דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מילים לתיאור מוצרים בחנות וירטואלית 

מאת    [ 11/10/2010 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 1515 פעמים ]

שלב 1 – להגדיר את קהל היעד ?

זהו שלב בסיסי עבור כל עסק באינטרנט או מחוצה לו. בשלב זה מגדירים מי רוצים שיגיע לחנות. האם רוצים לפנות לקהל רחב שמחפש מבצעים טובים או לקהל שמחפש מוצרים מיוחדים ומוכן להוציא עליהם כסף. אחת מהדרכים לעשות זאת היא לספר את הסיפור של לקוח שמגיע לחנות. לדוגמא, בחנות וירטואלית שמוכרת גאדג'טים – נאפיין אדם בן 30 וקצת, שגולש בבית אחרי יום עבודה ארוך במשרד בהיי טק ומחפש מוצרים ממותגים מוכרים שמספקים ביצועים גבוהים. במקביל ניתן גם לאפיין אישה שמחפשת מתנה לבעלה – היא בערך באותו הגיל, ומחפשת בגוגל אחר רעיונות למתנות. היא לא יודעת בדיוק מה היא מחפשת.

 

שלב 2 – לזרוק מילות חיפוש כלליות

בשלב השני נזרוק כל מילה שאנחנו חושבים שהגולשים שאפיינו יחפשו אחריה. הכוונה לא בחיפוש רק בגוגל אלא גם כשהוא באתר עצמו – אילו מילים יתפסו את תשומת ליבו.

בסוף השלב נגיע לרשימה ארוכה מאוד של מילים. לדוגמא עבור איש ההיי טק – "סטרימר", "סטרימר איכותי", "סטרימר HD", "סטרימר שקט" ועוד. עבור האישה, נרשום מילים כמו "מתנה איכותית לגבר", "גאדג'טים מדליקים", "מתנה לגיל 30" ועוד.

 

שלב 3 – התאמה לשטח

אם ביצענו את השלבים הראשונים בצורה טובה, מכאן הדרך להגדרת המילים הנכונות הדרך פשוטה. כעת ניעזר בכלי מילות מהפתח של גוגל בכתובת

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

נזין את המילים שחשבנו עליהם, ונראה את כמות התחרות לגביהם ואת כמות החיפושים שנערכים לגביהם. הכלי של גוגל גם יספק לנו מילים נוספות הקשורות לתחום בו אנו מחפשים. מומלץ לבצע ייצוא של המילים לקובץ אקסל ולשמור אותם לשימוש עתידי.
מתוך כל המילים שהגדרנו נבחר את אלה שיספקו לנו את הערך הגבוה ביותר.

נידש לבחור האם אנחנו רוצים לבחור מילים פופולאריות בהן התחרות גדולה או מילים ייחודיות לגביהן יש פחות חיבור אבל קל יותר להתבלט. ניעזר בהגדרת קהל היעד – ונזכור האם אנחנו רוצים להתמקד בקהל ייחודי או ללכת על הקהל הרחב.

כמובן שבהחלטה גם צריך להתחשב בסוג המוצרים, עיצוב החנות, ואילוצים אחרים. 

תיארנו כאן שלושה שלבים לבחירת מילים בהן נרצה להתמקד בחנות הוירטואלית.

כמובן שיש אפשרות להקים מספר חנויות ובכל אחת מהן לפנות לקהל אחר – חנות יוקרתית, חנות זולה, חנות לנשים וכו' וכו'. העלות אינה גבוהה, אבל הערך המתקבל הוא גבוה.

מהבלוג של חברת NetProTek- מפתחת פתרון להקמת חנות וירטואלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב