דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות הפיתוי - חפצים מעניינים לפי סודות הפיתוי 

מאת    [ 05/10/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3433 פעמים ]

לפי אומנות הפיתוי, אחרי שהבאת בחורה לבית שלך, בדרך כלל אתם הולכים לדבר קצת לפני שהעניינים יתקדמו הלאה (רב הבחורות לא יכנסו איתך למיטה מיד כשהגעתם הביתה, למרות שקרה לי גם ההפך). על מנת לגרום לבחורה לדבר, לפי סודות הפיתוי, כדאי לך להכין מראש חפצים מעניינים במקומות אליהם היא יכולה להגיע. חפצים אלו צריכים להיות חריגים, מיוחדים ומעניינים, וכך לגרום לבחורה ליזום שיחה על נושאים שעליהם אתה רוצה לדבר. אתה יכול להשתמש בחפצים על מנת לגרום לבחורה לשאול בדיוק את השאלות שאתה רוצה שהיא תשאל, ולחזק באמצעותם את התדמית החיובית שכבר יצרת קודם לכן.

 

 

אני למשל משתמש במיטת עיסוי מתקפלת. רוב הבנות שמגיעות אלי ורואות את המיטה שואלות מה זה. אני עונה להן והשיחה מתפתחת לכיוון עיסוי (מה שמעולה לפי אומנות הפיתוי ומקדם את הסיטואציה לחצי מינית כבר על ההתחלה), מה שנותן לי לא רק אפשרות להראות את העובדה שאני בעל כישור חריג, אלא גם לעסות את הבחורה בעצמה, מה שכמובן מקדם אותנו באופן אוטומטי למיטה. חשוב לחשוב על הדברים האלה עוד לפני שחושבים על איך להתחיל עם בחורה. אלה דברים שיכולים להקפיץ את הסיטואציה מהר מאד אל הכיוון הרצוי תוך כדי חיסכון אדיר בזמן ומשאבים. אתה יכול לסקס תוך מספר קטן של שעות במקום תוך מספר ימים או חודשים. לפעמים זה מהווה את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

 

חפץ אחר כזה בבית שלי הוא ספר קטן יחסית על מין טנטרי. אני מניח אותו בדרך כלל על השולחן שלי, כך שהוא בולט למדי כשמישהי נכנסת לחדר שלי. כשנשים מבחינות בו הן מתחילות לשאול שאלות עליו, מה שאני כמובן מנצל בשביל למשוך את השיחה בדיוק למקום שאני רוצה. מה שמעולה מבחינת סודות הפיתוי.

 

חבר שלי מחזיק בחדר שלו אוסף דיסקים ענק שמסודר יפה בסטנדים, לו הוא קורא "המלכודת". כל בחורה שנכנסת אליו נמשכת ישר לסטנדים ומתחילה להסתכל על הדיסקים, לשאול עליהם ואפילו לבקש לשמוע אותם במערכת שנמצאת ליד. ברגע שהוא מגיע למצב הזה הוא יודע איך הערב יסתיים, לא מעט בגלל ההכנה המוקדמת שלו (עוד לפני שהוא חושב על איך להתחיל עם בחורה). תכנון מראש כדוגמת זה מהווים את ההבדל הדק שבין הצלחה לכישלון ולכן חשוב להקפיד.

 

גם חפצים אחרים יכולים לשמש באותו תפקיד לפי אומנות הפיתוי. תמונה מעניינת על הקיר, פתגם או אימרה על השולחן שלך, ספרים על נושאים שמעניינים בנות כמו אסטרולוגיה, פסל מעניין שיש לך בבית , חיית מחמד מעניינת כמו דג מיוחד או משהו בסגנון – כולם יכולים לעזור לך לפי סודות הפיתוי.

 

קח לעצמך כמה רגעים וחשוב אילו אובייקטים שיכולים למשוך תשומת לב של בחורה באופן חיובי יש לך בבית. זכור – חפצים אלו צריכים להיות בולטים ומעוררי עניין לאישה שרואה אותם. לאחר שחשבת על מספר אובייקטים כאלו, פזר אותם באזורי הבית שבהם אתה מתכנן שבחורה שתגיע אליך תהיה. זה יכול להיות במטבח, בסלון ובחדר השינה. בנוסף, זכור להתאים בין האובייקטים למקום בו הם נמצאים. מיטת העיסוי למשל מתאימה מאוד לחדר השינה, אבל ממש לא מתאימה למטבח או לסלון. שים לב לדאוג לפרטים אלה עוד לפני שאתה חושב על איך להתחיל עם בחורה כדי שלא תיתקע בהמשך הסט.

 

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב