דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים זולים 

מאת    [ 28/09/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 5006 פעמים ]

יש לא מעט מקומות בישראל בהם ניתן למצוא מזרונים זולים, במחירים השווים לכל נפש. בכל רחבי הארץ, באיזור המרכז, הצפון והדרום, יש אין ספור חנויות ועסקים העוסקים בתחום השינה בכלל והמזרונים בפרט. יש כמובן גם מזרונים במחירים של 8000 שקלים ואף למעלה מעשרת אלפים שקלים, אך מי שאין לו את הסכומים הללו, בהחלט יכול למצוא מזרונים איכותיים למדי במחירים של כמה אלפי שקלים בודדים ולעיתים אפילו מתחת לאלף שקלים. מזרונים זולים הם לאו דווקא פחות איכותיים, וכל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו. אמנם ברוב המקרים מזרונים יקרים יהיו איכותיים יותר ממזרונים זולים, אך לא תמיד... בכתבה זו נדון בתחום המזרונים זולים בישראל.

 

כל מי שמחפש מזרונים זולים, בין אם המדובר במזרונים זולים בצפון, בדרום או במרכז, צריך להחליט מראש מהו התקציב שלו ואיזה מזרון הוא מחפש. קשה מאוד למצוא מזרון יוקרתי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר באלף שקלים בלבד, אך בהחלט ניתן למצוא מזרון טוב, העומד בסטנדרטים גבוהים במחיר השווה לכל נפש. על מנת להגיע אל המזרונים הזולים בצורה המהירה והיעילה ביותר, מומלץ כמובן להיעזר ברשת האינטרנט ובמנועי החיפוש הגדולים. יש גם לא מעט אתרים של השוואת מחירים (כמו זאפ), בהם ניתן לברר מהו המחיר הראוי למזרון מסוים המבוקש על ידכם.

 

כיצד בכלל בוחרים מזרון בצורה חכמה? יש לכך לא מעט קריטריונים. כל אחד מאיתנו שונה בהעדפות שלו, ולכן, לפני שמחליטים על איזה מזרון ללכת, עליכם להחליט מה יותר חשוב לכם – גודל או קשיחות? בריאות או נוחות? הקריטריונים הם רבים ומגוונים. למשל – תמיכה לעמוד השדרה, נוחות, אריכות ימים של המזרון, כמות ועובי הקפיצים, התאמה אקלימית, מידות (ככל שהמזרון גדול יותר כך גם יעלה מחירו בדרך כלל), ריפוד ובידוד, קשיחות המזרון (קשיח, קשיח למחצה או גמיש) ועוד. ההמלצה שלנו, גם כאשר בוחרים מזרון זול - להתנסות ולשכב על מספר רב של מזרונים בעלי דרגות קושי שונות ורק אז להחליט איזה מזרון הוא המתאים לכם ביותר.

 

לסיכום, ניתן בהחלט לומר כי רכישה של מזרון מתאים עבורכם הפכה לפשוטה יותר בשנים האחרונות וכי טווח המחירים הוא רחב. יש לא מעט מזרונים זולים, אך צריך לדעת כיצד למצוא אותם. חשוב לזכור כי גם כאשר רוכשים מזרונים זולים, יש לוודא שהם מתאימים לכם באופן ספציפי!

אתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב