כתיבה שיווקית לאינטרנט - הקריטיות של מחקר מילות מפתח
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית לאינטרנט - הקריטיות של מחקר מילות מפתח 

מאת    [ 13/10/2010 ]
מילים במאמר: 368   [ נצפה 1408 פעמים ]

 
 

אחד הצעדים הראשונים והחשובים ביותר בתהליך של כתיבה שיווקית לאינטרנט הינו מחקר מילות מפתח. מחקר שכזה כדאי מאוד לעשות עוד בשלב האסטרטגיה של התוכן, איסוף חומרי הגלם והגדרת היעדים, הסגנון והמבנה של התוכן.

 

כיצד תבצעו מחקר מילות מפתח? תוכלו לעשות זאת בסיוע הכלים הרבים הקיימים באינטרנט. הכלי היעיל מכולם שייך, איך לא, לאמא גוגל (הקלידו Keyword tool בגוגל).

 

בכלי מחקר מילות מפתח של גוגל תוכלו להקליד מספר רב של ביטויים שלפי דעתכם הגולשים מחפשים במנועי החיפוש. הכלי יאמר לכם בתשובה כמה אנשים מחפשים אחר הביטויים השונים בכל העולם ובאזור שלכם, ואפילו יציע לכם אלטרנטיבות נוספות למילים וביטויים (הכלי גם מציע לכם פילוחים ומדדים נוספים, אבל על כך אסביר במאמר נפרד).

 

ומה בעצם הקשר בין המחקר למלאכת כתיבה שיווקית לאתרים?

כתיבה שיווקית לאתרים חייבת לכלול התמקדות במילוים וביטויי מפתח בכל עמוד שיכתבו בעבורכם (או שתכתבו אתם).

 

כתיבה שיווקית לאתר שלכם וביטויי מפתח - עדיף אחד לכל עמוד

 

לאחר שיצרתם רשימת מילות מפתח - בחרו מספר ביטויים בהם הייתם רוצים להתמקד. כדאי מאוד שבכל עמוד תתמקדו בלא יותר מביטוי אחד או שניים. כדאי גם שמי שמבצע בעבורכם כתיבה שיווקית ייצור עמודים המיוחדים לכל ביטוי מפתח שכזה.

 

תוכלו לבחור ולהתמקד בביטויים שכיחים ונפוצים - כאלה שהתחרות עליהם גדולה מאוד (ואז תצטרכו להשקיע זמן, כסף ותוכן כדי להתחרות ברצינות ולהגיע לעמוד הראשי של גוגל) או שאולי תבחרו להתמקד דווקא בביטויים שפחות אנשים מחפשים במנועי החיפוש (מה שמכונה "הזנב הארוך של רשת האינטרנט - הלונג טייל"). אז תוכלו דווקא לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים המחפשים ביטויי מפתח פחות שגרתיים, אך לא מקבלים מענה ראוי כרגע.

 

התמקדות בביטויי מפתח בתחילת תהליך של כתיבה שיווקית לאתר שלכם תסייע לכם להתקדם במנועי החיפוש, ותסייע לכם לענות בדיוק על הצרכים של הגולשים.

מדוע כדאי ליצור עמוד נפרד לכל ביטוי מפתח (או שניים-שלושה כאלה)? כך העמוד כולו יעסוק בדיוק בנושא שאותו מ חפש הגולש. אין פירוש הדבר שאתם יכולים "לעבוד" על הגולשים ול"לחרטט" אותם. כתבו עמודים לפי מילות מפתח רק בהנחה שאתם מספקים ערך אמיתי וממשי לגולשים שלכם. רק אם תספקו ערך אמיתי ומועיל - תהפכו את הגולשים ללקוחות, ואת הלקוחות ללקוחות חוזרים ונאמנים.

 למידע וטיפים נוספים בנושא כתיבה שיווקית לאתרים - צרו קשר עם הסטודיו שלנו כעת.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב