דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושן חקירות, מעקב אחרי בוגדים 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2705 פעמים ]

אחד הנושאים הבוערים ביותר בהם עוסקים חוקרים פרטיים הוא כל נושא הבגידות בין בני זוג, עצוב לומר אך אחוז הבוגדים במערכות יחסים הוא גבוה למדי לעומת פעם ואין ספק כי קלות הבגידה היא גדולה יותר. האינטרנט והסלולר מציעים לנו אין ספור שיטות חדשניות לבגוד בבני הזוג ולנהל קשרים רומנטיים מזדמנים וממושכים ללא ידיעת בן הזוג.

 

למרות שהאינטרנט והסלולר מציעים אפשרויות אלו, עדין במרבית הפעמים הצד השני מגלה את הבגידה וזאת משום, שכשאנשים מנהלים חיים יחד קשה מאוד להסתיר דבר מה גדול כמו זה, כמובן שאם היה מדובר בלילה חד פעמי יהיה יותר קשה להוכיח את העניין אך אם מדובר על עניין שבשגרה יהיה קל במיוחד לחשוף אותו באמצעות מעקב של כמה ימים ולפעמים באמצעות מעקב של יום אחד.

 

אנשים שבוגדים בטוחים שאף אחד לא שם לב לזה, הם כל כך מרוכזים בעצמם ובהנאה הפרטית שלהם וכך הם מתעלמים מכל מה שקורה סביבם, הם יהיו זהירים במיוחד בתוך הבית, יכניסו את הטלפון הנייד איתם לשירותים ולמקלחת, ימחקו באופן עקבי את ההודעות בטלפון וישקיעו בעצמם יתר על המידה אך כשהם ייצאו מהבית הם לא יחששו להתנהג כמו שהם מעוניינים ושם יהיה קל במיוחד לגלות את דבר הבגידה.

 

במרבית הפעמים, כשאנשים מגיעים למשרד חקירות לשם גילוי בגידה, הם כבר יודעים בתוך תוכם, שבני הזוג שלהם בוגדים בהם אך הם רוצים הוכחות לכך, יתרה מכך, הם מקווים שיהיה דבר מה שיפריך את החשדות כך שיוכלו לשקם את הזוגיות בדרך כל שהיא.

 

קשה לחיות בשלום עם אדם בו אנו חושדים בבגידה, אין שקט נפשי, קשה לישון בלילה, קשה לנהל יחסים אינטימיים וקשה אפילו לדבר אחד עם השני. אמון הוא דבר חשוב בין בני אדם בכלל ובין בני זוג בפרט, כך שאם אנשים מרגישים שאמון זה נפגע עליהם לפעול בעניין.

 

החשד שבני הזוג בוגדים עלול לכרסם בכם ולהרוס כל חלקה טובה בחייכם, קשה מאוד להתרכז בעבודה או בגידול הילדים, זמן איכות הופך לשעות של נבירה עצמית ושאלות ומן הסתם אף אחד אינו ראוי לסבל שכזה, שכדי לעצור אותו, לאושש או להפריך את החשדות, ביכולתכם לפנות ל משרד חקירות איכותי ומקצועי.

 

במידה ותגלו כי בני הזוג שלכם בוגדים בכם תוכלו להחליט מה אתם רוצים לעשות עם ידיעה זו שבידכם, תוכלו מצד אחד להתעמת עם בן הזוג ולנסות לשקם את היחסים ומצד שני תוכלו להתגרש ולהמשיך הלאה בחיים. אין ספק כי שתי הבחירות הן קשות וכל אחד צריך לעשות את החושבים כיצד הוא מעוניין להמשיך את הזוגיות שלו בידיעה שבן הזוג השני לא היה נאמן.

במידה ותחליטו להתגרש רצוי שתדעו כי יש חשיבות גדולה במיוחד לגילוי ראיות שקשורות לבגידה בשלב מוקדם, שכן אלו יכולים לפעול לטובתכם בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים.

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב