דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: עשה ואל תעשה 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2748 פעמים ]

השכרת רכב בישראל היא פעולה צרכנית מן המדרגה הראשונה. מדובר בעת ובעונה אחת בקבלת שירות ובקבלת מוצר או חפץ בצדו. ולכן, מומלץ להתחיל את תהליך ההשכרה בשופינג – כלומר השוואת מחירים. אתה עשוי לגלות פערי מחירים משמעותיים בין החברות השונות להשכרת רכב בישראל. אגב, ייתכן מצב שהשכרת רכב מסוים בחברה א' זולה יותר מאשר בחברה ב', בזמן שרכב מדגם אחר או מקבוצה אחרת יהיה זול יותר דווקא בחברה השנייה. אם אתה מתכוון לשכור את הרכב לתקופה מסוימת, חשוב לבדוק באיזה חברה עלות ההשכרה זולה יותר לתקופה המבוקשת. יש להדגיש כי בחברות מסוימות עלות ההשכרה לשבוע או לחודש (בחישוב יומי) אינה זולה בהכרח מאשר עלות השכרה יומית (כלומר לימים בודדים). בכל מקרה, רצוי להתאים את הרכב לצרכים שלך. אם אתה רווק תוכל להסתפק ברכב קטן וחסכוני, אם מטופל באישה וילדים, בחר את הרכב שיתאים ביותר לגודל ולאופי של בני משפחתך (גם כשמדובר בהשכרה לטווח קצר, כמו בטיול או  ברכב חלופי, ובוודאי כשמדובר ברכב לטווח ארוך, למשל שנה).

 

סוף סוף בחרת את סוג הרכב והחלטת באיזה מכל החברות להשכרת רכב בישראל תבצע את תהליך ההשכרה. במשרד הקבלה תצטרך למלא טפסים ולהציג רישיון נהיגה וביטוח (אין חובה לעשות ביטוח באמצעות החברה להשכרת הרכב, ובכל מקרה תצטרך לספוג השתתפות עצמית במקרה של תאונה או גניבה, חלילה). כמו כן תתבקש לפרט את מספר הנהגים ושמותיהם. מובן מאליו, שככל שירבו מספר הנהגים ברכב – עלות ההשכרה תגדל. אם אתה צפוי להיות הנהג היחיד ברכב השכור – דווח רק על עצמך, חבל על הכסף. שים לב למועד החזרת הרכב – איחור בהחזרה עלול לעלות לך ביום השכרה נוסף (שעלותו עלולה להיות גבוהה יחסית ליום השכרה במסגרת תקופת ההשכרה). בדוק גם אם אתה מחויב להחזרת הרכב באותו סניף של החברה להשכרת רכב בישראל (כידוע, בחו"ל תעריף ההשכרה גבוה יותר במקרה שהרכב אינו מוחזר באותו סניף שבו נלקח, למשל בשדה התעופה). בדוק מראש אם שינוי במועד ההחזרה או במקום ההחזרה כרוך ב"קנס".

 

סוף סוף יצאת ממשרד הקבלה של החברה להשכרת רכב בישראל אל מגרש החנייה הצמוד, שם ממתינים כל הרכבים המיועדים להשכרה. אל תסתכל על המכוניות שלא מיועדות לך – שלא ינקרו את עיניך ויעוררו קנאה בלבך. הזמנת מזדה, אל תסתכל על הוולוו הסמוכה.

 

ברגע שיוצג לנגד עיניך הרכב המיועד לך – בדוק אותו מכל עבריו. חפש שריטות וכיפופים בפח, אנטנה עקומה, מראה סדוקה, מספר רכב רופף, ריפוד קרוע, מאפרות מלאות בבדלי סיגריות, ולא פחות חשוב: בדוק שמיכל הדלק מלא ושבתא המטען יש גלגל חלופי, מגבה (ג'ק), משולש וכלים להחלפת גלגל. רשום גם את הקילומטראז' שבו קיבלת את הרכב בחברה להשכרת רכב בישראל. לייתר ביטחון. כשאתה שאתה מתיישב מאחורי ההגה, בקש הסברים מלאים וברורים על תפעול הרכב והאביזרים השונים: איך מורידים את מעצור היד, איך פותחים את תא המטען, איך מחליפים הילוכים (ברכבים עם גיר ידני), איזה סוג דלק מזינים ברכב, ומה לחץ האוויר בגלגלים. בקיצור: אל תשאירו אף שאלה ללא תשובה. ברגע האמת, בשעת חירום – זה עלול להיות מאוחר.

 

הגיע הזמן לצאת לדרך. מרגע שעזבת את מגרש החנייה של החברה להשכרת רכב בישראל – אתה ומכוניתך כגוף אחד. אבל בכל רגע נתון שבו תיתקל בבעיה – אה יכול להתקשר לסניף החברה להשכרת רכב בישראל. הם ישמחו לסייע ולחלץ אותך מכל צרה, שלא תקרה חלילה...

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב