דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי דלתות 

מאת    [ 05/10/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2894 פעמים ]

כל מבנה מצריך דלתות פנים או דלתות חוץ אך כל אחד מהם צריך סוג שונה של דלתות עקב הסביבה , מזג אוויר , תחום ההתמחות וסיבות נוספות , אז איך נדע איזה דלת להתאים למבנה שלנו ?

דלתות לבית פרטי

מוכרות בפשטותם בצבעם החום דלת פלדלת רגילה בדרך כלל תפגשו כמעט את אותו הדבר בכל דירה כשמדובר בדירות ישנות אך עם השנים עיצוב הבית נכנס כתחום חזק שהביא איתו שינויים רבים בעיצוב הדירה גם הדלתות קיבלו יחס הולם ומרכזי בעיצוב קמו חברות רבות העוסקות בעיצוב דלתות בלבד ומתמחות בכל סוגי הדלתות הן אינן מגיעות כיום בצבע אחד או בצורה אחת אלא קיימים אלפי דגמים שונים שמורכבים מצבעים מגוונים על ידי מעצבים גדולים בתחום או אף דלתות בעיצוב אישי שלכם הסיבה שקיימת השקעה בעיצוב הדלתות היא עצם העובדה שדלת היא הדבר הראשון שנראה לעין בכניסה למבנה והיא יוצרת רושם על המבנה במידה והיא אכן מרשימה ומעוצבת . דלת רחבה וגדולה במבנה גדול מעניק פרופורציה שונה מאשר דלת צרה .מלבד עיצוב חשוב בבית פרטי לדאוג לנעילה טובה של הדלת ואמינות מהחברה המוכרת.

דלתות בטחון

דלתות בטחון אשר יכולות להיות גם דלת חיצונית כלומר דלת כניסה וגם כל אחת מדלתות פנים בבית גם הן תפסו תאוצה עקב המצב הביטחוני בארצנו , בעבר דלת בטחון לא הייתה דלת הכרחית בדירה משום שלא הייתה מודעות למצב הביטחוני והוקמו לשם כך מקלטים בלבד .

כיום עקב העובדה שהמצב נהיה קשה יותר ומדאיג בכל הדירות החדשות קיימות חדרי בטחון ודלתות שיעניקו אטימות מלאה. קבלנים רבים רוכשים דלתות אלה אך לאחרונה גם אנשים פרטיים מבצעים רכישה של דלתות בטחון בבנייה שהם מבצעים או שיפוץ חדש לדירה. על הדלת להיות בעלת תו תקן מיוחד על מנת שבאמת תהיה עמידה במקרה של סכנה . דלתות הביטחון גם בעבר היו אחידות בעיקר בצבע לבן וכיום עקב עלייה בביקוש קיבלו עיצוב שונה ייחודי בעל גוונים וסוגים שונים.

דלתות חסינות אש

דלתות חסינות אש עשויות מתכת , עץ או זכוכית ומיוצרות גם הן על פי תקן מיוחד של מכון התקנים הישראלי וצריכות לקבל אישור ממכבי אש , הן מתאימות לעסקים/ מפעלים שמתעסקים עם חומרים מסוכנים או דליקים למניעת סכנות מיותרות . הדלת יכולה לשמש גם כדלת יציאה בשעת חירום כי מלכתחילה היא מוגנת וכל עסק גדול חייב דלת חירום בין כה וכה כדאי לקבל רישיון עסק .

דלתות עם קוד סודי מובנה

דלתות אלה מבוקשות בעיקר בחברות גדולות עם מידע סודי המורשה לעובדים ספציפיים בחברה בלבד , הדלת היא דלת נעולה ולא ניתן לפתוח אותה ללא קוד סודי או העברת כרטיס עובד על פי הרשאות מוגדרות מראש או טביעת אצבע. דלתות אלה הוקמו כדי לספק את הצורך של העסקים לסודיות או הימנעות עובד מחדרים שאינם נועדו עבורו . הדלתות מופעלות על ידי מחשב אודות הטכנולוגיה הגבוהה וכל חברה מעניקה את האפשרויות שלה בקודן סוג החומר ממנו הוא עשוי , מספר ספרות הקוד האפשרי , מגוון התווים האפשריים בקוד , נעילה רק בשעות מסוימות ועוד תוכלו להתאים את הדלת לצרכים שלכם.

קיימים עוד מגוון רב של דלתות לבית הפרטי או לעסקים וחברות גדולות ההתמחות שלהם מלאה ומתאימה את עצמה עבורכם תוך כדי עיצוב הדלת בצורה שתרצו וציפויים מרהיבים ששינו את הסגנון הישן של דלת שאנו מכירים . חישבו לפני כל הזמנת דלתות מה מטרת המבנה , במה הוא יעסוק ורק אז התאימו את סוג הדלת המתאימה .

חברת אס אם דיזיין מתמחה בתחומים רבים כגון קידום אתרים בגוגל, כתיבת תוכן לאתרים, בניית אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב