דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות לחתונה - כך תמצאו את האחת 

מאת    [ 04/10/2010 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2238 פעמים ]

 

מכיוון שהיום יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה, נעשה יותר קשה לדעת מה כדאי לבחור. הכמות העצומה של המקומות שמציעים לנו את המוצר שאנחנו מבקשים גורמת לנו להסתחרר ולהתעייף מהחיפוש אחר המוצר המתאים לנו.

איך אפשר לצמצם את כמות האפשרויות בחיפוש אחר הזמנות לחתונה?

מאחר וההזמנות לחתונה הן הרושם הראשוני שלכם על האורחים שהזמנתם, חשוב שההזמנה שתבחרו לחתונה שלכם תהיה באיכות גבוהה מכל הבחינות. הזמנות תהיינה באיכות גבוהה אם תהליך יצירתן במקום בו בחרתם לעשות את ההזמנות לחתונה כולל את הדברים הבאים:


    • עיצוב ההזמנה - לעיצוב ההזמנה חלק מרכזי וחשוב ביצירת הזמנה יפה ואיכותית לחתונה. עיצוב ההזמנה צריך להתבצע על-ידי מעצב מקצועי ומנוסה שיודע להשתמש בתוכנות הגרפיות המתאימות לפי אופי ההזמנה.

המעצב צריך דבר ראשון לתכנן את ההזמנה, כלומר לחשוב אילו אלמנטים הוא רוצה שיופיעו בה ואיך הוא יבצע את הרעיון שלו בדרך שתביא לתוצאה איכותית ואסתטית ככל הניתן.

חלק חשוב ביצירת הזמנה לחתונה שתראה אסתטית הוא לוודא שיהיה מקום מתאים לטקסט ההזמנה. הטקסט צריך להופיע בהזמנה במקום מרווח ולא דחוס, כדי שלא תיווצר תחושה של עומס וצפיפות. צריך לשמור על ריווח מתאים בין השורות, על מנת ליצור אווירה נינוחה ושלווה.

הטקסט בהזמנה לחתונה חייב להיות קל לקריאה והמעצב חייב לקחת את זה בחשבון כשהוא בוחר את צבעו, גודלו וסוג הגופן (הפונט) שלו. עם זאת הוא צריך להיות בצבע ובאופי שמתאים לשאר האלמנטים בהזמנה.

דבר נוסף שהמעצב צריך לחשוב עליו כשהוא מעצב את ההזמנה הוא התוכן של הטקסט שיופיע בהזמנה. יש להבליט את הדברים החשובים בטקסט, כמו שמות המתחתנים ותאריך החתונה. ההבלטה הזו יכולה להיות באמצעות הגדלה או שינוי הצבע של החלק הרלוונטי. את המידע הפחות חשוב בהזמנה כדאי להקטין כדי למשוך את עיני האורחים אל החלקים החשובים יותר. הגדלה והקטנה של חלקים מהטקסט תורמת להזמנה גם מבחינה אסתטית.


    • שילוב תמונות בהזמנה - אם הרעיון של המעצב להזמנה לחתונה כולל תמונה מצולמת, המעצב יפנה לצלם מקצועי על מנת להשיג הזמנה באיכות הגבוהה ביותר. באופן הזה התמונה תראה חדה, הפוקוס יהיה במקום הנכון והצבעים יראו רוויים.

בשלב הבא המעצב יעלה את התמונה המצולמת בתוכנה הגרפית המתאימה ויוכל לעשות שינויים בקונטרסט ובצבעים במידת הצורך כדי שההזמנה תראה יפה עוד יותר.


    • הדפסת ההזמנה - אחרי שההזמנה לחתונה מוכנה, הטקסט ששלחתם מופיע בה ואישרתם שהכל נראה לכם ושאפשר לשלוח להדפסה, המעצב מכין את קבצי ההזמנה לחתונה שלכם לדפוס. הוא דואג לשמור את הקבצים כך שההזמנה תודפס ברזולוציה גבוהה. מלבד זה, הוא מכין סימונים מדוייקים לבית הדפוס שמסמנים להם איפה צריך לחתוך את הנייר, כך שההזמנה שבחרתם תהיה בגודל הרצוי ולא ישארו בצדי ההזמנה שוליים לבנים לא רצויים.

כשהקבצים מוכנים להדפסה, המעצב שולח את ההזמנה לבית הדפוס ומגדיר להם על איזה נייר להדפיס. יש מגוון רחב של סוגי ניירות שמתאימים לדפוס. כל נייר והמאפיינים שלו. בחירה בנייר כרומו מבריק 300 גרם להדפסת ההזמנות לחתונה תשיג הדפסה איכותית. בזכות היותו נייר חלק שגווניו הטבעיים אינם משפיעים על המוצר המודפס וגם הודות לכך שהוא אינו סופג את הצבע לאחר ההדפסה, הצבעים  בהזמנה המודפסת יראו באיכות הגבוהה ביותר.

כמובן, שהמעצב חייב לבדוק מראש את איכות ההדפסה של בית הדפוס אליו הוא שולח את ההזמנות לחתונה על מנת לוודא שאיכות ההדפסה בו ברמה גבוהה.

 

לסיכום, כדי שההזמנה שלכם לחתונה תהיה איכותית ומרשימה היא צריכה להיות מתוכננת היטב על-ידי מעצב מקצועי שיעבוד על ההזמנות שלכם בשיתוף פעולה עם צלם מקצועי ובית דפוס איכותי. אחרי שההזמנות לחתונה מוכנות כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להכניס אותן למעטפות ולשלוח לאורחים.

 

מזל טוב!

 

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

 

דוגמאות להזמנות לחתונה שעיצבתי

 

נטע לופו

מעצבת גרפית

 

נטע לופו מעצבת גרפית http://www.neta-designs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב