דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל- הספאם ותולדותיו 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2020 פעמים ]

קידום בגוגל- הספאם ותולדותיו. בתחילתו של עידן קידום אתרים עוד לפני שהתחיל קידום אתרים איך שאנחנו מכירים אותו היום, כבר היו מלא חוכמולוגים שעלו על השיטה לרמות את גוגל(אז בתחילת דרכו כמנוע חיפוש).

הם הבינו את הפוטנציאל של קידום בגוגל שחור, מה שנקרא באנגלית בלק הט, משמעותו קידום אתרים מלוכלך/לא אתי. השיטות שבהן עבדו אותם מקדמי אתרים לא חוקיים על מנת לבצע קידום בגוגל היו די פשוטות. הם עשו את הפעולות הבאות שהניבו תוצאות מעולות לקידום בגוגל:

1. העתקה של מאמרים ממקום כל שהוא ופרסומו מחדש באתי מאמרים ובלוגים עם הקישור לאתר המקודם. הרשו לי להזכיר שכל זה קרה לפני עידן התחכום הגוגלי, העתקות עוד היו בסדר אז. היית יכול לקחת מאמר משוכפל, לעלות אותו בעשרה מקומות שונים, ולהרוויח עשה קישורים איכותיים. זה עבד כמו קסם, ממש קשה להאמין היום.

2. המון קישורים ממקומות לא קשורים. גם זה היה לפני שינוי המנגנון של גוגל, אם היית מגיב במאות בלוגים שלא קשורים לנושא שלך, היית מרוויח הרבה מאוד קישורים טובים. גם זה נשמע מצחיק היום. מכאן נולד המושג ספאם, אתה ממלא בלוגים של אנשים אחרים בתגובות זבל של קישורים לאתרים שלך וככה אתה מתקדם בגוגל.

כל הדברים האלה נראים היום כמו זיכרון רחוק. היום כל מה שהוזכר למעלה במאמר לא קורה בכלל. היום זה מתנהל אחרת. גוגל עשו מלא עדכונים חדשים ושינו את כל המנגנון של קידום אתרים בגוגל, מאמרים מועתקים כבר לא יעבדו היום, תגובות בבלוגים לא קשורים כבר לא יעבדו היום.

גוגל מצידה הקימה צוות מיוחד שבודק את הטכניקות שבשימוש והם אף לא מהססים להעניש אתרים שעושים שימוש קלוקל לצורך קידום אתרים בגוגל. שיטה נוספת של גוגל להתמודד עם קישורים שמטרתם לקדם אתרים בלבד ואינם תורמים לגולשים.

אחד השלבים שעוזרים לקידום בגוגל הוא השגת קישורים חיצוניים שיובילו לאתר אותו אתם מעוניינים לקדם. אחת הדרכים המקובלות היא להשתתף בפורומים ובלוגים. בנוסף, תמיד ניתן לכתוב פוסט אורח באתרים שעוסקים במוצר או בשרות אותו אתם מעוניינים לקדם באתר וכמובן להכניס כמה שיותר מאמרים עם קישור לאתר שלכם או עם מילות מפתח רלוונטיות לחיפוש האתר שלכם, באתרי מאמרים

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב