דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מומחי TGI השקעות - על האיים הכדאיים להשקעה בתאילנד 

מאת    [ 12/10/2010 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2888 פעמים ]


סאמוי, פוקט, פי – פי, לאנטה, יאו, ראצ'ה, צ'אנג, טאו ופנגן : חלק מהקוראים מזהים את הרשימה האקזוטית הזו כאיי תאילנד המקסימים, חלק מהם עוד יכירו אותם ממקור ראשון וכולם מוזמנים להמשיך ולקרוא אודות האיים יוצאי הדופן של הממלכה התאילנדית המרתקת השוכנת במזרח.

[
מאמר המובא על ידי TGI השקעות]

תאילנד היא ארץ ענקית השוכנת באיזור שמנקודת מבטנו קרויה המזרח הרחוק, בסמוך להודו, וייטנאם, קמבודיה – שגם הן מהוות יעד אטרקטיבי ההולך ומתעצם להשקעות נדל"ן בחו"ל, ועדיין מבין מדינות אילו שומרת תאילנד על הבכורה כיעד האטרקטיבי ביותר למשקיעים בנדל"ן.

איי תאילנד ניחנים בקסם שאין שני לו. הוותיקים שבינינו זוכרים את ג'יימס בונד והצעירים את ליאונרדו דיקפריו בסרט 'החוף' – שניהם צולמו בתאילנד, באיים הקסומים שנראים כמו תפאורה מופרכת לסרטים אקזוטיים. צבעי המים העמוקים, הנעים מכחול לירוק עמוק, הצמחייה הטרופית שכמו צוירה ונצבעה ביד אמן, השוכנת על החופים הלבנים הרחבים הנושקים למפרצים הטבעיים המפתים, פיזור הסלעים הנטועים בחוף לקראת ובתוך המים – כל אילו מהווים לא רק אטרקציה אדירה לציבור ענק של נופשים, אלא גם יעד להשקעות בנדל"ן ובעיקר במיזמי תיירות, כפי שמציעה TGI השקעות – חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן בחו"ל ובמזרח ובתאילנד בפרט.

תאילנד הפכה זה מכבר לאבן שואבת בעבור יזמות נדל"ן. מיזמים רבים מוקמים, ובזכות היותה אחת ממדינות התיירות המובילות בעולם המנקזת אליה מיליוני תיירים כל שנה, הביקוש נותר גבוה מאוד. כך מוקמים לאורך חופי האיים מלונות בדרגות תיירות שונות המותאמים לקהל מכל רחבי העולם, המציעים מתקנים ברמה מתקדמת – ונותרים בתפוסה מלאה לא מעט הודות למזג האוויר הנוח המאפיין את הממלכה הקסומה.

לצד מלונות מוקמים מרכזי קניות וכן זורמות השקעות נדל"ן לשלל מיזמי בינוי, כאשר קבוצות רכישה וחברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל כמו TGI השקעות , מיפו היטב את האטרקציות למשקיעים : אילו בתורם מביעים אמון ומזרימים הון, הממשלה התאילנדית מעודדת השקעות זרות במדינה והצמיחה הכלכלית מושכת את הפרויקטים כולם מעלה, התשואות מפתות משקיעים נוספים ועסקאות רבות נחתמות.

קבוצת TGI השקעות נדל“ן מתמחה באיתור ושיווק של נכסי נדל“ן מניבים בארץ וברחבי העולם. הקבוצה פועלת במדינות וערים, הנהנות מבסיס כלכלי יציב, שקיפות עסקית, תנאים כלכליים חיוביים, ושווקי נדל“ן, המתאפיינים בפוטנציאל גבוה של תשואה, עליית ערך והשבחה.חושבים גלובלי. אבל בוחרים רק את ההשקעות המתאימות למשקיעים הישראלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב