דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברת הסעות? 

מאת    [ 14/10/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1954 פעמים ]

לא קשה לאתר חברת הסעות בכל עיר ובכל אזור, אך השאלה היא עד כמה אותה חברה יכולה להעניק לכם את השירות המבוקש.

הבירור הראשוני יכול להיות מכריע, בעבור כל חברת הסעות המחפשת לקוחות, אך כמובן גם בעבורכם כדי שתמצאו רכב שיסיע אתכם למחוז חפצכם בנוחות מקסימאלית. הבדיקה הראשונית תהיה בקשר לסוג הנסיעה שלכם (אוטובוסים לטיולים, הסעות תלמידים, נכים, מגזר מסוים, וכו') בכדי לראות אם אותה חברת הסעות מסוגלת להעמיד את הרכב המתאים, שיהיה כמובן עם כל האישורים, האביזרים, והבדיקות הנדרשות, בכדי למלא את דרישתכם במלואה.

התחרות בענף יכולה לסייע לכם - תחרות היא דבר מצוין ולכן עליכם לברר במספר מקומות לפני שאתם בוחרים חברת הסעות שבה תשימו את מבטחכם. אין מדובר בתחרות שכל עניינה היא רק במחיר אלא דווקא על נושא השירות. את המחיר התחרותי או הזול אפשר לשכוח מיד כשעולים לרכב של חברת הסעות שההבטחות שלה אינן קשורות כלל למה שהיא מקיימת בשטח.

אוטובוס או מיניבוס של חברת הסעות שאינה משקיעה בצי הרכבים שלה יכול בקלות להרוס לכם את הטיול או כל נסיעה מתוכננת אחרת שאמורה להיות מבוצעת בצורה מכובדת, לא פחות. אם תשאלו את השאלות הנכונות ותבדקו איזה רכב יגיע אליכם בדיוק ואיך ניתן לדעת בוודאות כי הוא מגיע נקי ומאובזר בכל הדברים הנדרשים לנסיעות מסוימות (כמו תא מטען גדול, טלוויזיה, או דברים רלוונטיים אחרים לאותה נסיעה), תוכלו להיות יותר רגועים על ידי כך שאותו אדם שמדבר אתכם יידע שאתם לא פראיירים שניתן לעבוד עליהם.

אין כמו מראה עיניים - מי שיכול להזיז את עצמו לכיוון של אותה חברת הסעות שעשתה עליו רושם חיובי בשיחת הטלפון או באתר האינטרנט שלה, כדאי שיגיע בכוחות עצמו למשרדי החברה. באתרי האינטרנט ניתן למצוא תמונות מפוארות שלא תמיד יעידו על המצב האמיתי של אותה חברת הסעות. אין כמו מראה עיניים בעבור כל אחד מאתנו ולכן מבט רציני או סיור חטוף לפני שנכנסים למשרדי החברה ייתן לנו המון אינפורמציה בקשר ליכולת שלה לעמוד בהבטחותיה, וימנע מאתנו עוגמת נפש מיותרת.

עסקים רבים יודעים להיות כאלו שיעשו הכול בכדי לתפוס לקוחות , אך מאחר ומדובר בשירות שלעתים אנו נעזרים בו רק במקרים נקודתיים, הרי שכל אכזבה תהפוך לעצומה. חברת הסעות אמינה תהיה כזאת שתחשוב על הלקוח שלה ברצינות, כדי שזה ישכור את שירותיה מחדש ללא כל היסוס במקרה הצורך הבא שלו. ההתרשמות האמיתית שלכם תשפר את הסיכויים לנסיעה איכותית.

בהתאם למאמר זה אמליץ על אתר בתחום ההסעות המספק מידע וביצוע השוואת מחירים בקלות בין חברות ההסעות הטובות בארץ: אתר הסעות בישראל

דניאלה תורג'מן מנהלת פרוייקטים אתרי הובלות ואתרי הסעות בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב