דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אריק קליין גאדג'טים לטיול שיעשו לכם חשק לצאת לטייל 

מאת    [ 03/10/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2225 פעמים ]

בין אם אתם נמצאים בטיול בארצות הברית, באוסטרליה, באירופה או סתם יצאתם לטיול בצפון הארץ, יש לנו בשבילכם 10 גדג'טים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה של ממש.


1. הטוגו – למי שמתקשה לסחוב גם את המזוודה וגם את הקפה החם או בקבוק המים הכבד – הטוגו הוא הפיתרון האולטימטיבי. הטוגו הינו למעשה מתקן נשיאה נייד המתחבר בקלות לידית ההסעה של המזוודה שלכם והמיועד לנשיאת כוסות משקה ובקבוקים, כעת, תוכלו לשכוח לתמיד מהחולצות המוכתמות. לא עוד.

2. אוכל – קדימה -  אוכל! מעכשיו ובכל מקום בו תשהו – תוכלו לאתר בקלות מסעדות הקרובות למקום הימצאותכם – עם המלצות חמות מסועדים, דירוגי מנות ואפילו תמונות מעודכנות. הכל באמצעות אתר ה-Foodspotting בתיאבון!

3. מתלה כביסה נייד – מעכשיו תוכלו לתלות את כביסתכם בכל מקום, בכל זמן וללא כל צורך באטבים. העיצוב האלגנטי של מתלה הכביסה מתוצרת חברת גלרט מאפשר לכם לחברו בקלות לכל נקודה בטבע ולהרגיש ממש כמו בבית.

4. מתקן מיני WI-FI – אם אתם מכורים לחדשות באינטרנט, לפייסבוק או לטוייטר – מתקן המיני WI-FI של חברת HUAWEI  הוא הפיתרון בשבילכם. לא תצטרכו חיבור USB, בוודאי שלא כבלים מעיקים. באמצעות המכשיר הקטן והיעיל הזה – עולם האינטרנט כולו נמצא במרחק לחיצת כפתור אחת.

5. מתאם חשמל אוניברסלי – זוכרים את הרגע הזה בו המחשב הנייד שלכם זקוק נואשות להטענה, אך פתאום גם הטלפון הנייד מאותת על פרפורי גסיסה קרובים ואתם בכלל בחו"ל? באמצעות מתאם החשמל האוניברסלי של פוג'יטסו תוכלו להחליף בקלות בין התקעים המותאמים למתחים חשמליים שונים וזאת מבלי להיסחב עם מטען נפרד לכל מכשיר. קל ופשוט.

לקריאת עוד בנושא:אריק קליין


6. הקרם והתחליב – באמצעות קרם הלחות שהוא גם תחליב הגנה מהשמש תוכלו להינות מעור בריא ורענן, אך בה בעת גם מהגנה מלאה מקרני השמש. מתאים במיוחד למי שמבלה את רוב זמנו על החוף.

7. התנתקות – האוזניות "מבטלי הרעש" של חברת לינד" הן הפיתרון האולטימטיבי לכל מי שעבורו חופשה היא לא סתם בילוי במועדונים, כי אם גם הרצון להתנתק מכל המטרדים היומיומיים. לבשו את האוזניות, הפעילו את המוזיקה האהובה עליכם ושקעו בתוך עולם מדהים של חוויות ותחושות,

מאת: אריק קליין

8. תחסכו קצת – כמה פעמים חשבתם על הרגע בו תגיעו לשדה התעופה בדרכם ארצה ותיקנסו על חריגה בגלל חריגה במשקל המזוודה מלאת הטובים? זהו, מעכשיו לא תהיה לכם סיבה לחשוש וזאת בזכות מתקן השקילה הנייד והמיניאטורי כמעט שיאפשר לכם לשקול את המזוודה בשניות ולדעת בדיוק מה מצבכם.

9. מי אמר שקעקועים מזיקים לילדים? ההמצאה הבאה מיועדת לכל אותם ההורים שבינכם אשר נוסעים עם ילדים קטנים ושובבים שנוטים לברוח ולהדאיג אתכם עד מוות. עכשיו יש באפשרותכם להדביק על זרועם קעקוע זמני עם מספר הטלפון שלכם ושמכם לכל צרה שלא תבוא כך שכל מי שיפגוש בילדכם יוכל ליצור עמכם קשר בכל רגע נתון.

10. מחליק שיער קומפקטי – בנות! מעכשיו לא תצטרכו להתפשר על איכות בגלל המחסור בכמות – המקום. לטיול הבא רכשו מחליק שיער קומפקטי – מכשיר יעיל וקטן שייכנס בקלות לתיק הרחצה שלכן.

לאתר של אריק קליין

Arik Klein אריק קליין, נשיא ומייסד חברת Safesky חברת "סייפסקיי" מספקת טכנולוגיות מתקדמות עבור אנרגיה סולארית, מערכות טיפול במים, פתרונות תקשורת רפואה ורפואת שיניים, התקני אבטחה, תוכנת בודק מט"ח ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב