דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול ספא - במה בדיוק מדובר 

מאת    [ 12/10/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1593 פעמים ]

 

אנו שומעים את המילים "טיפול ספא" בתדירות די רבה בעת האחרונה ויש לכך סיבות טובות ולא מעטות. אך יש כאלו שעדיין שואלים את עצמם במה בכלל מדובר כשמתכוונים לאותו טיפול ספא, האם הדבר מתקשר רק לבוץ השחור המוכר מים המלח?. אם כן, בעבור כל מי שים המלח הוא זה שמקשר אותו לעניין של טיפול ספא, הרי שדי מדויק להגיד כי ים המלח העניק דחיפה עצומה לתחום הספא בארץ, ובכך סיפק לישראלים רבים להכיר את הנושא החשוב הזה. טיפול ספא ליחיד או טיפול ספא זוגי הם דברים שרבים לא מוותרים עליהם בימינו. מדובר בסוגים שונים של טיפולים המרכבים את המושג טיפול ספא, כשהכוונה היא גם לטיפולי רפואה משלימה כמו רפלקסולוגיה, עיסויים שונים ועוד. טיפול ספא זוגי למשל, הוא כזה שמעבר לטיפולים הפיסיים עצמם ,מקבל גם את הפן הרומנטי המיוחד כשהוא מעניק חוויה זוגית יוצאת דופן לכל זוג שמגיע למכון ספא רציני.

 טיפול ספא – מחירים, מבצעים וחבילות

מאחר וכל טיפול ספא יכול להיות שונה, בשל המגוון הרחב של טיפולים במכון הספא, הרי שאם ניקח טיפול ספא זוגי, שאליו מתלוות לעתים ארוחות ופינוקים שונים, נבין במהרה כי עלותו היא שונה לגמרי מכל טיפול ספא אחר. כך גם נוכל לראות כי מי שמגיע ליהנות מאותו טיפול ספא שהוא רגיל אליו, הכולל גם עיסוי שבדי, או עיסוי רקמות למשל, ישלם בצורה שונה ממי שמגיע לקבל טיפול ספא בסיסי בלבד שמספק אותו. מכוני ספא מבינים את הצרכים השונים של כל מי שמבקש טיפול ספא, ולכן הם מצטיינים בגיוון הרחב של הטיפולים ובכל ניסיון לשווק חבילות ספא שמתאימות לכל אחד. טיפול ספא זוגי המשווק כחבילת פינוק יומית יכול להיות זול יותר מאשר מחירו הרגיל ולכן הוא יהפוך לכדאי יותר. מבצעים שונים וחבילות, הם אלו שמסייעים לרבים לנסות טיפול ספא כלשהו, כשלאחר מכן הם כבר מחפשים יותר את הטיפול והפינוק המתאים להם בכדי למקסם את התמורה, שמגיעה בצורה של שחרור גופני ונפשי כאחד.

 טיפול ספא – צריך לנסות בכדי להבין

כמו כל דבר בחיים, גם טיפול ספא אישי או טיפול ספא זוגי, נמצאים תחת ההגדרה של "אתה לא יודע מה אתה מפסיד". הכוונה היא שעד שלא מנסה מישהו טיפול ספא בפעם הראשונה הוא באמת לא יודע כמה הוא מפסיד. לאחר מכן, קיים כבר סיכוי קלוש ביותר כי מי שניסה יוותר על אותו טיפול ספא, אלא להיפך, רוב הסיכויים שימשיך ויחפש אפשרויות טיפולים נוספות שמציע המכון בכדי לפנק את עצמו עוד יותר, ומדוע לא?. הניסיון הראשון חשוב והוא מסייע לרבים להעניק לגופם ולנפשם את זריקת האנרגיה שהם כל כך זקוקים לה וגם להבין את משמעותה.

 

 

ספא בשרון - אינדקס עסקים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב