דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברצלונה המלצות על הדרך 

מאת    [ 04/10/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3552 פעמים ]

לנוסעים לברצלונה בפעם הראשונה או בפעם המאה יש אטרקציות, פסטיבלים ירידים, אתרים ופעילויות בברצלונה שתמיד כדאי לבקר אפילו בפעם המי יודע כמה לא משנה כמה פעמים ביקרתם כבר בעיר. במאמר זה נדבר על ברצלונה המלצות על הדרך מציע מבט שונה על שלל הפעילויות, האטרקציות והאתרים שלא ניתן לראות בטיול אחד ואף לא בחמישה בברצלונה, אך עדיין לכל מטייל בברצלונה יש את הנישה שלו ואת האתר התיירותי שלו שהוא מתכוון לחזור אליו שוב ושוב בכל נסיעה.

לפניכם ריכזנו כמה אתרים ואטרקציות בברצלונה שלרוב הם גם המתיירות ביותר אך גם אולי המהנות ביותר, בטוח עבור חלק מהמבקרים. במידה ואתם קוראים שורות אלו ואומרים לעצמכם איך הם לא הוסיפו את האטרקציה "הזו" או מה עם אתר "זה", אנו לא יכולים במאמר אחד להכניס הכל אך ניסינו כאן לתת טעימה מאטרקציות אשר נכללות בקונצנזוס הרחב ביותר של המטיילים בברצלונה.

רחוב לה רמבלה ברצלונה – הרחוב או יותר נכון השדרה המרכזית בברצלונה הומה תיירים, פעילויות ואטרקציות בכל שעות היום. רוב המטיילים בברצלונה עוברים בשדרה זו לפחות פעם ביום אם זה לשתות קפה או סנגריה במסעדות הפזורות בכל עבר או סתם ליהנות מטיול קליל בברצלונה בשעת ערב נחמדה.

אזור ראבל ברצלונה – אזור שלם לא רחוק מלה רמבלה אשר מציע שלל בתי קפה קטנים, גלריות ציוריות ורחובות קטנים שניתן לטייל בהם כל היום. זוגות צעירים מטיילים ברחובות אלו מדיי יום ונהנים מהאווירה הנינוחה והציורית של רובע זה.

רחוב פאסז' דה גארסיה – שדרה ענקית של חנויות המציעות מכל טוב עבור חולי הקניות שביניכם. רוב התיירים המגיעים לברצלונה עורכים את הקניות שלהם בשדרה מפורסמת זו. בעקבות התיירות המסיבית באזור המחירים אינם לכל כיס אך עדיין ניתן למצוא מציאות או לשטוף את העיניים במיטב בגדי הלבוש שיש למעצבים מוכרים יותר ומוכרים פחות להציע.

הרובע הגותי – האזור התיירותי ביותר של העיר, שלל תיירים עם מצלמות המצלמים כמעט כל פינה של רובע זה. אם סמטאות קטנות, אם שרידים רומאים ואם כנסיות מרהיבות הכל מצולם ומתועד במצלמות התיירים אותם ניתן לראות בכל פינה. אם זה אינו הטיול הראשון שלכם לברצלונה, פיתחו את התמונות מהטיול הראשון שלכם רוב הסיכויים שגם לכם יש תמונות של הרובע המקסים הזה. תמיד כיף לחזור ולהיזכר אפילו לכמה שעות ספורות.

לסיכום, אלו הם האזורים המתויירים ביותר של העיר ואל תצפו להיות התיירים היחידים באזור. אזורים אלו מחזיקים את מירב הרעיונות וה- אטרקציות בברצלונה ולכן גם את מירב התיירים. הסמטאות והרחובות יכולים להיות לכם לתמונות ראשונות של טיול מושלם או כהעלאת זיכרונות מטיולים קודמים בברצלונה והרחובות בה ייקחו אתכם למסע קסום ונפלא.

בברכת תבלו ותהינו בברצלונה,
צוות אתר SeeCity.

אתר seecity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו ל- SeeCity.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב