דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קואצ'ינג גרפולוגי למחפשי עבודה 

מאת    [ 06/10/2010 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 2573 פעמים ]

אתה מובטל, מחפש שעות באינטרנט, שולח עשרות, מאות קורות חיים, יושב ומחכה לטלפון, מגיע לראיונות עבודה, למרכזי ההערכה, נלחם לבלוט בין 70 או 700 מועמדים אחרים, מרגיש שזה אצלך ביד ומגלה שזה זלג בין האצבעות, מקבל שוב ושוב תשובה מנומסת של "תודה, אבל לא תודה" או התעלמות מוחלטת...

ואתה יודע. אתה יודע שאם המצב היה מעט שונה, אם היית פחות נלחץ, או אם היו פחות מועמדים, או אם המראיין היה מעט יותר  קשוב - הוא היה רואה אותך. רואה אותך באמת ומעניק את המשרה המיוחלת – לך. לא לאחרים.

לוותר? להרים ידיים, לרחם על עצמך, להאשים את העולם שלא רואה אותך ולא מבין אותך או להמשיך במרוץ העכברים? להמשיך את מה שעשית עד היום, בדרך שעשית עד היום ולקוות שהתוצאה תהיה שונה? או, לעשות אחרת?

אם בחרת באפשרות השלישית עומדות בפנייך המון אפשרויות. המון מכונים מסוגים כאלו ואחרים, פסיכולוגיים תעסוקתיים, "סתם" מומחים.. כל אלו מציעים לך עזרה. רוצים ללמד אותך כיצד להתלבש, איך "לשדר" ביטחון, מלמדים אותך לדקלם את "התכונות הטובות שלי.." וגם את "השליליות הן..."

חלקם עושים עבודה מקצועית וטובה באמת. חלקם מלמדים אותך להיות מי שאתה לא.

ב"חנה קורן – מכון גרפולוגיה" עובדים באופן שוטף מול מעסיקים המחפשים את המועמד המתאים ביותר לתפקיד. מסייעים במיון מועמדים, עורכים מבחנים גרפולוגיים למועמדים, ראיונות עבודה ובעיקר במחקר של כתבי יד לשם כתיבת חוות דעת למעסיק.

בתהליך הכוונה מקצועית, אנחנו עובדים הרבה שנים עם אנשים המגיעים לשלב בחיים בו הם מבינים כי הגיע הזמן לשינוי או לקבלת החלטה - למצוא את העיסוק המתאים להם ביותר, העיסוק שאינו כולל רק "ללכת לעבודה על מנת להתפרנס" אלא זה שמכיל בתוכו את ההנאה, המיצוי העצמי ואז את העבודה והפרנסה.

תהליך הקואצ'ינג הגרפולוגי כולל אבחון מעמיק ומקיף של כתב היד – של אישיותך. בין פגישה אחת לשלוש, בהתאם לצורך ובמהלכן, חיבור מחודש בינך לבין האני האמיתי שלך, בינך לבין כוחותייך וחולשותייך, יתרונותייך וחסרונותייך, חיבור שבעקבותיו נוכל לבחון ביחד, מחדש, את המטרות שהצבת לעצמך ואת האופן שבו נהגת לנסות להשיגן.

מטרת הקואצ'ינג הגרפולוגי היא למקם אותך על המסלול הנכון, להציב את המטרה הריאלית וללמד אותך את הדרך הנכונה לך להגיע למטרה המיועדת.

חנה קורן הינה גרפולוגית ומנהלת חנה קורן - מכון לגרפולוגיה, המספק שירותי ייעוץ לקבלת עובדים וקידומם, הרצאות וסדנאות, לימודי גרפולוגיה בכל הרמות בפריסה ארצית, מומחית להשוואת מסמכים מטעם בתי המשפט בארץ ובעולם, גרפולוגיה משפטית


 


יש לכם שאלות נוספות הקשורות בגרפולוגיה? היכנסו לפורום גרפולוגיה בוואלה בניהולה של חנה קורן.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב