דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר דגשים לתכנון נכון של טיול 

מאת    [ 28/09/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2707 פעמים ]

5 הדגשים לתכנון טיול בהסעה מאורגנת

 

בכדי שטיול בהסעה מאורגנת יהיה מהנה ויעבור בצורה נוחה וחלקה, יש מספר דברים שכדאי לבדוק. אי בדיקת הסעות שונות למטרה של טיול בהסעה מאורגנת, יכול לגרום עוגמת נפש לא קטנה וחבל שכך. הנה לפניכם 5 הדגשים לתכנון טיול בהסעה מאורגנת, שכל אחד מהם יכול רק לתרום.

 

מספר המטיילים

רכבי הסעות מתחלקים למספר גדלים עיקריים בכדי להתאים לצורכיהם של אלו המתכננים טיולים שונים. לכן יש להכיר בעובדה הפשוטה והראשונית שאומרת כי בדיקה סופית של מספר הנוסעים שישתתפו בהסעה המתוכננת היא חשובה ביותר. רכב הסעות בגודל שאינו מתאים למספר המטיילים יהפוך למסורבל או מיותר ויביא עמו עלות כספית גדולה לעתים מהרצוי. מצד שני אם אותו רכב הסעות יהיה קטן מידי הרי שמיד הופך הטיול לכזה שנוחות רבה לא תהיה מנת חלקם של המטיילים, וכמובן שהדבר גורע מההנאה המצופה.

 

בדיקה ועדכון המסלול

תכנון המסלול הוא חלק בלתי נפרד מהזמנת חברת הסעות מתאימה. כל זאת מאחר שלא כל חברה המספקת שירותי הסעות שונים גם מסוגלת לתת שירות מיוחד של רכב הסעות לטיולים. בל נשכח כי המסלול חייב להיות מתוכנן בקפידה בכדי להתוות את קווי הנסיעה בצורת מסלול נכון ולא בצורה של קפיצות מקרטעות מנקודה לנקודה. חשיבות המסלול מתבטאת בנוחות שאותה ירגישו המטיילים כשיראו כי הם מגיעים במהרה לנקודות הטיול השונות, ואילו עד לאלו הרחוקות הם יכולים להתרווח ולהניח מעט את הראש למנוחה טובה.

 

רכב הסעות מתאים לתנאי הדרך

הסעות שונות, גם לחלקים רחוקים ברחבי הארץ, עדיין לא תמיד מתאימות לטיולים. הסעות למטרות טיולים מאופיינות בנסיעות בדרכים שאינן מתאימות תמיד לכל רכב ולכן יש לבקש רכב הסעות המתאים גם לנסיעות ארוכות אך גם לתנאי דרך מיוחדים. ללא כלי רכב מתאים יהפכו אותן הסעות למעיקות על המטיילים וימנעו מהם את המנוחה שהם צריכים בין נקודות הטיול השונות. מעבר לכך, הרי שאם ניגע בכל הנושא של בטיחות בתחום זה של הסעות, נראה שהתאמה מושלמת של כלי הרכב לתנאי הדרך, היא צורך בטיחותי חשוב ולכן תשומת הלב לנושא זה היא בעלת משמעות רבה.

 

נהג מקצועי ומיומן

לעתים מי שעושה את ההבדל  בין טיול מוצלח לכושל, הוא הנהג עצמו של אותו רכב הסעות שהזמנתם. נהג מקצועי הוא כזה שגם מכיר את המסלול, גם ממליץ על כיוונים מיוחדים, וגם משתף פעולה עם מנהלי הטיול, ולכן הסעות בירושלים  שהנהיגה שלהן תבוצע על ידי נהג איכותי יהיו מהנות וזורמות בצורה הרבה יותר טובה.

 

אפשרות לתוספות או שינויים

עליכם לקחת בחשבון כי לעתים ייתכנו שינויים לא צפויים בתכנונים שלכם. עקב כך יש להכין את מספקי השירות של אותן הסעות שתזמינו ולסכם איתם מראש על טיפול במקרים של שינויים במהלך הטיול. הדבר חוסך כאב ראש בנושא של הסעות, ומפנה לכם זמן לעסוק בעניינים אחרים וחשובים גם כן.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב