דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לחתונה 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2387 פעמים ]

כשמתכננים חתונה, הכלה בדרך כלל בהיסטריה סביב כל פרט קטן – סוג הפרחים שיהיה על השולחן עד לקביעת אורך הגבעול בדיוק של מילימטר, העיצוב של החופה עד לרמת כל עמוד ועמוד והבד למעלה ותאורה מחמיאה מעל, הנעליים שיתאימו לשמלה שתתאים לחליפה של החתן עם העניבה שתתאים ללק על הציפורניים של הכלה שישתלבו עם הצבע של מפות השולחן... אבל כולנו יודעים מהו הפרט הכי חשוב, אותו אחד שעליו כולם ידברו למחרת יותר מעל יופייה של הכלה או הידורו של גן האירועים. כן, אנחנו מדברים על קייטרינג.

 

שירותי קייטרינג הם לבו של כל אירוע, מבר מצווה דרך ברית מילה ועד חתונות. שהלא קייטרינג מספק את הדבר שאף חגיגה ישראלית לא יכולה בלעדיו – האוכל. לכן, חשוב עד מאוד להקדיש זמן ומחשבה לבחירת חברת קייטרינג טובה ומהימנה, המספקת שירותי קייטרינג טעים, יעיל והיגייני.

 

הבא נתחיל מ"טעים". כידוע, באירועים כגון חתונה יש מגבלה העומדת בפני כל קייטרינג – הכשרות. מעצם העובדה כי מדובר בטקס יהודי המחייב נוכחות של רב, הרי שהקייטרינג חייב להיות בהכרח קייטרינג כשר. גם אם אינכם שומרים על כשרות דרך קבע, אל תתנו למילים קייטרינג כשר להרתיע אתכם. רוב חברות הקייטרינג בארץ מציעות קייטרינג כשר ומתמחות בהצעת קייטרינג עשיר, רב טעמים ומגוון על אף מגבלת הכשרות.

 

כשבוחרים קייטרינג כשר ההחלטה הראשונה צריכה להיות האם מדובר על קייטרינג כשר חלבי או קייטרינג כשר בשרי. בדרך כלל רבים בוחרים קייטרינג כשר בשרי, במחשבה שכדי לספק את רצונם של האורחים חייבים לתת להם את ליטרת הבשר, שנתפס בישראל כיוקרתי יותר. קשה לדמיין ארוחה יהודית ללא מנה בשרית. עם זאת, נקודת התורפה של קייטרינג כשר בשרי היא המנות האחרונות, שכן הן חייבות להיות פרווה, ללא שימוש במוצרי חלב. ההבדל ניכר בטעם, אולם אפשר לצמצם אותו למינימום בעזרת בחירות נכונות. בבחירת קייטרינג כשר בשרי העדיפו קינוחים שבהם קל יותר לוותר על מוצרי החלב או למצוא להם תחליפים – למשל, אל תקחו "עוגת גבינה" פרווה, אלא מוס שוקולד העשוי שוקולד של 70% קקאו וביצים, כשמקסימום אפשר להוסיף לו מעט שמנת צמחית או חלב קוקוס.

 

יש החוששים מבחירה בקייטרינג כשר חלבי במחשבה מוטעית שללא בשר האוכל לא ישביע. טעות! קייטרינג כשר שכזה יכול למלא את הבטן לא פחות מבשר, אבל באופן פחות מכביד (שהאורחים לא יתרצו שהם לא רוקדים!). זאת בעזרת פסטות, קישים ופשטידות, תפוחי אדמה ואורז, נודלס עם ירקות מוקפצים, מנות דג ועוד ועוד.

 

אך בבחירת קייטרינג חשוב לא רק הטעם של האוכל, אלא גם ההיגיינה והיעילות. על האוכל להיות טרי ובריא, שכן אינכם רוצים קייטרינג שיגרום לאורחיכם להיות חולים ביום שאחרי. באשר ליעילות, שירותי קייטרינג יעילים ימנעו זמן המתנה רב בין המנות או שירות איטי מדי בעמדות ההגשה העצמית, העלולים להותיר רושם רע על האורחים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב