מעקב אחרי המרות לשיפור ה-ROI
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מעקב אחרי המרות לשיפור ה-ROI 

מאת    [ 06/10/2010 ]
מילים במאמר: 188   [ נצפה 1961 פעמים ]

אחד הפרמטרים החשובים בעת הפרסום באינטרנט או בכל שיווק אחר באינטרנט הנו  מעקב אחרי המרות.

הסבר קצר: 

מעקב אחרי המרות מאופשר באמצעות שתילת קוד html בדף מוגדר מראש כגון דף תודה או דף של ביצוע רכישה.

באמצעות כלי למעקב אחרי המרות כגון כלי מעקב ההמרות של גוגל adwords , ניתן  למדוד הצלחות ולתמחר אותם.

נניח שעסק משווק שירות מסוים באתר אינטרנטי מסוים, ניתן להגדיר כהמרה מוצלחת רכישה של מוצר, אזי תוספת של קוד לדף התודה לאחר הרכישה תאפשר לספור המרה מוצלחת.

אחד המדדים הניתנים למדידה ושימוש בחישוב ה-ROI , הינו עלות פר ליד.

נניח שבקמפיין מסוים הושקעו 1000 ש"ח שהניבו 10 לידים מכירתיים , אזי העלות פר ליד הינה 100 ש"ח.

חישוב הרווחים מהמכירות בניקוי ההשקעה יאפשרו למפרסם לחשב את ה-ROI.

על מנת לשפר את יחסי ההמרה, בעת הפרסום בגוגל adwords, אנו צריכים לבדוק את יחס ההמרה פר מילת המפתח. כדאי לבצע אלימינציה של מילות מפתח שאינן מניבות המרות ולחזק מבחינה תקציבית מילות מפתח בעלות שיעורי המרה גבוהים.

כך נשפר את ההחזר על ההשקעה ונוזיל עלויות של הקמפיין הפרסומי שלנו.

כדי לשפר יחסי המרה, מומלץ לשפר את ציון האיכות של מילות המפתח וזאת ע"י אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין הפרסומי.

M&N SEM פרסום בגוגל לשיפור ה-ROI

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב