דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטבות לארגוני עובדים במגוון מוצרי תיירות, דילים לאילת, חופשה בטבריה, טיסה ללונדון, יום כיף, ההנחה אינה צריכה לבוא על חשבון שרות ברמה גבוהה 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2743 פעמים ]

כמעט כל אחד מאתנו נמנה על חוג לקוחות כלשהוא

כל חוג לקוחות או מועדון צרכנות מספק באמצעות חברות תיירות מוכרות יותר או פחות הנחות, הטבות ודילים לחופשה בארץ לחופשה בחו"ל, טיסות זולות ושאר חבילות נופש.

לא אחת קבלת הנחה שולית של כ 1.5% כרוכה בקבלת שרות בינוני ואף גרוע, חוסר מענה, אספקת מידע שגוי אודות היעד או המלון, העדר מענה בזמן אמת ובכלל, בשורה התחתונה חסכון של עשרות שקלים שמביא לפגם בהנאה אינו משתלם.

כמובן שלצד חברות שאינן מקפידות על רמת שרות גבוהה קיימות גם חברות תיירות איכותיות, אישיות, זמינות 24 שעות ביממה ומגובות בצוות סוכני נסיעות מנוסים, מיומנים, שירותיים, זמינים ואשר מכירים היטב את סל המוצרים שהם מציעים לך הלקוח. חברה במאפייני רמת שרות גבוהה לדוגמא הינה חברת אהלן אולימפוס בע"מ, בשונה מחברות תיירות אחרות חברה זו באה לתחום תיירות הפנים והתיירות היוצאת מתחום התיירות הנכנסת המאופיין בצוות איכותי, דובר שפות, שירותי הזמין 24/7 לטובת קהל הלקוחות מחו"ל אותו הוא משרת. החברה הינה שחקן משמעותי גם בתחום התיירות למצרים, ירדן והתיירות העסקית – אירוח אנשי עסקים ואורחים חשובים מחו"ל לרבות כל סידורי הקרקע שלהם... בין אם מדובר במשלחת ענקית בת מאות משתתפים או טיול פרטי לVIP – אח"מ כזה או אחר או טיול של צליינים בארץ ישראל – HOLYLAND TOURS. החברה אף חברה פעילה בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל.

חברת אהלן אולימפוס הקימה מרכז הזמנות אישי – איכותי הזמין 24 שעות ביממה. מרכז ההזמנות ממוקם ממש בסמוך לשדה התעופה (באור יהודה), כך שבמקרה חירום יוכל נציג של החברה להגיע ללקוח במהרה ולטפל באופן אישי בפתרון כל בעיה.  החברה חברה יחד עם מלונות ושאר ספקי תיירות מהשורה הראשונה להעניק הטבות אמיתיות לארגונים שיתקשרו עימה בהסכם. מעבר לכך, בשונה ממרבית מרכזי ההזמנות, חברה זו מבצעת גם טיולי יום, ימי גיבוש, טיולי גימלאים ועוד...

דילים טובים לחברים בארגוני צרכנים חייבים להיות מגובים בשרות ברמה הגבוהה ביותר. הלקוח עובד חברת החשמל, מנוי מפעל הפיס, מחזיק כרטיס חבר, השוטר, גמלאי התעשייה האווירית, עובד מקורות, מורה, רופא, עו"ד, חבר לשכת רו"ח, עובד משרד הביטחון, עובד המועצה המקומית, חבר מועצת פועלי בת ים ועוד... כולם זכאים לשרות ברמה שתייר עסקי מקבל... חברה עם תודעת תיירות נכנסת מפותחת כמו אהלן אולימפוס בע"מ תדע לתת גם לצרכן הישראלי רמת שרות כשל תייר מחו"ל ממש.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב