דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי 

מאת    [ 29/09/2010 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 2001 פעמים ]

שילוח בינלאומי- שילוח בינלאומי זה אולי אחד התחומים המעניינים ביותר בעולם, מבחינת עבודה וקריירה לא הייתי רוצה לעבוד בשום דבר אחר פרט למה שאני עובד בו היום וזה שילוח בינלאומי. העבודה הזו כוללת את כל הרכיבים של עיסוק מעניין, עבודה מול לקוחות, עבודה מול חברות רבות של ספנות במקרים רבים מדובר בחברות בגדולות ביותר בעולם, הרבה שיחות והתכתבויות מול גופים בחץ לארץ, טיפול בלוגיסטיקה. בהחלט מרתק.

הבעיה היא שאנשים רבים לא מבינים איך בדיוק עובד התחום המרתק הזה של שילוח בינלאומי, לכן היום אני אנסה לתאר קצת את התהליך הזה, איך הוא עובד ומה קורה. קריאה מהנה לכולם:

נניח החלטתם שאתם רוצים להעתיק את מקום מושבכם או את המפעל שלכם מישראל לאמריקה, שיהיה במזל טוב. איך עושים דבר כזה? הרי כל הדברים צריכים להגיע מהמקום הנוכחי שלהם בתוך הבית שלכם לכתובת אחרת לגמרי בעולם.

אז כאן נכנסת לעניינים חברה של שילוח בינלאומי, היא מזמינה חברת הובלות שתיקח את הדברים לנמל, אורזת אותם היטב בתוך מכולות, כאשר הרעיון הוא לארוז בצורה כזו ששום דבר לא יפגע. נציגי חברת השילוח מתאמים עם אחת החברות הגדולות של הספנות שישמרו מקום למטען שלכם באחת הספינות שיוצאות במועד הנוח לכם.

בדיוק במועד הזה, החברה שלכם שעוסקת בשילוח בינלאומי, דואגת ומוודאת שהמטען כולו עלה על ספינת התובלה ללא נזק ושהוא יגיע על האוניה לנמל המתאים, הרי ספינת הובלה עושה כמה עצירות, לכן חשוב לוודא שיורידו את המכולה שלכם בדיוק בנמל המתאים.

ברגע שהמכולה ירדה בנמל ניו יורק נניח, חברת השילוח הבינלאומי דואגת להעביר את החפצים שלכם במכס ומזמינה חברת הובלות שלוקחת את הדברים לכתובת שסגרתם איתה מראש. התהליך הזה אולי נשמע פשוט אבל הוא אחד התהליכים הארוכים והמסובכים שיש בעולם התובלה הימית או שילוח בינלאומי בכלל.

במשך כל הזמן הזה, נציגי חברת השילוח נמצאים בקשר עשרות גורמים המייצגים שלבים לאורך התהליך הזה שתיארתי, כדי להיות בטוחים מעבר לכל ספק שהמטען שלכם יגיע אל היעד שלכם, ללא נזקים ובזמן המתאים. תאמינו לי שזאת עבודה קשה מאוד ומעניינת מאוד. לא הייתי רוצה לעבוד בשום דבר אחר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב