דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רפואי לעובדים זרים - כל המידע הנחוץ למעסיק וכל הפתרונות הקיימים 

מאת    [ 04/10/2010 ]

מילים במאמר: 824   [ נצפה 2785 פעמים ]

חובת המעסיק:
 עובדים זרים אינם תושבי ישראל ולכן אינם נהנים מ ביטוח בריאות במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

 ב 17 אוקטובר 2001 נכנס לתוקפו צו המסדיר את נושא מתן שירותים רפואיים ל עובדים זרים

בישראל.(איסור העסקה שלא כדין והבטחת תנאים הוגנים) (סל שרותי בריאות לעובד), התשס"א- 2000

 על פי הצו ! חייב כל מעסיק לרכוש עבור עובדיו ה זרים ביטוח רפואי שתוכנו מוכתב על פי הצו שפרסם שר הבריאות. היקף ה ביטוח דומה לכיסוי הניתן לכלל האזרחים על פי חוק בריאות ממלכתי (למעט מספר חריגים קטן).בחוק מתייחסים ל עובדים זרים ואין הבחנה האם העובד הוא "חוקי" או לא.כמו-כן אין התייחסות להיקף העבודה. לפיכך גם עבור עובדים לא חוקיים, כמו עובדי משק בית הבאים פעם בשבוע יש לדאוג לסידור ביטוח על פי הצו.חברות ה ביטוח נערכו בהתאם לצו האמור ופיתחו תוכניות ביטוח עובדים זרים חדשות שקיבלו את אישור משרד הבריאות ומשרד המפקח על ה ביטוח.

 המשמעות:
 על כל מעסיק חלה החובה לבטח את עובדיו הזרים (בין אם יש להם אשרת עבודה ובין אם לא) ב ביטוח רפואי התואם את הוראת הצו. שאם לא כן יהיה צפוי לעונשים המוטלים על פי החוק וחושף עצמו לתביעה בגין ההוצאות הרפואיות של עובדיו.תוכנית ה ביטוח המשווקת על ידנו מתאימה לכל דרישות החוק והצו שפורסם בנושא ובכך נותנת למעסיק את הכיסוי החוקי הנדרש.

התוכנית כוללת:  

 כיסוי מקיף למגוון שירותים רפואיים החל מרפואה ראשונית, דרך רופא מומחה, מעבדות, בדיקות אבחון,מכוני רנטגן,אולטרא-סאונד, הדמייה, שרותי חדר מיון, תרופות, אשפוז וכלה בניתוחים.שירותי אשפוז בבתי חולים פסיכאטרים במצב חירום רפואי, הוצאות רפואית גם שלא בעת אישפוז, תרופות כמוגדר בסל התרופות, שירותים רפואיים נוספים (מי שפיר, חיסונים שונים,צילום ריאות, בדיקות מנטו,כסא גלגלים והליכון), שירותי בריאות לאישה בהריון (בכפוף לתנאי הפוליסה-תקופת אכשרה של תשעה חודשים)), כמו-כן ניתן לרכוש הרחבה לתוכנית הכוללת: פיצוי למקרה מוות מתאונה או נכות מתאונה עד 10,000 $, העברת גופה לחו"ל עד 5,000 $ וטיפולי חירום שיניים.(אצלנו הרחבות אלו כלולות בחינם)., כרטיס טיסה לחו"ל בהתאם למצבו ההיקף הנרחב של התכנית נותן למעסיק שקט נפשי כתוצאה מכך שדאג לעובדיו לכיסוי הצרכים הרפואיים הבסיסיים ביותר.

מרכיבים שאינם כלולים בביטוח הבסיסי:

לידה, שירותים פסיכולוגיים, בדיקות גנטיות, אישפוז סיעודי ו/או שירותי סיעוד אחרים, טיפולים בבעיות אין אונות ותפקוד מיני, טיפולי  פוריות, מצב מחלתי קיים, תאונות עבודה למעט כקבוע  בפוליסה, תאונות דרכים  (הכיסוי למקרה פגיעה עקב תאונת דרכים קיים במדינת ישראל לכל הנפגע בתאונת דרכים עפ"י חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים).    שירות ל מבוטחים :  לקבלת השירותים הרפואיים עומדים לרשות המבוטחים כמו לכל אזרח ישראלי סניפי קופ"ח בפריסה ארצית , בנוסף  קופ"ח מעמידה לרשות ה מבוטחים ה זרים מוקד בשירות מאויש המתופעל 24 שעות ביממה ע"י צוות מוקדנים דוברי שפות למתן מענה רפואי לכל פניות המבוטחים.מעבר לשעות פעילות הקופה יופנו מקבלי השירות למרמי"ם, אשר בהסכם עם הקופה וכן אחרי  השעה 19:00 בערב תינתן האופציה לקבלת ביקור בית ללא כל השתתפות עצמית באמצעות מוקד רפואי.בזמן קבלת השירות ו/או התרופות לא תגבה השתתפות עצמית ממקבל השירות.

אופן ההצטרפות ל ביטוח :

ההצטרפות נעשת באמצעות מילוי טופס הצטרפות הכולל שאלון רפואי קצר.מייד עם קבלתם אצלנו, הטפסים מועברים לחיתום רפואי מהיר ולהפקת ה פוליסה, בגמר ההפקה יועברו נתוני ה מבוטח (ה עובד ה זר) למוקד השירות והחל מרגע זה הוא יהיה זכאי לקבלת שירות  בהזדהות עפ"י הדרכון, בתוך מספר ימים מהפקת ה פוליסה, יופק עבור ה מבוטח (ה עובד ה זר) כרטיס מגנטי בדומה לכרטיס קופ"ח בו אנו משתמשים בעת קבלת שירות וכן תצורף חוברת הדרכה והם ישלחו על ידינו לבעל הפוליסה (המעסיק).    לנוחותכם, הליך ההצטרפות ניתן לביצוע באמצעות הפקס או המייל ואינו מחייב הגעה למשרדנו ניתן להוריד מהאתר את הטפסים הנחוצים   .יש להוריד את הטפסים בהתאמה עפ"י חברת הביטוח שנבחרה, טופס הצטרפות של אותה חברה וטופס הצהרת בריאות תואם.

תקופת אכשרה והמתנה:  

אין בפוליסה ל ביטוח עובדים זרים תקופת המתנה ולא תקופת אכשרה והכיסוי נכנס לתוקף מייד  עם הפקת הפוליסה.    ה ב ה ר ה    ח ש ו ב ה     !!!   הביטוח יכנס לתוקף רק לאחר הגשת הטפסים והתשלום ולאחר אישור המבטח בכתב (הפקת הפוליסה) 

תקופת ה ביטוח :

הינה מקסימום שנה (מינימום 3 חודשים). בתום תקופת ה ביטוח יש לפנות אלינו בכתב לחידוש הפוליסה.

הפרמיה ל ביטוח :

 אנו מחזיקים בתעריף מיוחד הניתן לגולשי אתר האינטרנט ( התקשר כעת  03-6735915 או  ואנו נתקשר אליך), התעריף באמצעותנו כולל בחינם את כל ההרחבות שנמנו בהצגת התוכנית, מוות מתאונה, נכות מתאונה, העברת גופה,טיפול חירום לשיניים.    אופן התשלום:  הפרמיה נגבית -  בכרטיס אשראי /  הוראת קבע /  המחאות / מזומן.   חשוב ביותר -  בנוסף לביטוח הרפואי, יש לבטח את העובד הזר גם בביטוח לאומי לצורך כיסוי תאונות עבודה.

 העונשים המוטלים על מעביד שלא מסדיר ביטוח בריאות ל עובד ה זר:
 * מעביד שלא מסדיר ביטוח רפואי ל עובד זר התואם את הוראת הצו עובר עבירה פלילית.
 * אם העבירה נעברה כאשר ה עובד ה זר עוסק במסגרת משלח ידו של המעסיק:
    קנס של עד 77,2000 ש"ח + 3,880 ש"ח לכל יום שהעבירה נמשכת או מאסר
    של 6 חודשים.
 * אם לא במסגרת עיסוקו או משלח ידו של המעסיק: רק הקנס.
 * סנקציה זו חלה גם על קבלן שטיפל על פי חוזה קבלנות בהסדרת תנאים
    למתן אישור עבודה ל עובד זר ולא הסדיר לו ביטוח רפואי .
 * סנקציה זו תחול גם על מעביד המעסיק עובד זר השוהה ללא אשרה.

א.רוזן סוכנות לביטוח - פתרונות ביטוח כוללים
ביטוח עסק | ביטוח משרד | ביטוח עובדים זרים | ביטוח תיירים | ביטוח רכב | ביטוח דירהביטוח משכנתא | ביטוח בריאות לאירועי קטסטרופה |
מייצגים את כל חברות הביטוח, עורכים סקר שוק (שופינג) בין כל החברות לפני מתן הצעת מחיר www.rozen-ins.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב