דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארצות הברית - לטעום כמה שיותר 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2718 פעמים ]

השכרת רכב בארה"ב היא אחת הדרכים הנוחות לטייל במדינה הענקית הזו ולטעום מכמה שיותר אטרקציות. קיימות היום חברות השכרת רכב רבות הפרוסות בכל רחבי ארה"ב, בעזרתן תוכלו לבחור לכם רכב המתאים בצורה מושלמת לטיול שלכם.

יתרונות השכרת רכב בארה"ב

אנשים רבים בוחרים לטוס לאחת הערים הגדולות בארה"ב - ניו יורק, מיאמי או לוס אנג'לס, ולטייל בהן לאורך כל הטיול. במידה ואתם מתכננים טיול מקיף בארה"ב ולא מסתפקים רק בעיר אחת, רכב פרטי יאפשר לכם להסתובב ברחבי המדינה בחופשיות ולקבוע את המסלול בעצמכם, בלי להיות תלויים בשום גורם.

בנוסף, השכרת רכב בארה"ב היא אופציה לאלו שלא אוהבים לנסוע בטיולים מאורגנים. אמנם המדריך מכיר מצוין את כל האתרים והאטרקציות באזור, אך בדיקה קצרה של המקום לפני הטיול תשלים עבורכם את החסר ותוכלו לבחור לבד את האטרקציות שתרצו לבקר בהן. בנוסף, אתם תקבעו לעצמכם את לוח הזמנים של הטיול.

מה צריך לדעת טרם השכרת רכב בארה"ב?

טיול ברחבי ארה"ב יכול להיות עסק לא פשוט. הדרכים לא מוכרות והנסיעה הופכת למשימה מעט מורכבת. לכן, חשוב להצטייד בעזרי ניווט ולא להסתמך על השילוט בדרכים בלבד. מומלץ להשתמש במפה או ב-GPS ולבקש מאחד הנוסעים לקבוע את כיוון הנסיעה. כך תרוויחו פעמיים - הנסיעה תהיה בטוחה יותר וגם תגיעו ליעד בקלות.

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו לפני השכרת רכב בארה"ב הוא קביעת מסלול הטיול. וודאו שהמסלול שקבעתם לכל יום לא עמוס מדי ושהוא מסתיים באזור מיושב. תכנון מסלול לא נכון עלול לגרום לכך שתמצאו את עצמכם מחפשים מלון עד השעות המאוחרות של הלילה - חוויה לא נעימה שתפגע בנסיעה כולה.

איפה השכרת רכב בארה"ב כדאית?

כמו השכרת רכב בכל מדינה מתקדמת, חברות השכרת רכב מפוזרות לאורכה ולרוחבה של ארה"ב. אבל האם רכב פרטי מתאים לכל מקום באמריקה? השכרת רכב בניו יורק, לדוגמה, אינה מומלצת, כי הכבישים בה עמוסים והתחבורה הציבורית מפותחת מאוד ונגישה. אם אתם לא מתכוונים לצאת מהערים הגדולות, כדאי להסתמך על התחבורה הציבורית. בסופו של דבר, זו הדרך המשתלמת יותר.

עם זאת, השכרת רכב בארה"ב היא דרך מצוינת לטייל מחוץ לערים הגדולות, בהן קשה יותר להסתדר עם תחבורה ציבורית. אם אתם מתכננים טיול בפרברים ובשטחים הפתוחים - השכרת רכב היא האופציה האידיאלית עבורכם. ואם תחבורה ציבורית לא בשבילכם בשום מצב, ניתן כמובן להסתדר עם רכב פרטי גם בערים הגדולות, אך קחו בחשבון הוצאות גדולות יותר על דלק ובזבוז זמן יקר של עמידה בפקקים.

השכרת רכב בחו"ל מבצעים מראש

ניתן ואף רצוי להזמין רכב עוד בארץ, לפני הטיול שאתם מתכננים. קיימות חברות בינלאומיות רבות שפועלות גם בישראל, וכדאי להזמין את הרכב השכור דרכן. חברות אלו אמינות ומציעות גמישות גדולה יותר באיסוף והחזרת האוטו. כך, תוכלו לאסוף את האוטו בנמל תעופה מסוים ולהחזיר אותו בשדה אחר. כמעט לכל חברת השכרה קיים אתר אינטרנט שמאפשר הזמנה מקוונת, וזו הדרך הנוחה ביותר לביצוע ההשכרה.

השכרת רכב בארה"ב היא הליך פשוט, דווקא כשהוא מבוצע מהארץ. אל תשאירו את הנושא הזה לשדה התעופה עצמו. הזמנת רכב במקום עלולה לגרום לכם לחכות שעות רבות בשדה. חסכו לכם את השעות האלה והזמינו את המכונית מראש.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב