דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות הסרת משקפיים בלייזר 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 1726 פעמים ]

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא אחד מהניתוחים הפופולאריים ביותר שאנשים רבים שוקלים לעבור. בנוסף, הסרת משקפיים נחשב לניתוח פשוט וקל באופן יחסי, ובעל אחוזי הצלחה גבוהים. הניתוח אשר מיועד לבעלי משקפיים ועדשות נועד להקנות להם איכות חיים גבוהה יותר. הניתוח אשר התוצאות שלו בסופו של דבר כוללות הסרת משקפיים ועדשות לצמיתות לצד שיפור ניכר בראייה מומלץ לרבים ומבוצע עשרות פעמים בכל יום במרפאות השונות ברחבי הארץ. 

הסרת משקפיים בלייזר הוא אחד מהניתוחים השכיחים בארץ, שכן לניתוח הסרת משקפיים פן רפואי במקביל לפן האסתטי שלו וכן כיוון שהוא מיועד לאוכלוסיית יעד רחבה ביותר (מבני נוער ועד אנשים מבוגרים).

בפועל, הניתוח עצמו מתרכז בקרנית של המטופל, כאשר בעזרת קרן לייזר הוא מלטש אותה בצורה מדויקת, נקייה ועדינה ויוצר מעין משקפיים פנימיות אשר מבטלות את הצורך במשקפיים או עדשות. קרן הלייזר אשר מלטשת את הקרנית עושה זאת לפי נתוניו האישיים של כל מטופל, אשר הוזנו טרם הניתוח למחשב, תוך סריקת העין. נציין כי קרן הלייזר מפסיקה לפעול בכל פעם שהיא מזהה תזוזה בעין, כך שלמטופלים אין ממה לחשוש שהיא תפגע בעין או תבצע ליטוש שאינו נכון ויכול לגרום נזק.

ההבדל המרכזי בניתוח הסרת משקפיים בין מטופל למטופל נובע מאופן הליטוש של הקרנית - קרן הלייזר יוצרת צורת קרנית אינדוודואלית עבור כל מטופל בהתאם לצרכיו, כפי שנקבע לאחר בדיקת רופא מומחה.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינו כואב, אך כולל הרגשת אי נוחות קלה כאשר קרן הלייזר פוגעת בקרנית. אלמנט נוסף של אי הנוחות בניתוח נובע מכך שהמטופלים שוכבים ללא יכולת לעצום את העין או למצמץ, שכן מכשיר המכונה "מפסק" משאיר את העין פתוחה לרווחה לטובת קרן הלייזר ובטיחות הניתוח. ניתוח הסרת משקפיים אורך כ- 20 בממוצע ולאחריו ניתן להשתחרר הביתה ולשוב לשגרה. ביממה לאחר הניתוח יהיו העיניים מכוסות על ידי כיסוי שקוף שמונע פגיעה.

טרם הכניסה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר על המועמדים לעבור בדיקת התאמה לניתוח אשר נעשית על ידי רופא מומחה. קיימים מספר קריטריונים להתאמה לניתוח, כאשר המטרה היא לאפשר רק למועמדים שלהם יכול לסייע הניתוח לעבור אותו. לכן, אם מועמד נמצא לא מתאים לעבור את הניתוח הוא מוזמן לבקש חוות דעת נוספת, אך אם גם היא תהיה שלילית ייתכן ויאלץ לוותר על הניתוח ולהמשיך לחיות עם משקפיים.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב