דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיפולים שניתן לעשות במוסך רנו מורשה 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3664 פעמים ]

כל מי שסיפר לכם שבעלות על רכב פרטי היא למעשה בעלות על נכס ,ככל הנראה לא ידע על מה הוא מדבר. כי כל בעל רכב יודע שרכישת רכב פרטי היא לא השקעה, אלא הוצאה כמו כל הוצאה אחרת שיש לנו. אלא שבניגוד למוצרים אחרים שאנו רוכשים, כשמדובר ברכב ההוצאה לא נגמרת בעלות רכישת הרכב בלבד. כל בעל רכב יודע שבעלות על רכב כרוכה בהוצאות שוטפות מרובות: ביטוחים, דלק ובעיקר טיפולים במוסך. בין אם מדובר בטיפולים תקופתיים מחייבים (כמו טיפול עשרת אלפים או טסט לרכב) ובין אם מדובר בטיפולים חריגים כתוצאה מתאונה או בלאי טבעי, הטיפולים לרכב מהווים אחוז ניכר מהוצאות הרכב השנתיות שלנו. לכן אין זה פלא שאנשים רבים מבקשים לחסוך ככל האפשר בהוצאות על טיפולים לרכב.

אדם שבבעלותו רכב רנו ומעוניין לחסוך בהוצאות הטיפולים והתיקונים לרכב, יחשוב פעמיים לפני שהוא ניגש למוסך רנו. מוסך רנו הוא למעשה מוסך מורשה מטעם יבואנית הרכב רנו. ככזה, מוסך רנו מחויב לרכוש מהיצרנית את כל הידע הנחוץ לביצוע טיפולים ברכב, הוא מחויב להשתמש בחלפים מקוריים בלבד, לשלוח את עובדיו להשתלמויות תקופתיות, לרכוש ציוד וכלי עבודה בהתאם לדרישות היצרנית ועוד. כל אלו מייקרים באופן משמעותי את עלות הטיפול במוסך רנו בהשוואה למוסכים אחרים. לכן אין זה פלא שבעלי רכבי רנו רבים מעדיפים לגשת למוסך פרטי מורשה או אפילו למוסך פיראטי ולא למוסך רנו, רק כדי לחסוך בעלויות. אולם לא תמיד השיקול הכלכלי הוא השיקול העיקרי שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מוסך.

אכן, ישנם טיפולים רבים שניתן ואף כדאי לבצע במוסך מורשה פרטי ולא במוסך רנו, כמו למשל טיפולי קוסמטיקה פשוטים של פחחות וצבע. במוסך פרטי, הפועל ברישיון ובפיקוח משרד התחבורה, תוכלו לקבל שירות מקצועי, יעיל ובטיחותי אשר אינו נופל באיכותו מהשירות שהיתם מקבלים במוסך רנו. כשמדובר בטיפולים פשוטים, אין כל סכנה בפניה למוסך פרטי מורשה ולא למוסך רנו. אולם כשמדובר בטיפולים מורכבים יותר, העדפת השיקול הכלכלי יכולה לסכן את בטיחותכם באופן משמעותי.

כך למשל, טיפול ברצועת טיימינג (רצועת תזמון) הוא אחד הטיפולים המורכבים והגדולים בכל רכב. טיפול שכזה כולל את החלפת רצועת הטיימינג של המנוע ברצועה חדשה. מכיוון שרצועת טיימינג מחברת חלקים שונים במנוע הרכב ואחראית על תזמון הצילינדרים שבמנוע, יש חשיבות גדולה לאין ערוך להתקנת רצועת טיימינג מקורית, כמו גם לביצוע עבודה מקצועית ברכב שלכם. התקנת רצועת טיימינג שאינה מקורית או בצורה חובבנית ומרושלת משמעותה סיכון חיי הנהג ונוסעי הרכב.

כדי להבטיח שתקבלו טיפול מקצועי ללא רבב ושברכב שלכם תותקן רצועת טיימינג מקורית בלבד, הדרך היחידה היא לפנות למוסך רנו. רק במוסך רנו אתם יכולים להיות בטוחים שכל אנשי המקצוע הוכשרו על ידי חברת רנו והם מחליפים את רצועת הטיימינג בהתאם להוראות היצרן המתאימות לרכבכם. רק במוסך רנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו רצועת טיימינג מקורית ותקינה. ורק במוסך רנו אתם יכולים ליהנות מהשקט הנפשי הנובע מהידיעה שאתם נוהגים ברכב בטיחותי, שאינו מסכן אתכם או את יתר הנוסעים ברכב. לכן, כשמדובר בטיפולים מורכבים כמו החלפת רצועת טיימינג, העדיפו תמיד מוסך רנו מורשה, ואל תתפתו להצעות ולמבצעים זולים ממוסכים פרטיים או פיראטיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב