דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית לאינטרנט - הקריטיות של מחקר מילות מפתח 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1904 פעמים ]

אחד הצעדים הראשונים והחשובים ביותר בתהליך של כתיבה שיווקית לאינטרנט הינו מחקר מילות מפתח. מחקר שכזה כדאי מאוד לעשות עוד בשלב האסטרטגיה של התוכן, איסוף חומרי הגלם והגדרת היעדים, הסגנון והמבנה של התוכן.

 

כיצד תבצעו מחקר מילות מפתח? תוכלו לעשות זאת בסיוע הכלים הרבים הקיימים באינטרנט. הכלי היעיל מכולם שייך, איך לא, לאמא גוגל (הקלידו Keyword tool בגוגל).

 

בכלי מחקר מילות מפתח של גוגל תוכלו להקליד מספר רב של ביטויים שלפי דעתכם הגולשים מחפשים במנועי החיפוש. הכלי יאמר לכם בתשובה כמה אנשים מחפשים אחר הביטויים השונים בכל העולם ובאזור שלכם, ואפילו יציע לכם אלטרנטיבות נוספות למילים וביטויים (הכלי גם מציע לכם פילוחים ומדדים נוספים, אבל על כך אסביר במאמר נפרד).

 

ומה בעצם הקשר בין המחקר למלאכת כתיבה שיווקית לאתרים?

כתיבה שיווקית לאתרים חייבת לכלול התמקדות במילוים וביטויי מפתח בכל עמוד שיכתבו בעבורכם (או שתכתבו אתם).

 

כתיבה שיווקית לאתר שלכם וביטויי מפתח - עדיף אחד לכל עמוד

 

לאחר שיצרתם רשימת מילות מפתח - בחרו מספר ביטויים בהם הייתם רוצים להתמקד. כדאי מאוד שבכל עמוד תתמקדו בלא יותר מביטוי אחד או שניים. כדאי גם שמי שמבצע בעבורכם כתיבה שיווקית ייצור עמודים המיוחדים לכל ביטוי מפתח שכזה.

 

תוכלו לבחור ולהתמקד בביטויים שכיחים ונפוצים - כאלה שהתחרות עליהם גדולה מאוד (ואז תצטרכו להשקיע זמן, כסף ותוכן כדי להתחרות ברצינות ולהגיע לעמוד הראשי של גוגל) או שאולי תבחרו להתמקד דווקא בביטויים שפחות אנשים מחפשים במנועי החיפוש (מה שמכונה "הזנב הארוך של רשת האינטרנט - הלונג טייל"). אז תוכלו דווקא לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים המחפשים ביטויי מפתח פחות שגרתיים, אך לא מקבלים מענה ראוי כרגע.

 

התמקדות בביטויי מפתח בתחילת תהליך של כתיבה שיווקית לאתר שלכם תסייע לכם להתקדם במנועי החיפוש, ותסייע לכם לענות בדיוק על הצרכים של הגולשים.

מדוע כדאי ליצור עמוד נפרד לכל ביטוי מפתח (או שניים-שלושה כאלה)? כך העמוד כולו יעסוק בדיוק בנושא שאותו מ חפש הגולש. אין פירוש הדבר שאתם יכולים "לעבוד" על הגולשים ול"לחרטט" אותם. כתבו עמודים לפי מילות מפתח רק בהנחה שאתם מספקים ערך אמיתי וממשי לגולשים שלכם. רק אם תספקו ערך אמיתי ומועיל - תהפכו את הגולשים ללקוחות, ואת הלקוחות ללקוחות חוזרים ונאמנים.

 למידע וטיפים נוספים בנושא כתיבה שיווקית לאתרים - צרו קשר עם הסטודיו שלנו כעת.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב