דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בין מזון לכלבים ומספרת כלבים זה הכלב שלכם שבמרכז העיניינים 

מאת    [ 07/10/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1970 פעמים ]

הכלב הוא כבר מזמן לא ידידו הטוב ביותר של האדם, אלא הרבה יותר מכך. בשנים האחרונות הכלבים הפכו ללא פחות מבני משפחה עבור לא מעט אנשים. בעלים רבים רואים בכלביהם ממש כמו ילד נוסף, ולכן מוכנים להשקיע בהם זמן וכסף לא מבוטל, שבא לידי ביטוי בקניית מותגים יוקרתיים של מזון כלבים, בגדים וצעצועים ואפילו טיפולים מפנקים במספרת כלבים. יש שיקראו לזה טרנד חולף, אולם עבור לא מעט אנשים האהבה הגדולה לכלבים הופכת את הטיפול המפנק לכלב לדרך חיים.

 

מספרת כלבים – הפינוק המושלם לידידו הטוב ביותר של האדם

 

אין ספק שביקור תקופתי בין כותליה של מספרת כלבים הוא צורך הכרחי עבור כלבים רבים. כלבים בעלי פרווה עבה ומחממת נידונים לסבול קשות מהחום הישראלי אם לא יסתפרו לפני הקיץ. אולם בעלי כלבים רבים מביאים את כלביהם למספרת כלבים לא רק מטעמים פונקציונאליים.כשם שגם אנו מבקרים במספרה לא רק כאשר שערנו ארך יתר על המידה, אלא גם סתם כשבא לנו לקבל טיפול מפנק, כך גם לגבי כלבים. במספרת כלבים הכלבים שלנו מקבלים את הפינוק המושלם, גם אם הם לא באמת זקוקים לתספורת. במספרת כלבים הכלבים שלנו מקבלים טיפול כולל: גזיזת ציפורניים, ניקוי שיניים, פה ואוזניים, סירוק הפרווה להתרת קשרים, אמבטיה מפנקת וריחנית, עיצוב תספורת בהתאם לגזע הכלב (ישנה גם אפשרות לצבוע את פרוות הכלבים בצבעים עדינים על בסיס מים), שימון הפרווה בשמן מיוחד, טיפול נגד קרציות ופרעושים ועוד.ישנם כלבים אשר נרתעים מביקור במספרת כלבים. הם נתקפים בחששות ובאי-שקט מיד עם הכניסה למספרה או אפילו כאשר הספר מתקרב אליהם עם מכונת התספורת. כדי להתמודד עם כלבים שכאלו נדרשת מקצועיות ומיומנות רבה של ספר הכלבים. לכן כל ספר כלבים צריך לעבור הכשרה במספרת כלבים, שם ילמד כיצד לאחוז נכון כל כלב במהלך ביצוע התספורת באופן שלא יסכן את בטיחותו וגם יעניק לו תחושת רוע ושלווה. כמו כן, מומלץ שבעלי הכלבים יישארו לצידם לכל אורך התספורת, יסיחו את דעתם או ירגיעו אותם.

 

חנות חיות – כי גם לכלבים מגיע ליהנות

 

אי אפשר להשלים את הטיפול המפנק לכלב הפרטי שלנו ללא ביקור יסודי בין מדפיה העמוסים של חנות חיות. בחנות חיות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים ואביזרים שנועדו לענות על צרכים ממשיים של הכלבים שלנו, וגם סתם כדי לפנק אותם. כך למשל: בכל חנות חיות תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי מזון לכלבים. כמובן שניתן להסתפק במזון סטנדרטי, אך תמיד ניתן לרכוש גם חטיפים, מזון בריאותי ודיאטטי, מזון מיוחד לכלבות בהריון ועוד. בחנות חיות תוכלו גם למצוא שלל משחקים ואביזרים מפנקים עבור כלבים: צעצועי גומי, כדורים, מרבצי מנוחה רכים ומפנקים, קולקציית בגדים מגוונת ועוד.לסיכום, כל מי שרואה בכלב שלו כבן משפחה מוכן להשקיע מאות ואלפי שקלים בחודש כדי להעניק לו את הטיפול המפנק ביותר. אין כל פסול בכך, אולם כדאי להיזהר שלא להיסחף יתר על המידה ולהיגרר להוצאות כספיות שאין לכם כל דרך לעמוד בהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב