דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות מנוף - הובלות לגובה 

מאת    [ 11/10/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2701 פעמים ]

כל חברת הובלות תוכל בקלות לשנע את תכולת ארונות הבית, כמו גם את ארונות הבית עצמם. אבל מה קורה כשאתם רוצים להעביר לא רהיט אחד או חמישה אלא לעשות הובלת מכולות שלמות? ומה קורה כשהדירה החדשה שמצאתם תקועה דווקא בקומה רביעית בבית ישן נטול מעלית ובעל חדר מדרגות צר? הלא לא תוכלו לטרטר את הסבלים הלוך-חזור ארבע קומות כשכל תכולת הבית על גבם, שלא לדבר על כך ששולחן האוכל גדול הממדים שקניתם עבור ליל הסדר המשפחתי לא ממש ייכנס בחדר המדרגות בפניות החדות בין קומה לקומה. בשביל זה הומצאו הובלות מנוף.

הובלות מנוף – הובלות לגובה

הובלות מנוף הן דרך אלטרנטיבית וחכמה בכל הקשור לשינוע חפצים – ובעיקר חפצים שהינם גדולים או כבדים באופן יוצא דופן – לגובה. הובלות מנוף חוסכות זמן, יזע וכוח סחיבה. המנוף מטפל בכל החלק הקשה ביותר בתהליך.

על אף כי הובלות מנוף נשמעות מסובכות למדי, והתחום של הובלות מנוף כמעט ואינו מוכר עדיין בארץ על ידי הציבור הרחב, שירותי הובלות מנוף מוצעים על ידי חברות הובלה וחברות מנופים רבות, והם זמינים לקהל הרחב. זאת גם הודות למחיר, שאינו רב כפי שהיה ניתן לצפות. בל נשכח: אין מדובר באותם עגורני ענק המתנשאים מעל נופים עירוניים ומשמשים לבנייה. המנופים המשמשים עבור הובלות מנוף הינם קטנים בהרבה, וגם אינם מצריכים בנייה והרכבה באתר המבוקש. מנופים אלו מורכבים מראש על רכב נוסע, שכל שעליו לעשות הוא לנסוע ולהגיע ליעד הדרוש כדי לבצע את ההובלות הנ"ל.

בזכות זמינותן, הפכו הובלות מנוף לתחליף מעולה לסחיבה על ידי סבלים. התכולה כבר אינה נגררת על ידי בני אדם עייפים במדרגות, תוך שהיא מתומרנת בין קירות, מעקות ופינות חדות, ועלולה להיפגע מכל אלו במהלך הסחיבה. במקום כל אלו, הרהיטים מונפים לגובה באוויר הפתוח, ללא מכשולים פיזיים בדרך, ואזי מוכנסים לדירה דרך חלון רחב או המרפסת.

כמובן, כאשר משתמשים בשירותי הובלות מנוף, הדבר הראשון שיש לוודא הוא כי קיים פתח גדול מספיק באחד מקירות הדירה החיצוניים כדי שאכן יהיה אפשרי להכניס דרכו את הרהיטים הגדולים. שאם לא כן, לא תוכלו להשתמש בשירותי הובלות מנוף.

הובלת מכולות – הובלה כבדה

הובלת מכולות היא דוגמה מצוינת להובלה בעייתית במיוחד. זאת מכיוון ששירותי הובלת מכולות נדרשים להתמודד עם מטען שהוא אינו רק גדול מאוד בממדיו, אלא גם רב מאוד במשקלו. מכולות עמוסות סחורה הינן בעלי משקל בלתי נתפס, וכמובן שאין שום דרך לעשות הובלת מכולות על ידי סבלים אנושיים, שכן אף גב אדם לא יוכל לעמוד במשקל רב זה. עבור הובלת מכולות נדרשים אמצעים מיוחדים – מנופים, עגלות מיוחדות וכן הלאה. היות ושירותי הובלת מכולות הן מסובכות במיוחד לביצוע, רוב חברות ההובלה אינן מציעות שירותי הובלת מכולות. עם זאת, ניתן למצוא שירותי הובלת מכולות בחברות המתמחות במנופים ובהובלות מנופים, שלהן הציוד הדרוש עבור הובלת מכולות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב