דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב - יצירה ופרקטיקה 

מאת    [ 01/10/2010 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 1816 פעמים ]

צעירים רבים אשר ישתפו אנשים מבוגרים מהם בתוכנית שלהם להירשם למסלול לימודי עיצוב ובסוף הדרך להיות אומנים בעתיד וגם להצליח להתפרנס מזה, יזכו לעיתים לקבל גיחוך המלווה במשפט בסגנון "עם אומנות לא קונים במכולת" או "היום כמעט ואי אפשר להתפרנס מאומנות". צעירים שהפנימו את דבריהם של אנשים בעלי הניסיון הרב מהם, יחפשו בדרך כלל, לעסוק במקצוע שישלב את נטייתם האומנותית עם פרקטיות ועם אפשרות להתפרנס בכבוד ובסופו של דבר רבים מהם יימצאו את אשר חיפשו ויירשמו למסלול לימודי עיצוב. לימודי עיצוב הם תחום לימודים המשלב נטיות אומנותיות, פיתוח היצירתיות ומעוף עם אסטטיקה ועם דיוק, פרספקטיבה, ידע טכני והנדסי.


לימודי עיצוב - מה זה כולל?
לימודי עיצוב הוא שם כולל של מספר מקצועות שונים. בתחום לימודי עיצוב ניתן למצוא תת תחומים רבים ביניהם: לימודי עיצוב אופנה, לימודי עיצוב פנים, לימודי עיצוב גרפי ולימודי עיצוב תעשייתי. ניתן לגשת למסלול של לימודי עיצוב לתואר ראשון, לימודים הלוקחים כארבע שנים וישנם גם מסלולים תיעודיים הנמשכים בין שנה לארבע שנות לימוד. 

לימודי עיצוב - איפה ומה לומדים?
ישנם שלל מכללות ובתי ספר המציעים לימודי עיצוב ברחבי הארץ. לימודי עיצוב נלמדים גם ברוב האוניברסיטאות הגדולות. לימודי עיצוב יהיו מחולקים ללימודים עיוניים אשר יכללו קורסים כמו תולדות האומנות וקורסים נוספים המלמדים את ההיסטוריה, התיאוריה והזרמים באומנות, בעיצוב ובתחום הספציפי של העיצוב הנלמד. החלק השני של לימודי עיצוב יהיה לימודיים מעשיים במסגרתם יתנסו הסטודנטים בעבודה עיצובית ויתנסו וילמדו כיצד מבצעים אותה בפועל.

לימודי עיצוב - מה יהיה בעתיד?
סטודנטים הפונים למסלול לימודי עיצוב פונים ללימודי מקצוע בעל זיקה לתחומים רבים בעולמנו ובחיינו. הם יוכלו לתרום למראה חזותי של פריטים, בתים, מקומות ומוצרים, להוסיף ואף לקבוע תחושות שאנשים מרגישים מהתבוננות בפריטים או מוצרים שונים, להשפיע על האטרקטיביות ועל האסטטיקה בעולמנו. בוגרי לימודי עיצוב יוכלו לעצב אתרי אינטרנט, להשתלב במשרדי הפרסום השונים, לעבוד במערכות עיתונים ומגזינים, לעצב בגדים ברשתות אופנה או כעצמאיים, לעסוק בעיצוב פנים, לעצב תפאורה בתיאטרון, לעצב אריזות ומוצרים שונים ולהשתלב בעוד שלל מקומות הנוגעים בתחום העיצוב.

 

פורטל לימודים To Go - כל המידע על לימודים בישראל מלימודי פסיכומטרי עד לימודי תואר ראשון ושני כל מסלולי הלימוד בישראל, קורסים, ולימודי תעודה, מידע על מלגות, מידע אודות כל אוניברסיטה ומכללה בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב