דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות 

מאת    [ 29/09/2010 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2131 פעמים ]

פוליסת ביטוח נסיעות מתחלקת לני מרכיבים עיקריים: ביטוח רפואי וביטוח מטען. ביטוח רפואי כשמו כן הוא נועד להוות כיסוי מספק להוצאות רפואיות במידה ובאופן לא צפוי אתם נזקקים לסיוע רפואי הכולל במקרים חריגים הטסה חזרה לארץ. ביטוח מטען מכסה מקרים של גניבה או נזק של הציוד שלקחתם אתכם ועליו גם הצהרתם טרם הנסיעה עד עלות מסוימת.

עלות פוליסת ביטוח הנסיעות נקבעת בהתאם למספר קריטריונים: גיל המבוטח, מצב בריאותו של המבוטח, אופן הטיול ומשך הטיול. פוליסת ביטוח נסיעות מתחלקת בדרך כלל לביטוח נסיעות לנופש וביטוח נסיעות למטיילים. על אף שכל פוליסות הביטוח נקבעות על פי אותן קריטריונים ומבנה שלהן דומה, קיימים הבדלים שיכולים להיות משמעותיים מבחינת העלות והיקף הכיסוי.

גיל המבוטח- חשוב לברר עד איזה גיל ישנו כיסוי. ישנן פוליסות שמעניקות ביטוח נסיעות עד גיל 60 וישנן כאלו שעד גיל 65. כמו כן, ישנן פוליסות שמעניקות רק כיסוי חלקי לפעוטות. בבואכם לרכוש פוליסה חשוב לציין את גיל המבוטחים ולברר את הקיף ורמת הכיסוי.

משך השהות בחוץ לארץ- חשוב לדעת כי ביטוח נסיעות מוגבל בזמן. פוליסה סטנדרטית מעניקה כיסוי ל45 ימים בלבד. כמובן שניתן לרכוש פוליסה לתקופה ממושכת יותר אפילו למספר שנים אך זו כמובן יקרה יותר. עלות הפוליסה היא מכפלה של מספר הימים בה תהיו בחו"ל כך אך לא כל הימים שווים בעלות שלהם. ישנן תקרות ימים מסוימות שאם עוברים אותם מחיר הביטוח ליום עולה. מאחר וזה מאוד נפוץ בארץ לנסוע לתקופות ארוכות, חברות הביטוח וקופות החולים  נותנות מענה גם למטיילים שנוסעים לתקופות לא ידועות אך כמובן שזה מתבטא בעלות הפוליסה.

מצבכם הרפואי – כמובן שהמצב הרפואי הינו קריטריון חשוב בקביעת זוג הפוליסה ועלותה. אם אתם נוטלים תרופות באופן קבוע או לא בטוח שהפוליסה תכסה את עלות התרופות. במקרים חריגים בהם אדם נזקק לניתוח ובוחר לנסוע לחול לא בטוח שהפוליסה תממן טיסה דחופה בחזרה לארץ. שקיפות מצבכם הרפואי היא דבר חשוב מאוד. אל תסתירו דבר ותציינו את מצבכם הרפואי לאשורו כדי שתוכלו לאמוד באופן ברור את הסיכונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב