דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלומיניום דקורטיבי 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 3058 פעמים ]

אלומיניום היא המתכת השימושית ביותר במאה השנים האחרונות, עם מגוון יישומים בכל תחומי התעשייה. התחום של אלומיניום דקורטיבי שייך ברובו לשימושים של המתכת הזו בחפצים ביתיים, אביזרי משרד או כאלה הנמצאים במקומות ציבוריים, כפי שנראה בדוגמאות הבאות:

אלומיניום מושחר

לאלומיניום שחור יש מראה של ברזל יצוק ומחושל עם כמה יתרונות בולטים לעומת הברזל: לאלומיניום יש עמידות גבוהה נגד חלודה, הוא קל משקל, קל יותר להתקין מוצרי אלומיניום ובניגוד לברזל או עץ, אין צורך לצבוע את המוצרים מחדש מדי כמה שנים והם קלים לאחזקה וניקוי באופן משמעותי.

היתרונות האלה של אלומיניום שחור הופכות אותו לחומר גלם אידיאלי לאינספור שימושים, אבל השימושים הדקורטיביים שלו נעשים בעיקר בייצור גדרות אלומיניום או שערי אלומיניום.

גדרות ושערים עשויים אלומיניום רגיל או מושחר אפשר למצוא כמעט בכל מבנה תעשייה מודרני ולאחרונה גם בבנייני מגורים ובתים פרטיים שמוצאים בו תחליף נוח ומשתלם למוצרי מתכת או עץ אחרים. לאור הביקוש הגובר, גם יצרני האלומיניום החלו ספק את הדרישה באמצעות ייצורי פרופילי אלומיניום מסוגננים, תבניות מעוצבות בפיתולים ודוגמאות ומגוון סוגי גימור.

אלומיניום הודי

הודו היא אחת היצרניות הגדולות בעולם של מוצרי אלומיניום דקורטיביים. מפעלים בהודו מייצרים ומשווקים בכל העולם מוצרי אלומיניום דקורטיביים המיועדים לבית ובהם אפשר למצוא את המוצרים הבאים, בין השאר: מסגרות לתמונות, פמוטים, אגרטלי פרחים, מנורות ואהילים, קופסאות תכשיטים, מחזיקי מפתחות, סכו"ם, כלי מטבח ועוד. מוצרי האלומיניום ההודיים מצטיינים על פי רוב בעיצוב שלהם שמגיע לא רק לפי המסורת ההודית אלא מותם גם לקווי עיצוב המקובלים במערב.

חלונות, דלתות ומוצרי אלומיניום נוספים לבית

השימושים, כאמור, הם כמעט אינסופיים: החל מתיבות דואר ועד פסלי גינה, מידיות לדלתות ועד תריסי אלומיניום, ממחבתות ועד סורגי אלומיניום וזו רשימה חלקית ביותר.

בארץ, בניגוד לארצות הברית או ארצות אירופה, השימוש באלומיניום דקורטיבי בבית נמצא רק בחיתוליו, ופרט לכלי מטבח למיניהם, השימוש הביתי הנפוץ ביותר הוא של דלתות או חלונות אלומיניום. שני מוצרים אלה משמשים מזה שנים בבנייני משרדים, אבל לאחרונה עוד ועוד אדריכלים, מעצבי פנים ומשפצים בוחרים להשתמש בדלתות או חלונות אלומיניום גם בבתים פרטיים וגם במגדלי דירות יוקרתיים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב