דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגררים למגוון שימושים 

מאת    [ 11/10/2010 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3188 פעמים ]

בעבר כלי רכב נגררים היו נחלתם של גורמים מסחריים בלבד, אולם היום מתרחב השוק של כלי רכב נגררים אל המגזר הפרטי, והמראה של נגררים על הכביש הופך להיות נפוץ יותר ויותר. ומדוע לא? כיום ניתן לחבר וו גרירה עבור נגררים אל כל כלי רכב, והאפשרויות השימושיות כה רבות הן: נגררים לאופנוע ים ולסירה כשקופצים עם הילדים לסוף שבוע בכנרת, נגררים לאחסון כשהילד הגדול צריך לעבור דירה קרוב לאוניברסיטה ואנו רוצים לעזור לו בהעברת החפצים כדי לחסוך הוצאה על שירות הובלות יקר.

שימוש מרכזי בכלי רכב נגררים נעשה בטיולים בחו"ל, שם נפוצה תרבות מחנות הקרוואנים. שכירת רכב עם וו גרירה מאפשרת לשכור בית נייד על גלגלים שאותו מחברים אל וו גרירה, וכך נוסעים איתו ברחבי המדינה, ועוצרים במחנות הקמפינג המתאימים. זוהי דרך נפלאה לטייל, שכן היא גם חסכונית וגם מאפשרת נוחות של חדר קבוע בשילוב עם ניידות של נגררים.

כמובן, אלף-בית של כל סוגי נגררים הוא התקנת וו גרירה, שבאמצעותו מתבצע החיבור בין כלי הרכב הגורר אל סוגי נגררים שונים. נקודות חיבור נוטות להיות נקודות תורפה וחולשה, ולכן כדאי לנקוט הקפדה יתרה ותשומת לב רבה בבחירתו של וו גרירה מתאים.

 

אתם יכולים לבחור נגררים באיכות הטובה ביותר, אולם אם בחרתם וו גרירה זול באיכות נמוכה, שלא חובר כהלכה, אין זה משנה מהי איכותו של הנגרר שלכם – הגרירה תהיה גרועה, ואף תסכן את שלומו של הנגרר, כמו גם את הרכב הגורר, שלא לדבר על אפשרות של סכנת חיים. בתהליך בחירת וו גרירה חייבים לקחת בחשבון את משקלם של אותם נגררים, כמו גם סוג הרכב הגורר ומשקלו. וו גרירה חייב להיות איכותי ותקין, ועל וו גרירה זה כמובן לעמוד בתווי התקן המתאימים. למשרד התחבורה יש תקנות באשר לסוגי נגררים ומשקל נגררים אותם מורשה כל רכב לגרור, וגם תקנות לגבי וו גרירה והתקנתו – וחובה לעמוד בהם.

 

גם את התקנתו של וו גרירה לרכב יש לעשות בזהירות ובהקפדה על הכללים והתקנים, למען בטיחות הגרירה וכלי הרכב המשתתפים בה. בכל רכב יש נקודה ספציפית המיועדת לעיגון ולחיבור וו גרירה עתידי, ואסור בשום פנים ואופן לחבר וו גרירה בכל מיקום אחר, היות והלחץ יכול לתלוש וו גרירה זה ממקומו, לעתים ביחד עם חלק הרכב אליו מחובר אותו וו גרירה.

 

זכרו: מוטב לא להקל ראש בענייניו של וו גרירה אחרת תצטערו על כך רבות בדיעבד. וו גרירה שאינו תקין יכול להסתיים בתאונת דרכים. אם נגרר ישתחרר מאותו וו גרירה יכולים להתנגש בכלי רכב אחרים הנוסעים בכביש, ולסכן את נוסעיהם. שלא לדבר על המטען החשוב והיקר שנושאים נגררים אלו עבורכם, שיינזק גם הוא. או תארו לעצמכם סיטואציה אחרת: אתם נוסעים ברחבי אירופה בנחת במכוניתכם, בטוחים בכך שכל מזוודותיכם נמצאות בקרוון מאחור, כשלפתע מבט אחורה מגלה כי בשל התנתקות וו גרירה נעלם הנגרר כלא היה. עם וו גרירה איכותי כל זה לא היה קורה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב