דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן הערים האטרקטיביות להשקיע בהן ברומניה לצרכי נדלן? מאת TGI השקעות 

מאת    [ 03/10/2010 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2319 פעמים ]

רומניה הפכה זה מכבר ליעד מבוקש להשקעות בנדל"ן. זרם המשקיעים התרים אחר נדל"ן ברומניה הינו קבוע פחות או יותר כבר יותר מעשור לפי מספר דיעות, ללא תלות במשברים כלכליים, ירידת או עליית שערי מטבע וכדומה.

נדמה כאילו רומניה מושכת משקיעים מהעולם כולו, לרבות מאירופה וישראל בשל סיבות הטמונות וגלומות בה ? ביניהן ההתפתחות המרשימה של כלכלת רומניה, הצמיחה המפעפעת גם באיזורי הספר ברומניה ומעידה בין השאר על כלכלה בריאה, כזו שאינה ממוקדת במרכזים האורבניים הגדולים ועוד סיבות.

הישראלים נחשבים לכח החזק ביותר מבין המשקיעים בנדל"ן ומעורבים בעסקאות רבות, כאשר בולטת מעורבותן של חברות השקעה ונדל"ן שצברו ניסיון בתחום דוגמת חברת TGI השקעות. ייתכן והיותם של ישראלים רבים ממוצא רומני בשילוב המיקום של רומניה באירופה וכמובן הצטרפותה לגוש היורו, הם שעודדו מגמה ניכרת זו.

בין הערים המושכות אליהן משקיעים ברומניה נוכל למצוא כמובן את הערים ה'ראשיות' ? כגון קונסטנצה שהיא עיר הנמל הראשית במדינה, יאש וקלוז' שמגלות התעוררות נדלני"ת, טימישוארה ובראשוב ? אילו הן ערים אטרקטיביות להשקעות נדל"ן ברומניה אך בשום אופן אינן מהוות רשימה סגורה בדרך כלשהי, וכאן אחד היתרונות ברומניה ? ביזור ההשקעות על פני הארץ.

רומניה כיעד להשקעות נדל"ן בחו"ל מצריכה, כמו בכל מישור, הבנה והיכרות עמוקה עם המערכות השונות בה, כלכליות ופיננסיות, אזרחיות ושלטוניות. מאחר וישראלים רבים מעורבים בשוק הנדל"ן הרומני הרי שידע רב נצבר ועומד לרשות המשקיע הישראלי מטעם מומחים דוברי עברית, שלא לומר חברות ישראליות העוסקות בהשקעות נדל"ן בחו"ל וברומניה בפרט כמו למשל חברת TGI השקעות.

תפוסת השכירות הגבוהה בנדל"ן משרדי ברומניה מפתה : נכסים מניבים ברומניה הם עניין רציני והם משקפים כבר היום תחזיות צמיחה שהוכחו כרלוונטיות, כך שגם בתחזיות לגבי צמיחה ברומניה שניתנות היום יש להתחשב ולקחת בחשבון כשאנו מתכננים עסקאות נדל"ן. שימו לב לקרקעות חקלאיות ברומניה, אשר, כמו בארץ, הפכו מבוקשות בציפייה להפשרה עתידית ומכירה ברווח ניכר.

עוד על נדל"ן ברומניה ובאירופה - TGI השקעות

קבוצת TGI השקעות נדל?ן מתמחה באיתור ושיווק של נכסי נדל?ן מניבים בארץ וברחבי העולם. הקבוצה פועלת במדינות וערים, הנהנות מבסיס כלכלי יציב, שקיפות עסקית, תנאים כלכליים חיוביים, ושווקי נדל?ן, המתאפיינים בפוטנציאל גבוה של תשואה, עליית ערך והשבחה.חושבים גלובלי. אבל בוחרים רק את ההשקעות המתאימות למשקיעים הישראלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב