דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקסטרים בגליל.... 

מאת    [ 12/10/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2042 פעמים ]

 

סוף כל סוף אנחנו אחרי החגים, וגם הגשם הגיע לבקר במחוזותינו ויחד עימו מדגדגת שוב תחושת הצורך בחופש, חופש בצפון שאט אט ישוב וייעשה ירוק. והפעם, המלצות לאטרקציות ברחבי הגליל כולו.

קייקי כפר בלום:

אז נכון שעונת הקייקים על סף סיום. אולם מסתבר ש"קייקי כפר בלום" זה לא רק קייקים. באתר השייט הוותיק החלו לצוץ בשנים האחרונות אטרקציות נוספות. אז מה בנמצא? פארק אתגרי "טופ רופ" הכולל אומגה באורך 90 מטר, קיר טיפוס בגובה 12 מטר, גשרי חבלים וירי בחץ וקשת. בנוסף ניתן לשכור אופניים לטובת רכיבה חוויתית ומהנה למדי בינות הפרדסים לאורך החצבני. לפרטים:

אקסטרים באוויר:

בחברת "אקסטרים באוויר" מזמינים אותכם לטיסה חוויתית על גבי טרקטורון מעופף. למשך כחצי שעה של טיסה תראו את איזור עמק זבולון, מפרץ חיפה, הגנים הבהאים, ים התיכון ועוד ממעוף הציפור. המנחת ממוקם בסמוך לצומת כאבול שעל כביש 70. לפרטים- 054-7380170.

נחמה טארוט:

לנחמה מירב מהיישוב אמירים יש הזמנה לחוויה קצת אחרת. נחמה היא קוראת בקלפי טארוט למעלה מ 20 שנה והיא מזמינה אותכם לקחת חלק בחוויה. אפשר להזמין את נחמה לאירועים שונים כמו מסיבת רווקות או להגיע לקריאה פרטית חד פעמית או בתור ממש טיפול. פרטים נוספים תמצאו ב http://www.nehamatarot.com/

חוויה דרוזית:

ב"חוויה דרוזית" שבבית ג'אן מזמינים אותכם ליהנות ממגוון פעילויות המתקיימות בכפר הדרוזי הציורי הממוקם בסמוך לפסגת המירון המלבבת. תוכלו להצטרף לטיולי ג'יפים המתקיימים בסביבה. לאכול ממיטב האוכל הדרוזי המסורתי, להצטרף לימי עיון ופולקלור שיחשפו אותכם לתרבות הדרוזית המיוחדת ולבסוף גם ללון במספר מקומות ברחבי הכפר הכוללים בין השאר לינה חוויתית במערה מלאכותית.

גן גורו:

גן גורו הוא פארק שכולו אוסטרליה- צמחים, חיות וחוויה. האטרקציה העיקרית בגן הם הקנגורו שתוכלו להסתובב ביניהם ואף להאכיל וללטף ודובי הקואלה המרשימים. לצד אלו נמצאים גם ציפורים אוסטרליות, שועל מעופף וקזואר. בתחילת הביקור תקבלו חוברת שתלווה אותכם לאורך הסיור בחידות, ציורים וסיפורים. חנות המזכרות באתר מכילה פריטים ייחודיים היישר מאוסטרליה. לפרטים:

goo.gl/INHW/

ירוק עז:

"ירוק עז" הוא לא רק צימר. יחידות האירוח נמצאות בתוך חוות פרמקלצ'ר במושב אילניה שבגליל התחתון. החווה כאמור מושתת על עקרונות הפרמקלצ'ר ובעלי החווה ישמחו לחשוף אותכם לתחום זה באמצעות סדנאות ופעילויות. בחווה פועלת גם מחלבת בוטיק לגבינות עיזים ובמרחביה פזורים ירקות העונה בצבעוניות מדהימה. בחווה תוכלו ללמוד על פתרונות אקולוגיים שונים כמו מערכת מים אפורים, שירותי קומפוסט, מבני אדמה ועוד.

פינה בעמק:

חדרי האירוח "פינה בעמק" שבקיבוץ מזרע הם הרבה מעבר לצימרים. במזרע מזמינים אותכם לחוות ממיטב החוויות שבקיבוץ. תוכלו לחזות בחליבת הפרות, לבקר במוזיאון המספר את סיפורו של הקיבוץ, בגלריית אומנים, בשתי חנויות "יד שנייה" ובמקומות נוספים שניתן לפגוש רק בקיבוץ.

לפרטים על עוד אטרקציות בקרו בבלוג נופש שלנו:

http://israelitrip.blogspot.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב