דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גבר גבר 

מאת    [ 23/05/2007 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 5969 פעמים ]

אחד הדברים הראשונים שלמדתי בתחום (אימון להצלחה בין המינים), היתה הגדרה פשוטה של רועי המאמן למי הוא גבר ( בעיני אישה).
ההגדרה הזו תפסה את תשומת ליבי כי היא היתה כ"כ פשוטה ואם זאת כ"כ מדויקת.
והרי היא לפניכם: גבר= אחד שיודע מה הוא רוצה, יודע כיצד להשיג את זה ואפשר לסמוך עליו.
שני החלקים הראשונים בהגדרה מתייחסים לגישה, אם זה ביחס לנשים או לחיים בכלל, הוא יודע בבהירות מה המטרות שלו, הוא ממוקד, הוא יודע מה הצעדים שעליו לעשות על מנת להשיג את מטרותיו ואם הוא לא מצליח בניסיון הראשון הוא לא מוותר, הוא לומד היכן יכול היה לעשות זאת טוב יותר ומנסה שוב.
הוא חלילה לא גבר נוקשה, אחרת הוא יחזור על אותן טעויות שוב ושוב, נהפוך הוא, הוא גמיש, מקשיב לאחרים ונכון ללמוד.
הגישה הזו יוצרת גבר מצליח יותר, מאושר יותר ובטוח בעצמו ואלו ללא ספק תכונות אטרקטיביות.
בשלב הזה (כשאתה גבר בטוח בעצמך, שיודע מה הוא רוצה ולמד את סודות המשיכה) היא מאד נמשכת אליך, אתה מקסים בעיניה ויש מתח מיני אדיר באוויר, אין סיכוי שתיכנס אצלה לאזור הידידות, אבל האם זה אומר שדרכך למיטתה סלולה?
לבחורות יש חומות הגנה, החברה לימדה אותנו שלשכב עם בחור מוקדם מדי זה זול, מה עוד שתמיד קיים הסיכוי שאחרי הסקס היא לא תשמע ממנו יותר ואז כל מה שאמרת לה לפני, על כמה שהיא מקסימה, חכמה, סקסית וכו' יראה כמו גיבוב פתטי של מלים שאמרת רק כדי להכניס אותה למיטה, ואז היא בכלל תרגיש רע.
כדי להיכנס איתך למיטה היא חייבת להרגיש בטוחה איתך, כאן נכנס החלק בהגדרה שמתייחס לכך שאפשר לסמוך עליך, שיהיה לזה איזשהו עתיד (לא חובה מע' יחסים ארוכה, נישואין, ילדים ובית בפרברים).
מיסטרי (ראה סקירת אומני פיתוי) אומר שהממוצע להכניס בחורה למיטה הוא בין 4-7 שעות, רוב הזמן הזה הוא כדי לגרום לה להרגיש בנוח איתך (לאחר שוידאת שהיא נמשכת אליך), שהיא תרגיש סוג של בטחון והמשכיות.
הוא גם ממליץ שבפעם הראשונה שאתם בבית שלך אל תעוט עליה כמו נץ על הטרף, נהפוך הוא, תראה לה את אוסף התקליטים שלך/ סרטונים מגניבים/משהו, ואז תתארגן ותצאו.
בד"כ גבר (שלא מכיר את סודות הפיתוי) ירגיש מאד בנוח לנסות עליה מהלך פיזי במגרש הביתי, יתכן מאד שלה עדיין לא נוח, אולי היא אפילו חוששת ובעמדת מגננה.
אז תהיה אחר, לא ממהר להגיע לשם. בפעם הבאה שתגיעו אליך הביתה היא תהיה הרבה יותר נינוחה ואם תמשוך את זה עוד קצת יתכן שתמצא את עצמך מובל על ידה לחדר השינה...
למען הסר ספק, גם אם המטרה שלך היא סקס נטו והצלחת להכניס אותה למיטה, אל תעלם לה לגמרי, היא תזכור אותך כאדם מניפולטיבי שעשה הכל כדי להשיג סקס, אני מציעה שתמשיך להיות גבר גבר, ג'נטלמן, תתקשר למחרת, תגיד לה שמאד נהנית ושתשמח שבאופן כללי תישארו בקשר.
מילה על מניפולציות - אם המטרה שלך היא מע' יחסים רצינית ואתה מחפש קשר - אזי מעט מניפולציות מתוכננות בלגרום לה להמשך אליך, או להרגיש בנוח, זה בסדר גמור, הרי בשביל זה אתה לומד. אם מטרתך היא סקס חד פעמי, אל תבטיח לה הרים וגבעות, משתי סיבות, האחת היא שנשים מאד רגישות למלים וכשזה יראה לה מוגזם מדי זה ידליק אצלה נורה אדומה, השניה - אין סיבה לשקר או להשלות אותה, אפשר לשכב איתה בלי לצאת מניאק, לגרום לה להבין שאתה קליל והכוונות שלך לא רציניות מדי, לא לעשות מזה וידוי גדול, להכניס מילה פה ומילה שם "בקטנה" , אם היא נמשכת אליך ומרגישה בנוח איתך, זה לא ימנע ממנה לשכב איתך.
לסיכום.. דע מה אתה רוצה, דע כיצד להגיע לשם (אם יש צורך - למד את התחום) ותהיה גבר גבר - כזה שאפשר לסמוך עליו... זה יסלול לך את הדרך להצלחה עם נשים.




רועי שחף ושרית פלג, מאמנים ומדריכים ב- LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני - מתמחה בפיתוח כישורים ומיומנויות בתקשורת אפקטיבית מול המין השני. החל משפת גוף וגישה דרך מיומנויות וטכניקות ועד שעורים מעשיים הכוללים הדגמות. LoveAcademy שמה לה למטרה לאפשר לכל אדם ליהנות מהחיים במלואם ללא פשרות.

http://www.loveacademy.co.il/





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב