דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוניברסיטה - הגיע הזמן לחשוב על העתיד 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 1545 פעמים ]

את הלימודים בתיכון סיימתם כבר מזמן, גם הצבא נמצא כבר הרחק מאחוריכם, אפילו מהטיול הגדול במזרח או בדרום אמריקה כבר חזרתם . ועכשיו כמו שרוב האנשים שמעו מההורים שלהם כשהיו בגילאים הללו, של עשרים פלוס "הגיע הזמן לחשוב על העתיד שלכם". הגיע הזמן להתחיל לעשות צעדים לכיוון לימודים אקדמיים ובחירת אוניברסיטה מתאימה לצורך הזה.

אוניברסיטה - האוניברסיטאות בישראל
תושבי ישראל המעוניינים ללמוד במוסד אוניברסיטה יוכלו לעשות זאת באחת מתוך שמונה האוניברסיטאות בארץ. שש מתוכן מציעות לנרשמים אפשריות לעשות תואר ראשון, תואר שני ותואר שלישי. כיום ניתן למצוא אוניברסיטה בכל איזור, והאוניברסיטאות הן: אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה עברית בירושלים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, אוניברסיטת בר אילן והטכניון בחיפה. שתי אוניברסיטאות נוספות אשר קצת שונות במתכונתן מקודמותיהן הן: מכון ויצמן ברחובות והאוניברסיטה הפתוחה. כל אוניברסיטה ואוניברסיטה בישראל פועלות בפיקוח של המועצה להשכלה גבוהה.

אוניברסיטה - תנאי קבלה

בכדי להתקבל לכל אוניברסיטה על המועמדים לעמוד בתנאי קבלה מסוימים בכדי להתקבל לאחד החוגים שאותה אוניברסיטה מציעה. מידת ההתאמה של אותו נרשם לתואר ראשון בחוג מסוים באוניברסיטה מסוימת תיבדק על ציון הבחינה הפסיכומטרית שישוכללו יחד עם הציונים של מבחני הבגרות שלו. גובה הציון שיידרש לקבלה בחוג מסוים של לימודים באוניברסיטה יהיה תלוי בדרך כלל בכמות הביקוש להרשמה לאותו החוג.

אוניברסיטה - האור שבקצה המנהרה
אוניברסיטה מעבר להיותה מוסד לימודים, מציעה לסטודנטים גם שלל פעילויות וחיי חברה ענפים. סטודנטים רבים בוחרים להתגורר במעונות דיור אותן מציעה אוניברסיטה תמורת סכום חודשי נמוך יחסית. המגורים במעונות והשהייה באוניברסיטה נותנת שלל אפשרויות להכיר אנשים חדשים ולעסוק בפעילויות שונות בתחומים כמו תרבות וספורט אותה מציעה  אותה אוניברסיטה לסטודנטים.

אוניברסיטה - אחת התקופות שזוכרים לטובה
אז רגע לפני שאתם נרשמים לאוניברסיטה, חשוב שתדעו שנכון שב-3-4 שנים הקרובות (לעיתים אף יותר) אתם הולכים להשקיע המון זמן בלימודים ובכדי להצליח יהיו זמנים שתאלצו אף לחרוש. אבל כאמור אוניברסיטה מציעה לכם גם שלל אפשרויות חברתיות ואנשים רבים הכירו את חבריהם הטובים ביותר ואף את בני זוגם באוניברסיטה, אז יש למה לחכות.

פורטל לימודים To Go - כל המידע על לימודים בישראל מלימודי פסיכומטרי עד לימודי תואר ראשון ושני כל מסלולי הלימוד בישראל, קורסים, ולימודי תעודה, מידע על מלגות, מידע אודות כל אוניברסיטה ומכללה בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב