דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: והתחזית להערב 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2284 פעמים ]

התאריך המבוקש ביותר השנה בגני אירועים - 10.10.10 - כבר חלף, ועימו חלפו התקוות והציפיות למזג אוויר סתווי שיאפשר לנו לבטוח בחזאים. כלומר, כמעט נפרדנו סופית (לא רק רשמית) מחום הקיץ, או-טו-טו ניפרד מחמסיני הסתיו, ובקרוב ניכנס לחלון זמן של אי ודאות מוחלטת. יהיה גשם או לא יהיה גשם? יהיה קר או לא יהיה קר?

בגני אירועים כבר מכינים חופה אלטרנטיבית בתוך האולם המקורה, למקרה שיטפטף, ובוודאי למקרה של מבול. על המסיבה עצמה כבר אין מה לדבר. אין עוד מזנונים ורחבות ריקוד ודי-ג'יי בחוץ. הכל נכנס אל מתחת לאוהל האירועים או מבנה העץ, הטירה או המתבן. מה שיהיה. העיקר שהכלה ואורחיה לא יירטבו, כפי שקרה לכמה סלבריטיז ב-10 באוקטובר בחתונתה של אחת מדוגמניות הצמרת שלנו.

מזג האוויר בגני אירועים מהווה בעיה מרכזית. מי לא מעדיף להסב עם אורחיו על שולחנות ולפזז איתם על רחבת הריקודים מתחת לכיפת השמיים זרועי אלפי כוכבים כשירח מלא תלוי לו מעל. אבל רק מי שלא חוששים מחום יולי-אוגוסט בתוספת לחות של 90%, יכולים להבטיח לעצמם חתונה בלי גשם. אפילו באביב או בסתיו, עונות המעבר הידועות בתהפוכות השקע הברומטרי שלהן, אתם עלולים לתפוס ערב עתיר טפטופים.

גני אירועים השרון, הממוקמים באיזור צפוני יחסית – נוטים לקבל מנות יפות של ממטרים גם בעונות המעבר, וכידוע החזאים מסוגלים לצפות את זה רק ימים אחדים לפני המועד. מי שיזמינו כמה חודשים מראש מקום בגני אירועים בשרון לתקופות המעבר הפופולאריות כל כך (אפריל-מאי או ספטמבר-אוקטובר), לא יזכו לקבל ערבות מאף חזאי, ולא נותר להם אלא רק להתפלל שההימור שלהם יצליח. ועם זאת, אירועים בגני אירועים בעונות המעבר הם היקרים ביותר, אירועי קיץ זולים קצת יותר, ובחורף התעריף יורד עוד ועוד. אגב, יש גני אירועים בכלל, וגני אירועים בשרון בפרט, שפועלים רק בעונה היבשה כיוון שאין במתחם שלהם אלטרנטיבה לאירוע סגור. בחורף, כידוע הכל יותר מסורבל. הלבוש (גני האירועים צריכים להכין מלתחות לקליטת המעילים והמטריות), דרכי הגישה מהחנייה לאולם הסגור (צריך לוודא שהנתיב סלול או מרוצף או שמכוסה בכורכר, וזאת כדי למנוע מהאורחים לפסוע בבוץ ולהכניס את הבוץ הזה ישירות לאולם הקטן שבו ייערך הטקס או לאולם הגדול שבו תוגש הארוחה ושהרחבה שלו תשמש את הקרואים לריקודים. בגני אירועים מסוימים, ובכלל זה גם בגני אירועים בשרון, יש להציב בחלל המקום תנורי חימום. אומנם האווירה תמיד חמה במסיבות הנישואין, והרוקדים מתכסים זיעה, אבל רבים מהאורחים מעדיפים לשבת או לרקוד בלבוש קל, ולכן יש לדאוג לחימום המקום, בדיוק כפי שבקיץ חובה לדאוג למאווררי ענק (בעיקר בגני אירועים פתוחים אך גם באולמות מקורים.

בקיצור: כל מי שמחליט להתחתן – כדאי שיחליט בחורף, ויזמין מקום בגני אירועים בשרון לתקופת האביב, או שיחליט באביב ויזמין מקום בגני אירועים בשרון לסתיו. להזמין חצי שנה מראש – זה הגיוני ואף רצוי (שיהיה זמן להתחרט...). כפי שלא כדאי לדחות לרגע האחרון את עצם ההחלטה להתחתן, כך לא מומלץ לדחות את הזמנת המקום בגני אירועים לאותו רגע שבו כבר לא תישאר לכם בחירה מספקת, ואז תיאלצו להתפשר על תאריך או על מקום שאינכם שלמים איתו (במיוחד אם חיפשתם גני אירועים בשרון ולא איתרתם את מה שרציתם). ולעולם, אל תסמכו על מזג האוויר. גם לא על החזאים.

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב