דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטארקראפט 2 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 2746 פעמים ]

סטארקראפט 2 בישראל:

למי שלא יודע המשחק נחת ויצא לראשונה ב- 1998. המשחק הראשון תאמינו או לא שרד שתיים עשרה שנה, במשך הזמן הזה יצאו עוד מאות אלפים ורבבות של משחקי מחשבים אנחנו מדברים על תקופה של שתיים עשרה שנה. כך שברור היה כשיצא ההמשך starcraft 2 יהיה טירוף.

אני שחקתי ממש בקטנה בראשון, וגיששתי אחר השני. אבל עברו להם בקרוב שלושה חודשים מאז שיצא המשחק ואני מוצא את עצמי לא יורד מהרשת. מדובר על דבר שלא נראה כמותו.

הגזעים מפתיעים מתמיד למרות שנושאים את אותם שמות מהמשחק הראשון. המפות מעניינות יותר והמהירות גם גדלה. לא מספיק להיות בעיניינים אלא ממש צריך לשחק. זה נכון שכל אחד גם בלי רקע במשחק יכול ליהנות, הודות לעבודה הנפלאה שחברת Blizzard entertainment עשתה במהלך השנים שחלפו.

למה אני משתף את כולם בזה:

המשחק למי שעדין לא יודע על מה אני מדבר, עוסק רובו ככולו במשחקי רשת, מה שנקרא מולטי פלייר. אומנם אתה יכול לשחק לבד ובדרך זו גם להוריד את המשחק ולשחק בצורה לא חוקית ( דבר שמאוד לא מומלץ ומאוד לא יפה לאנשים טובים ). אבל את החוויה האמיתית משיגים כאשר משחקים מול אנשים אחרים, ויותר מעניין מול אנשים מכל העולם.

במאמר הקודם כתבתי על קהילה ישראלית שיצרה את הפורום הישראלי לסטארקראפט 2. ובה התנהל טורניר גדול שעליו נרשמו מעל למאה איש. היה מעניין ומדהים לראות את הגמר של הטורניר. מתוך שנסתכל על מה שהיה שם נבין את גודל השפעת המשחק, עלי ובכלל על אנשים שאוהבים משחקים.

טורניר סטארקראפט 2 ישראל.

הטורניר החל עם 106 אנשים, כאשר כולם שחקנים ברמות שונות. בכדי לקבוע מי ישחק מול מי חילקו את הרמות, חמישה במספר לשתי קערות, ביצעו הגרלה ששודרה ביו טיוב כמו בליגת האלופות. אז כל בית קיבל שני שחקנים מהרמה הגבוה ביותר וארבע שחקנים מהרמות היותר נמוכות. שלב הבתים והנוקאוט המוקדם נערך במהלך שבועיים ימיים, כאשר לכל משחק שכלל שלושה משחקונים קצרים ניתן יום ושעה לסיים אותו- כל הנתונים נאספו באתר ודווחו בסוף היום.

המשחקים הטובים ביותר זכו לקיריון של קרייני המשחק הטובים בישראל. מרי נעם גלוקינג2 בדוולף ו- stemz. ( לכל אחד מהקרינים יש ערוץ יו טיוב מעולה משלו ).

לאחר שלב הבתים החל שלב הנוקאוט. כשזה נגמר התקבצו לצורך ביצוע שלב חצאי הגמר והגמר כולם למקום אחד.

חצאי גמר וגמר טורניר סטארקראפט 2 ישראל.

את השלב האחרון של הטורניר, ערכו בזכרון יעקב בבית פרטי, אל הבית הגיעו שבעים אנשים שהתקבצו למקום קטן נטול טינה ועם אהבה גדולה למשחק. כלום נדחקו לחדר יחסית קטן, השדרנים מרי ונעם תפסו עמדת שידור, וכל שחקן קיבל חדר נפרד עם מחשב בשביל ההתמודדות. לצופים בזכרון יעקב הצטרפו מעל מאה אנשים שצפו און ליין במשחק. אל השדרנים באופן מפתיע אך גם מרגש אצטרף שדרן גרמני אשר שידר את המשחק בגרמניה וגם שם אליפות ישראל בסטארקראפט 2 1v1 זכתה לצפייה.

המשחקים נערכו מחמש בערב עד אחת עשרה בלילה. כל השחקנים יצאו מזיעים מהחדרים הקטנים שבהם ישבו, מדהים לראות איך שחקן סטארקראפט 2 יוצא מזיע לקול מחיאות הכפיים של הקהל.  את המקום הראשון והפרס קטף שחקן ישראלי בעל שם עולמי רותם העונה לשם המשחק flyling. את המקום השני המכובד קיבל עומר אלפסי שחקן צעיר יחסית שעוד הרבה לפניו, כנראה שנראה אותו הרבה בסביבה.

את כל התמונות וסרטים מהגמר ניתן לראות באתר או בפייסבוק , בכתובת:

http://www.zergling.co.il/

http://www.facebook.com/TheZergling

אז מה ההתרגשות:

התאהבתי כשראיתי מה שקורה בסיאול קוראיה כשהם משחקים בטורניר סטארקראפט 2 איכותי, מגיעים לשם 50,000 אנשים לצפות במשחק ועוד מיליונים ברשת.

לכן כל כך התרגשתי לראות זאת קורה גם כאן בארצנו הקטנטונת יש קהילת סטארקראפט 2 אדירה. וללא ספק חברת בליזרד עשתה מה שרבים ניסו לעשות ולא הצליחו, החברה יצרה דור חדש של אנשים.

לא מזמן קראתי מאמר על התמכרות למשחקי מחשב, היה שם פרופסור שדיבר שזה נורא ולא טוב מה שקורה עם הנוער של היום.

רציתי לצעוק לו שם וגם היום אני צועק- תתעורר אתה חי בעבר העולם צועד בצעדי ענק לעבר משחקי המחשב.

אם פעם גיימר היה החנון של הכיתה, היה הבחור המעפן היום אנחנו אלילי נוער וקובעי דעת קהל.

המשחק הזה הוא משחק מעולה משחק אדיר, ואני ממליץ בחום. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב