דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתאמנים בהוליווד! אימון הכושר של שחקני הסדרה ספרטקוס 

מאת    [ 11/10/2010 ]

מילים במאמר: 1068   [ נצפה 4242 פעמים ]

כמה פעמיים שאלתם את עצמכם איך לשחקני קולנוע גוף כ"כ מושלם? כתפיים רחבות, שרירי ידיים מעוצבות וכמובן הקוביות בבטן המעוררות קנאה בקרב הגברים ומעלות חיוך על פני הנשים...התשובה פשוטה:

אימון כושר מבוקר וממוקד מטרה. כך חשבו גם מנהלי רשת הכבלים האמריקאית "סטארז" כאשר פנו למומחי מדור הכושר של מגזין הידוע "Men's Health""  במטרה להמציא את תוכנית האימונים המושלמת עבור שחקני הסדרה החדשה  "ספרטקוס:דם וחול ". השחקנים מגלמים דמויות של לוחמים ספרטנים אשר ידועים בשל הגוף המפוסל,הכוח הפיזי ורוח הלחימה שלהם...מי לא זוכר את היצירות "300", "גלדיאטור" ו"רומה" מאותה אסקולה?

לאחר חשיבה ומחקר מעמיק נולדה תוכנית האימונים המפורסמת כעת בארה"ב כאימון "ספרטקוס".

 התוכנית בנוייה מ 10 תרגילים אשר עובדים על כל חלקי הגוף ואשר מיועדיים לא רק לשריפת שומנים,לחיטוב הגוף ולבניית מסת שריר אלא גם לעליית סבולת לב הריאה.

התרגילים נבחרו במטרה להכניס את השחקנים לרמת כושר גבוהה ובעיקר לעצב להם את הגוף האתלטי המושלם המזוהה עם המושג "לוחם ספרטני"...

קבל גם אתה את האתגר והחלף את שיגרת האימונים שלך באימוני "ספרטקוס" 

הנחיות כלליות:

עשה את אימוני ספארטקוס" 3 פעמיים בשבוע . ניתן לעשות את הרוטינה כאימון המרכזי שלך או לחלופין, אם אתה במצב כושר מצויין, השתמש באימון ספרטקוס כאימון קרדיו  בימים בין אימוני הכח  הרגילים שלך!

האימון הינו אימון כושר אישי מחזורי. בצע כל תרגיל במשך 60 שניות עם מנוחה של 15 שניות בלבד בין תרגיל לתרגיל ,כאשר המטרה הינה לבצע כמה שיותר חזרות בתוך  60 השניות. לאחר סיום המחזור(כל 10 התרגילים )  יש לנוח למשך 2 דקות בלבד ולחזור שוב על הסבב פעם או פעמיים נוספות באותו נוסח בהתאם לרמת הכושר הגופני שלך.מומלץ להתחיל במחזור אחד ובאופן הדרגתי להגיע למקסימום 3 מחזורים באימון אחד. אם בתחילת האימונים אינך מסוגל לעמוד בדקה כולה של כל תרגיל ברציפות ניתן לנוח במשך כמה שניות ולחזור לפעולה בהקדם האפשרי .

כמו כן אם בחלק מהתרגילים השימוש במשקולות הופך את האימון לקשה מדי ניתן לבצע את התרגיל ללא משקולות ולהמשיך עד סיום המחזור. בצורה הזו האימון מותאם אישית לרמת הכושר של כל מתאמן וניתן להגיע לביצוע מושלם באופן פרוגרסיבי.  

 

וכעת נעבור לתרגילים:

תרגיל #1 : סקווט כנגד משקולת

אחוז משקולת מרובעת ואחזק אותה בשתי הידיים באופן אנכי מול שרירי החזה ,קרוב אליהם. עמוד עם רגליך פתוחות ברוחב מעט גדול מרוחב הכתפיים. כח את אגן היריכיים אחורה , כופף את הברכיים ורד עד שקצות היריכיים מקבילים לריצפה.עצור לזמן קצר ועלה בחזרה לנקודת ההתחלה. בזמן התרגיל אחזק את גבך ישר בצורה טבעית.

אם התרגיל קשה לך מדי עשה את הסקווט כנגד משקל הגוף.

 

 

תרגיל #2 : טיפוס הרים

 התחל את התרגיל ממצב של שכיבת סמיכה כאשר ידייך ישרות לחלוטין . אחזק את גופך בקו ישר מהצוואר ועד הקרסול. הרם את כף רגליך  משטח הרצפה ודחוף את הברך  לכיוון בית החזה מבלי לשנות את הפוזיציה של הגב. חזור למצב ההתחלתי. החלף רגל וחזור על התרגיל ברגל ימין ושמאל לסרוגין.

 

הערה: הרם את רגלייך  כאילו אתה מטפס הרים.

 

תרגיל #3  : סקוואט בשילוב כפיפת כתף כנגד משקולת.

 

אחוז משקולת ביד אחת כאשר כף ידך פונה לכיוון הרצפה ואחזק אותה מול המותניים ביד ישרה. את היד השניה הניח על המותן. כופף את הברכיים ורד לכיוון הרצפה כאשר גבך מוחזק ישר  (סקוואט).  הנף את המשקולת בין הרגליים.המשך להחזיק את היד ישרה,דחוף את אגן היריכיים קדימה ,ישר את הברכיים והנף את המשקולת עד לגובה הכתפיים בזמן העלייה למצב עמידה. חזור על התרגיל במשך 30 שניות ולאחר מכן החלף בין הידיים והמשך למשך 30 שניות נוספות.

 

 

תרגיל #4:  שכיבת שמיכה בצורת  טי

 

אחוז זוג משקולות מרובעות וכנס למצב של שכיבת סמיכה עם הידיים ישרות. כופף את המרפקים ורד עם כל בגוף עד שבית החזה כמעט נוגע ברצפה. בזמן שאתה דוחף את גופך חזרה לכיוון מעלה הרם את יד ימין והטה את הגוף לכיוון ימין . הרם את המשקולות ביד ישרה מעל הכתף עד שגופך מקבל את צורת האות טי.חזור לנוקדת ההתחלה ולאחר מכן בצע שוב את התרגיל ביד שמאל וימין לסרוגין.

 

תרגיל# 5: קפיצות מספריים

 

עמוד  עם רגלייך פתוחות במרחק של כחצי מטר ,רגל ימין קדימה ורגל שמאל אחורה . בגוף זקוף כופף את הברכיים ורד למצב של מכרע. במהרה קפוץ עם הרבה תנופה כך ששתי רגלייך יהיו מעל הקרקע ובזמן היותן באוויר החלף בינהן בתנועת מספריים כך שבנחיתה הן יהיו במצב הפוך מנקודת ההתחלה ( רגל שמאל מקדימה ורגל ימין מאחורה).

 

תרגיל #6 : קירוב שכמות בעמידה כנגד משקולות

 

אחוז זוג משקולות וכופף מעט את הברכיים. רד עם  פלג גופך העליון עד שהוא כמעט מקביל לרצפה מבלי לעגל את  הגב התחתון. אחזק את המשקולות  בידיים ישרות  מהכתף לכיוון הרצפה באחיזה רחבה. משוך את המשקולות לכיוון מעלה מבלי להזיז את הגב עד שמרגישים את השכמות נוגעות זו בזו.

לאחר עצירה קטנה הורד את הידיים למטה וחזור על התרגיל.

 

תרגיל # 7 : לאנג' צדדי כנגד משקולות

 

אחוז  זוג משקולות ואחזק אותם בידיים ישרות משני צדי הגוף. כח את רגל שמאל לצד השמאלי  ורד למצב של לאנג' כאשר רק הברך השמאלית מתכופפת ורגל ימין נשארת מטוחה. בזמן הירידה אחזק את ידייך האוחזות במשקולות משני צדדיו של רגל שמאל והורד אותם מבלי לכופף את המרפק עד שהמשקולות כמעט נוגעות בריצפה.  חזור על התנועה במשך 30 שניות בצד שמאל ורק לאחר מכן עבור לצד ימין.

אם התרגיל קשה לך מדי בצע אותו ללא המשקולות.

 

תרגיל #8 : חתירה כנגד משקולת ממצב שכיבת סמיכה

אחוז זוג משקולות מרובעות וכנס למצב שכיבת סמיכה כאשר ידייך ישרות. משוך את יד ימין עם המשקולת לכיוון מעלה, לצד החזה. עצור לזמן קצר ולאחר מכן חזור במהרה למצב ההתחלתי ועבור ליד שמאל.

אין לסובב את פלג הגוף העליון בזמן החתירה.

 

תרגיל # 9: לאנג' דינמי עם רוטציה

אחוז משקולת ואחזק אותה בקצוות בשתי הידיים בצורה אופקית. רד  למצב של לאנג' ברגל ימין והטה את פלג הגוף העליון לצד ימין. חזור למצב ההתחלתי ועבור לצד שמאל. המשך את התרגיל  בצד שמאל וימין לסרוגין.

 

תרגיל # 10:לחיצת כתפיים כנגד משקולות בעמידה בשילוב חצי סקוואט

 

אחוז זוג משקולות ואחזק אותן באחיזה צרה מעט מעל גובה הכתפיים כאשר רגלייך פתוחות ברוחב הכתפיים והברכיים מעט כפופות.  כופף את הברכיים עמוק יותר ובתנופה דחוף את המשקולות לכיוון מעלה עד שהידיים מתיישרות. חזור לנקודת ההתחלה והתחל מחדש.

 

זכור: האימון יקפיץ אותך לשמיים לכן  חשוב  לבצע חימום לפני תחילחת התרגילים ולוודא כי מצב בריאותך תקין.

 

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי

http://www.personal-trainer.co.il/

 

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצות קטנות באמצעות שיטת אימון ייחודית ומוצר כושר מהפכני בשם TRX 054-4922622 http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב