דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נכס עם תשואה גבוהה 

מאת    [ 12/10/2010 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 4311 פעמים ]

נכס בלאס וגאס או נכס בפלורידה נותן היום למשקיעים תשואה משכר דירה שקשה לקבל במקומות אחרים בעולם.  בנוסף מאפשרת השקעה בדירה בארה"ב אפשרות לרווח הון בעתיד עם חזרתו של השוק למסלול.  נדלן בארהב נמצא היום בשפל. רכישת נכס בארה"ב תעשה במחירים שלא נראו בשוק שנים. נדלן בלאס וגאס לדוגמא ירד בכשבעים אחוז מהשיא.  נדלן בפלורידה נפגע מאוד גם הוא בשנים האחרונות. אומנם רכישה של נכס בחול אינה פעולה פשוטה אך התקשרות עם חברה שמתמחה בנדלן חו"ל תהפוך את התהליך לקל וברור.

תהליך הרכישה של נכס בוגאס ושל נכס בפלורידה דומה מאוד. רכישת נכס במאימי או נכס בלאס וגאס תעשה תמיד בלווי ביטוח רכישה.  ביטוח כזה הופך השקעה בארה"ב לקלה ומהירה.  קניית נכס בפלורידה, קניית נכס במיאמי ללא ביטוח מסוכנת ומעידה על בעיה עם הנכס.

נדלן עם תשואה אפשר לאתר במדינות רבות אך לדעתנו חשוב לוודא שמדובר בעיר גדולה אשר מציעה תעסוקה וחינוך.  נכס עם תשואה גבוהה משכירות צריך גם לתת תשואה טובה על ההון בזמן המימוש.  נדלן עם תשואה גבוהה רק משכר הדירה ללא כל סיכוי לעליה עתידית בערכו אינו אטרקטיבי לדעתנו.  נכס בווגאס שנמכר בחצי מעלות הבניה ומניב תשואה של כ- 10% משכר דירה והוא מועמד טוב להשקעה בחו"ל.  קניית נכס בחו"ל שלא נותן סיכוי להחזר על ההון וגם החזר של ההון אינו מועמד טוב להשקעה.

נכס עם תשואה בארה"ב צריך ויכל לתת תשואה גבוהה גם משכר דירה וגם מרווח הון.  תשואה גבוהה בארה"ב בשנת 2010 אפשרית וכדאית.  נדלן לאס ווגאס, דירה להשקעה במאימי או רכישה באטלנטה הן מועמדות טובות להשקעה בחול. 

נכס בארהב, בית להשקעה בפלורידה לדוגמא, חשוב שיבדק ע"י חברת בדק עבור הקונה לפני הסגירה.  כל עסקת נדלן וגאס מבוקרת בדרך זו.  בית להשקעה במיאמי חשוב לרכוש בעיר שלא נפגעה היסטורית מפגעי מזג אוויר. נדלן ווגאס חשוב לרכוש רחוק מהסטריפ בו רמת הפשיעה גבוהה.

קניית נכס בחול, דירה להשקעה בחו"ל, הנה כלי לגיוון תיק ההשקעות שלכם,  הריחוק הגיאוגרפי ברכישת דירה להשקעה בחול מגן על כספכם.  התשואה הטובה על דירה להשקעה בארה"ב מאפשרת לכם להגדיל את הונכם. דירה להשקעה בארהב יכולה לשמש אתכם בעתיד לקבלת הלוואה .  בית להשקעה בארהב הוא גם מקור הכנסה.  בית להשקעה בארה"ב הוא בהחלט השקעה טובה. לקבלת פרטים נוספים בנושא צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לעזור גם לכם לרכוש נכס עם תשואה גבוהה.

חברת REO מתמחה בנדל"ן חו"ל משנת 2002.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב