ההחלטה!
די, מספיק, לא רוצה יותר את המכשיר הישן שלי, אין לי כסף לטלויזיה, האינטרנט איטי, אני רוצה להתנתק!
הספק ?!?!
אתה בטוח? אתה בטוח שאתה בטוח? אתה בטוח שאתה בטוח שגם עכשיו אתה בטוח?
זהו תימצות קטן למה שתעבור במוקד קשרי לקוחות לפני שינתקו אותך.
הדרך....
זה יכול להיות קצר יותר וממוקד יותר, פשוט תהיה בטוח עוד לפני שהתקשרת שזהו רצונך ואז הדרך תהיה סלולה יותר ופשוטה יותר.
כי אם יש לך ספק ולו הקלוש ביותר, יתחיל מסע של שיכנועים שיכול מאוד שיוציאו אותך אפילו בנזקים גדולים יותר ממה שרצית.
לנציגי השירות יש מוימנות גבוהה ביותר לתת לך לחשוב שהחבילת התקשרות שלך היא הכי טובה שיש, ללטף לך את האגו שלא תרגיש פראייר.
רוב הסיכויים ב95% מהמקרים, שאחרי שיחה עם נציג מיומן, תחליט כי אם תתנתק עכשיו מהמסלול המדהים שקיבלת תעשה את טעות השנה כי מבצע כמו שיש לך, יש פעם בעשור ולא יחזור עוד לעולם.
מסקנה!
אל תיכנע למחוות של נציגי השירות.
אל תיתן לחבילת גלישה בפלאפון שמעולם לא עיניינה אותך או לחבילת דקות לחו"ל למרות שאין לך שם דודים, להשפיע על ההחלטה שלך ואולי אז לא תרגיש את מרמרת הלקוח הפראייר ותוכל להתנתק בשקט!
בברכה אורית לוי
חיסכון ישיר- הוזלת עלויות תקשורת
באתר תוכלו למצוא את הצעד הבא שלכם לחיסכון.