דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משפטים לפייסבוק הדרך אל הלייק 

מאת    [ 05/10/2010 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 7745 פעמים ]

נכנסת לפייסבוק שלך כדי לבדוק אם הגיבו לך על הסטטוס שכתבת לפני כמה שעות, והתאכזת לגלות כי אין תגובות חדשות או לייקים על הסטטוס. ולעומת זאת סטטוס אחד מתחת לפייסבוק שלך רצוף תגובות ולייקים. יצאת מהפייסבוק מאוכזב בתקווה שפעם באה שתכנס יהיה לך תגובות. במאמר הבא אסביר לכם כיצד לכתוב משפטים לפייסבוק שיגררו אחרים המון לייקים ותגובות, איך למתג את עצמכם נכון בפייסבוק או את קבוצת האוהדים שאתם מנהלים.

חקרתי קצת על הנושא של מיתוג עצמי בעזרת הפייסבוק, וגיליתי שסטטוסים אישיים הם חלק בלתי נפרד ממיתוג זה. המון דפי מעריצים כותבים משפטים לפייסבוק בעמוד הראשי שלהם על מנת לעורר תגובות ועיניין בעמוד שלהם, אפילו חברות גדולות של בגדים, נעליים או כל מוצר אחר מכל רחבי העולם משתמשים במשפטים שיעוררו עיניין בעמוד הבית שלכם. שימוש נכון במשפטים בפייסבוק יגרום לדפים להיות מאוד פופולארים ובעלי ביקורים תכופים מהגולשים בהם.

שימוש במשפטים משירים כדי לעורר עיניין זה דבר טוב, אבל צריך לדעת לעשות זאת בצורה חכמה, לדוגמא, "יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה", אולי יקבל תגובה אחת, אם בכלל, ויעלם כלא היה. אך אם נקח את המשפט הזה ונשנה את אותו תיפה "יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה, מה עושים היום?". משפט שכזה עתיד לקבל הרבה יותר תגובות כי הוא מכיל שאלה ומעודד את התערבות הקוראים שלו. הקפידו ליצור עיניין כאשר אתם כותבים משפטים לפייסבוק הן בשימוש בשאלות והן בשימוש בצד הומוריסטי. פרסום של סטטוס מצחיק בעל תוכן הומוריסטי יעזור לכם מאוד בקבלת תגובות עליו.

דבר זה נכון לכל דבר בחיים, גם אם אתם בונים הרצאה בנושא מסויים ואתם רוצים מעורבות של המאזינים הקפידו ליצור עיניין בשאלות שאתם שואלים, שימוש בהומור כדי לשבור את הדיסטנס, וקשובים לכל תגובה. ניתן להשליך את התובנות מתוך משפטים לפייסבוק והמון תחומים בחיים.

לסיכום, מקווה שהבנתם עם קצה המזלג כיצד ליצור עיניין בסטטוסים שאתם כותבים בפייסבוק, תוכלו להתשמש גם בנאמר במאמר הזה להמון תחומים בחיים שלכם חוץ ממשפטים לפייסבוק כמו הרצאות, מיתוג אישי באינטרנט, כרזות, פרסומות ועוד. במאמר הבא אסביר כיצד כותבים סטטוס איכותי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב