלידה, אינה סופגת כתמים וקל מאוד לנקותה.

בחירת ציוד למסעדות – בטיחות מעל לכל

לאחר שהחלטתם איזה ציוד למסעדות יהיה היעיל ביותר מבחינתכם, ואתם ניגשים לבחירת המוצר הספציפי או החברה שממנה תרכשו את הציוד למסעדות, אל תשכחו גם את נושא הבטיחות. בטיחות בעבודה במסעדות היא פרמטר חשוב מאין כמוהו, במיוחד לשם הוצאת רישיון עסק. לכן הקפידו לרכוש ציוד למסעדות מתוצרת יצרן מוכר ואמין בתחום.

חשוב מאוד לא להתפתות להצעות זולות במיוחד של ציוד למסעדות יד שנייה, שבטיחותו מוטלת בספק. גם אם רכשתם ציוד למסעדות יד שנייה, הקפידו לעשות זאת מחברה המעניקה אחריות על מוצריה. ודאו שבציוד שאתם רוכשים לא חסרים חלקים, שאין בו כפתורים וידיות מאולתרות ושהוא עובד בצורה תקינה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב