דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בריאות 

מאת    [ 29/09/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2235 פעמים ]

כשמדברים על ביטוח בריאות מדברים על מוצרים שונים בעלי שם אחד. ביטוח בריאות המוענק לכם על ידי קופת החולים אינו כמו ביטוח בריאות המוענק לכם על ידי חברות הביטוח. אך גם כשרוכשים ביטוח בריאות דרך חברת ביטוח אפשר לרכוש פוליסות שונות. ביטוח בריאות פרטי יכול להיות ביטוח בסיסי ביותר הכולל מספר כיסויים אפשריים ויכול להיות מקיף מאוד הכולל את כל ההתרחשויות האפשריות.

פוליסת ביטוח בריאות בסיסית שמוצעת על ידי חברות הביטוח כוללות בדרך כלל כיסוי עלויות במקרים של השתלות בארץ ובחוץ לארץ  כמו גם טיפולים מיוחדים בחו"ל. ההשתלות לא כוללות את כל סוגי ההשתלות אלו כוללת השתלות שיש איתן ניסיון רפואי רב. השתלות כגון השתלות לב, השתלות ריאה, השתלות כבד, כליה מח עצם, לבלב, מעי. בנוסף הפוליסה מכסה גם אפשרות להשתלה מבעל חיים כל עוד לא מדובר במשהו ניסיוני שטרם הוכחה יעילותו. כמו כן מכסה ביטוח הבריאות הבסיסי כיסוי לתרופות שאינו ברשימת סל הבריאות הנקבע בחוק. כל שנה מעדכנים את סל הבריאות אך פעמים רבות תרופות רבות נשארות מחוץ לסל.  ביטוח בריאות בסיסי כולל גם מספר של ביקורים והתייעצויות עם רופאים פרטיים כמו גם שירותי חירום ועזרה ראשונה.

ביטוח רפואי קצת יותר רחב מהרמה הבסיסית נקרא ביטוח "משלים למשלים".  זהו מוצר קצת יותר מתקדם אשר מיועד למי שמבוטח בקופות החולים בביטוח משלים ומעניין לשעות השלמה נוספת שתכסה טווח רחב יותר של אפשרויות. הביטו כולל ניתוחים בבתי חולים ומוכנים פרטיים כמו גם יכולת לבחור רופא או מנתח. הביטוח כיסוי מלא לתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות ובביטוח משלים.

מוצרים יקרים יותר כוללים את כל מה שנכלל במצורי הביטוח הבסיסיים. כלומר, ביטוח השתלות וכיסוי תרופות אך מכסים אפשרויות של מקרים הרבה פחות חריגים. כיסוי של ניתוחים בארץ ובחו"ל ללא ההשתתפות עצמית. כלומר כיסוי מלא של כל ההוצאות. ביטוח בריאות זה כולל גם התייעצויות עם רופאים מומחים. כמו כן, מכסה הביטוח שירותים אמבולטוריים, בדיקות מיוחדות ויקרות כגון בדיקת MRI, בדיקות היריון שונות ועוד. ביטוחים אלו כוללים גם כיסוי חלקי בהוצאות טיפולי שיניים לרבות השתלות שיניים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב