דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות במעגל סגור 

מאת    [ 03/10/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2218 פעמים ]

 

מצלמות אבטחה

לא אחת נשמעות טענות כנגד השימוש במצלמות אבטחה במקומות ציבוריים, כגון: מקומות עבודה, בתי עסק, בתי ספר, רחובות העיר ועוד. הטיעון המרכזי של המתנגדים מתבסס על הזכות לפרטיות, שהיא אחת מזכויות האדם הבסיסיות בכל מדינה דמוקרטית. לא מעט אנשים סוברים שהשימוש הגובר במצלמות אבטחה במקומות ציבוריים מהווה פגיעה אנושה בפרטיותנו כאזרחים, ומאפשר למדינה ולרשויותיה לאסוף את המידע האישי והפרטי ביותר אודותינו.

אין עוררין על כך שהזכות לפרטיות היא אחת מאבני היסוד של כל דמוקרטיה. אולם לצידה של זכות זו עומדת גם חובתה של כל מדינה דמוקרטית להגן על שלומם וביטחונם של אזרחיה. וכאשר מציבים על כפות המאזניים את הזכות לפרטיות כנגד ההגנה על הביטחון האישי והציבורי, במקרים רבים הפגיעה בפרטיות היא נסבלת ואף הכרחית לצורך שמירה על שלומו וביטחונו של האזרח הפרטי. וכדי להבטיח את ביטחון ושלום הציבור, אין מנוס אלא להשתמש ב- מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה במקומות ציבוריים – למלחמה בפשע ובאלימות

חדשות לבקרים אנו צופים באמצעי התקשורת במקרי אלימות או מעשי פשע אשר נלכדו בעדשתן של מצלמות אבטחה ציבוריות: תגרה אלימה בפתחו של מועדון לילה, רצח בכיכר העיר, ונדליזם והשחתה של רכוש ציבורי, פריצה לבתי עסק, פעילויות טרור למיניהן ועוד. צילומי מצלמות במעגל סגור אלו הם לא אחת האמצעי היחיד שבאמצעותו ניתן ללכוד את הפושעים ולהעמידם לדין. יתרה מכך, לעיתים רבות די בקיומן של מצלמות במעגל סגור במקומות ציבוריים, כגון: מקומות בילוי, גנים ציבוריים, פינות רחוב ועוד, כדי להרתיע פושעים למיניהם ולמנוע מעשי פשע ואלימות רבים.

לאור יעילותן הרבה של מצלמות אבטחה במלחמה בפשע ובאלימות, אין זה פלא שמקומות ציבוריים רבים ונוספים החלו להציבן: בתי חולים, בתי ספר, מרכזים מסחריים ועוד. יעילותן הרבה של מצלמות אבטחה מקבלת את הביטוי הטוב ביותר בפרויקט הארצי "עיר ללא אלימות". במסגרת פרויקט זה, ערים רבות בארץ הציבו מצלמות אבטחה ברחובות העיר במטרה להילחם בתופעות של פשע ואלימות. ואכן, הצלחתן הגדולה של מצלמות האבטחה בצמצום ממדי האלימות ברחובות הביאה להתרחבות הפרויקט לערים נוספות בארץ.

מצלמות האבטחה של קובי מערכות – לשקט נפשי ולביטחון האישי

חברת קובי מערכות מתמחה בתכנון, בשיווק, בהתקנה ובמתן שירות למצלמות אבטחה לסקטור הפרטי והציבורי כאחד. עם חברת קובי מערכות תוכלו לקבל מצלמות אבטחה מקצועיות, המתאימות בדיוק לצורכיכם הייחודיים. הודות לניסיון העשיר שצברה החברה בתחום מצלמות האבטחה, יש ביכולתה לספק מענה מקצועי ויעיל לכל חברה, מוסד או עסק אשר מעוניין באבטחה ברמה הגבוהה ביותר.

בחברת קובי מערכות תוכלו למצוא מצלמות במעגל סגור חדישות ומשוכללות, מתוצרת החברות המובילות בתחום. רק עם מצלמות האבטחה של חברת קובי מערכות תוכלו ליהנות משקט נפשי ומביטחון אישי ברמה הגבוהה ביותר. הודות למערך השירות היעיל והמקצועי של החברה, כל לקוח יוכל ליהנות משירות תיקונים ואחזקה למצלמות האבטחה שברשותו ולהבטיח ביטחון והגנה 24 שעות ביממה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב