דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: עד השעות הקטנות של הלילה 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2222 פעמים ]

הטרנד כיום בגני אירועים הוא לחגוג עד 4 בבוקר, ולרקוד עד כלות הנשימה. כל נותני השירותים באותם גני אירועים ממשיכים לספק לחוגגים (רובם צעירים בשנות העשרים לחייהם) את צרכיהם – הדי-ג'יי ממשיך להרקיד אותם, הצלמים ממשיכים לתעד ולהנציח אותם, המטבח ממשיך להזין אותם במנות ליליות עתירות אנרגיה כולל קינוחים, המלצרים והברמנים ממשיכים לחלק משקאות, אלכוהול וקפה לכל דורש. והחבר'ה ממשיכים בשלהם, בלי להתחשב בשעון, כאילו הם באיזו מסיבת פול מון בקופנגן שבתאילנד או בעמק פרוואטי שבהודו...  ומי שבדרך כלל מנצחת על השמחה היא לא אחרת מאשר הכלה, יחפה, פרועת שיער, עם שמלה מתנופפת ומוכתמת... החתן כבר מחפש אוויר, ואשתו הטרייה עדיין בעיצומה של האקסטזה...

בנעוריי, היה ידוע, שאולמות האירועים, או כי שפעם כינו אותם אולמי שמחות, סוגרים את שעריהם ב-11 בערב, ואחרון האורחים מתפנה מהמקום. הסיבה הייתה פשוטה: התקנות לשמירת שעות המנוחה והפחתת מטרדי רעש חייבו את האולמות להפסיק השמעת מוסיקה, ומטבע הדברים באין מוסיקה - דינו של האירוע להסתיים. התקנות הללו נבעו באותם ימים ממציאות חיינו - האולמות היו סמוכים לאזורי מגורים, וכפי שאין להרעיש בבית מגורים משותף אחרי 11 בלילה, כך גם באולם אירועים.

כיום גני אירועים בכלל, וגני אירועים בשרון בפרט, ממוקמים באזורים כפריים מחוץ לעיר או באזורי תעשייה. רובם מרוחקים מרחק שמיעה מאוזניהם של אזרחים תמימים שמנסים להירדם בשעה שכל אדם נורמטיבי נוהג לפרוש לשנת לילו. וכך, יכולים גני אירועים בכלל, וגני אירועים בשרון בפרט, להאריך את שעות הפעילות שלהם ולאפשר לחוגגים הצעירים והנמרצים לחולל עד השעות הקטנות של הלילה.

כיוון שמדובר במוסיקה המנוגנת בדציבלים רבים (בעוצמת קול גבוהה מאד, הרבה מעבר ליכולות של אדם מבוגר לסבול לאורך זמן) – נזקקים הבעלים של גני אירועים ליצור על רחבת הריקודים תנאים אקוסטיים מתאימים שיחלישו את רמת הרעש בתוך המתחם של גן האירועים או האולם כדי להקטין את סבלם של האורחים עצמם וכדי להקטין את מטרד הרעש הסביבתי לאותה אוכלוסייה שמתגוררת או מסתובבת באזור. מוסיקה המושמעת בגני אירועים בלילה בפול-ווליום עלולה להגיע לאוזניהם של בני אדם הנמצאים במרחק של קילומטרים ספורים (4-3 ק"מ).

 אגב כך, התפתח טרנד נוסף – זיקוקי דינור. המראה הצבעוני של זיקוקי הדינור (ובמיוחד ההתפרצויות הוולקניות שלהם והנשורת המטאורית) מספק נופך של עליצות לאור הירח והכוכבים ומשפרים בהחלט את האווירה הלילית הכפרית. אלא שמאותם גני אירועים בשרון, למשל, שנוהגים לשגר לשמי השרון את אותם זיקוקי דינור, בוקעים גם קולות מפחידים למדיי של פיצוצים, שלרבים מאיתנו מזכירים חילופי אש ארטילריה (ירי תותחים). הפיצוצים האלה נשמעים בטווח גדול מאד – עד 20-10 ק"מ. נכון שהתרגלנו לכך בחגיגות העצמאות ובחגיגות סיום השנה בבתי ספר מסוימים – אבל במקרים הללו אנחנו כבר מוכנים נפשית לפיצוצים הצפויים. כשמדובר בפיצוצים של זיקוקי דינור הבוקעים ממתחמים של גני אירועים בכלל או גני אירועים בשרון בפרט – הפיצוצים הללו מפתיעים ועלולים לגרום חרדות לילדים ומבוגרים רגישים במיוחד. אגב, זיקוקי דינור בגני אירועים מקובלים בחגיגות בר מצווה יותר מאשר בחתונות. כך או כך, טוב היו נמנעים מכך (במיוחד באזורי עימות).

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב