דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשה ואל תעשה בתחילתה של מע' יחסים- כללים להצלחה 

מאת    [ 14/05/2007 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3601 פעמים ]


* בתחילת מע' יחסים (2-3 דייטים מוצלחים) אין צורך לדבר כל יום בטלפון, תן לה להתגעגע, להיות קצת באי ודאות ולשקוע בהרהורים עליך.
גבר שמתקשר פעמיים ביום ויותר או שולח יותר מדי הודעות טקסט, נתפש בעינינו הבנות כבחור תלותי, שקצת משעמם לו בחיים, ותאמינו לי...זה מוריד לנו!
לעומתו, הבחור העסוק, שיש לו חיים, שמשדר קצת אדישות, אבל יודע להגיד את המלים הנכונות כדי שנדע שהוא בעניין, הוא... ממש עושה לנו את זה.

* חשוב להיות ספונטני וגמיש, אבל בטוב טעם, אם תכננת תוכניות עם חברים, או תכניות אחרות, אין סיבה שתבטל אותן בגללה, בטח לא בשלב כ"כ מוקדם ביחסים, שוב, אנחנו מעדיפות גברים שיש להם חיים מעניינים ומלאים בלי קשר אלינו.
יותר מדי התלהבות מצדך תעלה לנו את השתן לראש ולך...מה לעשות.. תוריד את הערך.
אגב, אם יוצא שכל יום אחרי העבודה אתה פנוי וזמין - get a life!, תשקיע בעצמך חוגים, הרצאות, כל מה שרצית לעשות מזמן ולא יצא, אל תשכח לפרגן לעצמך גם פעילות ספורטיבית - זה ישתלם לך!

* תהיה שונה! אל תהיה כמו כולם, אם אתה כמו כולם אתה משעמם והיא רוצה מישהו שיסחף אותה, שיגרום לה לפרפרים בבטן. תכנן את הדייטים שלכם, חשוב מה כולם היו עושים ואיך אתה הולך לעשות את זה אחרת, לקחת אותה למקום מיוחד, אולי לפעילות כלשהי, באולינג, יוגה צחוק, למכשפה שקוראת בטארוט, תפתיע אותה!

* חשוב שתיקח את העניינים לידיים בכל מה שקשור לקבלת החלטות, אתה כמובן יכול להתייעץ איתה, ולהתחשב בדעתה, אבל אל תגיע למצב שבו אתה אומר "מה שבא לך", נשים לא בהכרח יודו בזה, והפמיניסטיות בטח יכעסו עלי, אבל אנחנו אוהבות גברים שיודעים מה הם רוצים, רובנו נהנות ונמשכות לגבר שלוקח עלינו חסות, זה גורם לנו להרגיש כמו נשים...וזה כיף..
* ובאותה רוח, אל תתנצל על הצרכים שלך כגבר, אתה נמשך אליה ות'כלס זה מאוד מחמיא לה, ואתה יודע מה? גם נשים נהנות ממגע ואפילו מסקס - גוועלט!, העניין אצל נשים הוא שאנחנו לא רוצות להראות קלות מדי. חונכנו שסקס בשלב מוקדם ביחסים, או "חלילה" בפגישה הראשונה הוא זול ולא מכובד ולכן כדי להגיע לשם אנחנו צריכות לתרץ לעצמנו כל מיני תירוצים, אם אתה מזמין אותה אליך הביתה בלי תירוץ , המשמעות לגביה היא שביקשת שהיא תבוא לסקס ואז היא חייבת לסרב כדי לשמור על כבודה, אבל אם תזמין אותה לראות את אוסף הקומיקסים המגניב שלך (במידה וזה מעניין אותה), זה כבר נשמע כמו תירוץ שמתקבל על הדעת כדי למצוא את עצמה באמצע סצנה סוערת... "זה פשוט קרה"....







רועי שחף ושרית פלג, מאמנים ומדריכים ב- LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני - מתמחה בפיתוח כישורים ומיומנויות בתקשורת אפקטיבית מול המין השני. החל משפת גוף וגישה דרך מיומנויות וטכניקות ועד שעורים מעשיים הכוללים הדגמות. LoveAcademy שמה לה למטרה לאפשר לכל אדם ליהנות מהחיים במלואם ללא פשרות.

http://www.loveacademy.co.il/





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב