דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי אישה מגיעה למצב של הערצה לגבר ומדוע זה קורה? 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 769   [ נצפה 5016 פעמים ]


 

מתי אישה מגיעה למצב של הערצה לגבר ומדוע זה קורה? / מאת יואב ברנזון

 

 

ילדותיות וחוסר משמעת

 

נשים ילדותיות וחסרות משמעת עצמית נוטות להגיע למצב של הערצה לגברים מאוד מסויימים - גברים בעלי משמעת עצמית, יכולת שליטה, רצינות ועקביות.

 

ברגע שגבר מתנהל בצורה אחראית, אבהית, בוגרת ורצינית - הוא זוכה אצל האישה הילדותית לניקוד גבוה מאוד. ברגע שגבר אינו מתבלבל מההתנהגות של האישה הילדותית והיא אינה מצליחה "לשגע" אותו, להסיט אותו מהדרך שלו או מהאמונות שלו - הוא תופס את תשומת ליבה. אם הוא עומד בכל מבחן שלה והיא לומדת שהיא לא תוכל לנהל אותו - הוא זוכה לניקוד גבוה מאוד מצידה כגבר "רציני" שיודע מה הוא רוצה. בנקודה הזאת נובטת הנטייה שלה להתאהב בו ולהעריץ אותו. 

  

 

 

גבר שמתנהג כמו ילד מקבל ניקוד נמוך

 

לעומת זאת, גבר שמתנהג כמו ילד מקבל ניקוד נמוך ביותר אצל מרבית הנשים הילדותיות. גבר לא עקבי, נתון להשפעה בקלות, לא רציני, חסר אחריות, חסר מטרות, ללא מערכת אמונות יציבה, ללא דרך משלו ומבלי יכולת הנהגה והובלה עצמית - לא יזכה להערצה של אישה ילדותית אלא לזלזול, לרחמים, לאדישות, לרתיעה ולהתרחקות.

 

גבר כזה מזכיר לאישה הילדותית יותר מדי את עצמה, את החולשות שלה, את חוסר היכולת שלה להיות עקבית, לתפוס כיוון, להאמין בעצמה ולהוביל את עצמה בחיים חרף כל הקשיים. אישה ילדותית אינה זקוקה לגבר כמוה, היא זקוקה לגבר שונה, רציני, חזק ועקבי הרבה יותר ממנה, גבר שאליו היא יכולה לשאוף להגיע, גבר שיתן לה דוגמה אישית ושיתרום לה מעצמו מעבר למה שהיא כבר יודעת, מבינה ומסוגלת להתמודד איתו בעצמה.

 

 

  

כל העולם מתבונן על ההיגיון כדבר ראשון במעלה

 

באופן כללי, ישנה סגידה מאוד גדולה להיגיון ולחכמה השכלית של אנשים, משום שההיגיון נתפס כדבר הגבוה ביותר והייחודי ביותר של האדם.

 

בכל יתר הפרמטרים, בני האדם אינם שונים מחיות. היצרים שלהם זהים וכך גם האינסטינקטים שלהם. אבל בכל מה שקשור לשכל, להיגיון, לרציונלי - אין חיה בעולם שמשתווה לבני האדם, ובכך "מותר האדם מהבהמה".

 

 

 

בסופו של דבר, כל מה שנקשר לראש נתפס כנקי, רציני, מתקדם, שולט וגבוה

 

ברמה האוניברסלית, כל מה שנקשר ל"ראש" נתפס כנקי יותר, רציני יותר, מתקדם יותר, שולט מלמעלה, גבוה ודוומיננטי יותר. בין אם מדובר על אנשים, מדינות או חברות - הגופים הנתפסים כרציונליים יותר, נראים גם כמכובדים ומצליחים יותר, והם גם אלה שזוכים לכבוד ולהערצה גדולה יותר מהחברה האנושית.

 

מהמקום הזה, נובעת גם ההערצה לגברים על ידי נשים, ובמיוחד נשים ילדותיות שהן בעלות תפיסה חד-ממדית ושטחית על החיים. גברים בעלי היגיון מאוד חזק, משמעת ורצינות שאינם מניחים לעצמם להתבלבל מאישה - קרוב לדואי שיזכו להערצה שלה. לעומת זאת, גברים "חלשים" בעלי משמעת רופפת, נטייה ללכת אחרי היצרים שלהם במקום אחרי ההיגיון והראש להם, ייפלו במהירות במבחן של הנשים ולכן גם לא יזכו להערצה מצידן.

 

 

וטיפ לסיום: הערצה לגבר אינה תלויה או קשורה לאהבה אלא לעמדת כוח ושליטה בין הגבר לאישה. זו הסיבה מדוע נשים מעריצות גברים אטומים, ציניים ומרוחקים ולא גברים "טובים" נחמדים, רכים ומרצים. ככל שגברים פחות "שמים" על האישה כך היא מעריצה ונמשכת אליהם יותר, כי היא תופסת אותם כחזקים יותר ממנה, ואת עצמה היא תופסת לידם כחלשה וכחסרת יכולת השפעה עליהם.

 

 

יואב ברנזון הוא מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב