CCI - Commodity Channel Index כלי יעיל למסחר בבורסה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

CCI - Commodity Channel Index כלי יעיל למסחר בבורסה 

מאת    [ 10/10/2010 ]
מילים במאמר: 219   [ נצפה 4548 פעמים ]

 
 

CCI – Commodity Channel Index כלי יעיל למסחר בבורסה

CCI –המתנד מודד את השונות בין מחיר המדד ובין הממוצע הסטטיסטי שלו.

למרות שמו המטעה ניתן להשתמש בו לכל סחורה פיננסית הנסחרת בבורסה

בתירגום למונחים מקובלים - הCCI משמש כדי למדוד את  עוצמות הקניות והמכירות בשוק.   כאשר הוא מגיע לשיאים או לשפלים ניתן לצפות להתנהגות בלתי רגילה של השוק.

מתנד זה מורכב מסידרה אחת :

סידרה א : CCI . מצויינת בצבע שחור על הגרף.
לצורך נוחות בFxGraph  קוי חציית ה100 מובלטים בצבע טורקיז .

 

חישוב המתנד

N – מספר הימים לחישוב

TP = (HIGH + LOW +CLOSE) / 3 – (Typical Price)

SMA (TP,N) = SUM [D,N] / N – (Simple Moving Average)

D = TP – SMA(TP,N)

M = SMA (D,N) * 0.015

CCI = M / D

 

איתותי מתנד ה CCI


    • מציאת סטיות בין מחיר המדד למחיר המתנד. הסטייה מופיע כאשר המחיר מגיע לשיאים חדשים אך מתנד ה CCI אינו עובר את שיאו הקודם שלו, איתות זה מסמל כנראה תיקון של מחיר המדד.
    • מתנד זה נע לרוב בין טווח של 100- ל 100 +. כאשר המתנד עובר את ה100 זה מסמל מצב של קניות יתר ומאותת כנראה לתקופת מימושים. וכמובן הפוך, אם המדד יורד מתחת ל – 100- אזי הוא מסמל לתקופת מכירות יתר בבורסה ולכן גוברים הסיכויים לתיקון מעלה .

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב