דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון טלוויזיה 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 2840 פעמים ]

הרשו לי להציג בפניכם תרחיש מוכר: אתם יושבים בסלון הבית וצופים בסרט אהוב או במשחק ספורט מותח. לפתע התמונה על המרקע מתחילה לרעוד, מנורת המסך מתנפצת והטלוויזיה מפסיקה לעבוד. ככה זה קורה תמיד. הטלוויזיה מתקלקלת ברגע שבו אתם הכי צריכים אותה. ואז מתעוררת השאלה: האם לזרוק את הטלוויזיה ולקנות חדשה או להזמין שירות לתיקון טלוויזיות?

רבים חושבים שכל תיקון טלוויזיה הוא יקר ולטווח הארוך כלל אינו משתלם. לכן במקום להזמין תיקון טלוויזיה הם זורקים את הטלוויזיה הישנה וקונים חדשה. זו טעות משום שהסברה הזו לא בהכרח נכונה. לעיתים תיקון טלוויזיה דורש פעולה פשוטה, שיכולה להתבצע אפילו בבית הלקוח. לא כל תיקון טלוויזיה דורש הבאה של הטלוויזיה למעבדה והמתנה של מספר ימים ללא טלוויזיה. תיקון טלוויזיה פשוט לא אמור לעלות הרבה כסף והוא יחסוך לכם קנייה של טלוויזיה חדשה.

גם אם החלטתם שלא להזמין תיקון טלוויזיה, אף פעם אל תזרקו את הטלוויזיה שלכם. גם אם הטלוויזיה שלכם היא ישנה, גדולה וצורכת הרבה חשמל, עדיין סביר להניח שתוכלו למכור אותה. אם לא ביצעתם תיקון טלוויזיה תוכלו להציע אותה למכירה באתרי יד שנייה באינטרנט. ישנם אנשים רבים שקונים טלוויזיות יד שנייה, גם אם הן מקולקלות, לצורך תיקון ומכירה או רק לשם החלפים. ישנם גם אספנים שמחפשים טלוויזיות באתרים שכאלו וישמחו לקנות מכם את הטלוויזיה. אם מדובר בתקלה קטנה בטלוויזיה, שעדיין מאפשרת לצפות בה, אך אתם החלטתם להיפטר ממנה ולא להזמין תיקון טלוויזיות, דעו שגם לה ימצאו דורשים. הרבה צעירים וסטודנטים מחפשים טלוויזיות משומשות במחירים זולים וישמחו לקנות אותה מכם.

אך ההמלצה האישית שלי היא לא לוותר כל כך מהר על הטלוויזיה שלכם. השקעתם את מיטב כספכם בקניית טלוויזיה איכותית, וגם אם היא מתקלקלת אפשר להזמין טכנאי לתיקון טלוויזיות שיתקן את התקלה ויאפשר לכם ליהנות מהטלוויזיה שלכם עוד שנים רבות. טכנאי מקצועי לתיקון טלוויזיות יוכל לומר לכם מהי חומרת התקלה ולייעץ לכם האם תיקון טלוויזיה יהיה משתלם עבורכם או שכדאי לקנות טלוויזיה חדשה.

אם אתם חוששים מהעברת ימים רבים ללא טלוויזיה (במיוחד אם יש לכם ילדים) דעו שתיקון טלוויזיה פשוט אפשר לבצע בבית, ובנוסף ישנם טכנאים לתיקון טלוויזיות המבצעים את מרבית התיקונים בבית הלקוח. רק במקרים של תיקון טלוויזיה מורכב ומסובך הטלוויזיה תילקח למעבדה. אך ישנן חברות שמספקות טלוויזיה חלופית לימים בהם מתבצע תיקון טלוויזיה במעבדה.

אם ברשותכם טלוויזיה מתוצרת חברה גדולה ומוכרת, סביר להניח שיש לה מעבדות לתיקון טלוויזיות הפזורות ברחבי הארץ. במקרים כאלו לחברה יש מערך יעיל ומקצועי של שירות לתיקון טלוויזיות. אם הטלוויזיה שברשותכם היא ישנה ומתוצרת חברה קטנה ולא מוכרת, תצטרכו לפנות לשירותיה של מעבדה כללית לתיקון טלוויזיות או של טכנאי לתיקון טלוויזיות, שעובדים עם טלוויזיות מכל הדגמים ומכל החברות. במקרה כזה חשוב שתקפידו על כך שהטכנאי לתיקון טלוויזיות הוא טכנאי מקצועי ומיומן. תמיד כדאי להשתמש בשירותיו של טכנאי לתיקון טלוויזיות שקיבלתם עליו המלצות מקרובי משפחה או חברים.

כמו כן כדאי לדעת שאם ברשותכם פלזמה, עדיין לא כל טכנאי לתיקון טלוויזיות ולא כל מעבדת שירות מספקים שירות יעיל ומקצועי של תיקון פלזמה. במקרה שהפלזמה שלכם מתקלקלת כדאי לפנות לטכנאי המתמחה בתיקון פלזמה ושיש לו ניסיון רב בתיקון פלזמה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב