דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח עם נשים - מדריך למתחיל 

מאת    [ 11/05/2007 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 32229 פעמים ]

איך להצליח עם נשים?

קודם כל - למה בכלל צריך מאמר למשהו כזה? האם זה לא אמור להיות תהליך טבעי?
ובכן... כן. גם אם תוותר על המאמר הזה סביר מאוד להניח שתשיג מישהי, תתחתן, ותעשה ילד או שניים. אבל - קרוב לוודאי שתיאלץ להתפשר. להתפשר כי את האחת שאתה באמת רוצה, כנראה שאתה לא תדע להשיג. ולמה ישר באלימות? כי להבדיל מהנשים הנפלאות שלנו, רוב הגברים בישראל לא יודעים לשחק את המשחק. ומה לעשות... במשחק הזה רק החזק שורד. למשחק אגב קוראים "אומנות משיכה".

אז איך מתחילים לשחק?

בשביל שזה יהיה פשוט נחלק את זה לכמה שלבים:

ההבנה - ניסיון בתקשורת עם נשים זה הכל.
אתה משקיע שנים בקריירה, אתה משקיע שנים בתחביבים, אתה משקיע ערב בשבוע, כל שבוע, בשביל לשחק פוקר עם החבר'ה בעשר השנים האחרונות. אבל מה עם להשקיע בזוגיות? למה מכל הדברים, דווקא הדבר שיושב לך בראש יותר מכל, אתה מצפה שיקרה מעצמו? אולי הגיע הזמן לקחת את עצמך בידיים? לצבור את כל הניסיון הזה בזמן קצר? הרי הבחורה שמולך מדבר כל יום עם עשרה מחזרים חדשים... איזה סיכוי יש לך נגדה במשחק המשיכה?

ההחלטה - אתה כרגע צריך להחליט שאתה רוצה להשתלט על תחום הנשים בחייך. שאתה רוצה להיות מסוגל לכבוש כל אישה.
המחוייבות - אתה מתחייב להשיג את המטרה.
חשוב להבין שאין כאן דד ליינים. אין כאן תאריך יעד שבו אתה צריך להתחיל להצליח עם נשים כמו ג`ימס בונד. אתה לא מתחייב לתוצאות, אתה רק צריך להתחייב לתהליך. אתה צריך להתחייב שבמשך חצי השנה הקרובה, אתה תפתח 40 אינטראקציות בשבוע. זה אומר 10 בנות ביום, במשך 4 ימים בשבוע. זה "כלום" מבחינת הזמן שתצתרך להשקיע, אבל "כלום" שישנה לך את החיים.

הביצוע - את 40 האינטראקציות אתה יכול לפתוח היכן שבא לך. אתה יכול להתחיל לדבר עם בנות באוטובוסים, עם בנות שאתה מעלה טרמפ לאוטו, עם בנות בעבודה, עם חברות של אחותך וכל בחורה אחרת שנקראת על דרכך... או שאתה יכול לעשות את זה בצורה מרוכזת ("סארג`" בסלנג הפיקאפרי), להגיע לשעה למקום בילוי הומה קהל ובמהלך השעה הזאת לדבר עם כל בחורה שנראית לך מעניינת מספיק.

על מה לדבר?

בהתחלה זה לא חשוב. אתה לא חייב אפילו להראות כל עניין רומנטי בבחורות האלה. אתה סה"כ צריך לצבור "שעות שיחה" עם נשים. על מנת שתבין איך הראש שלהן עובד. תדע להבחין מתי הן בוחנות אותך (ובחיי שהן בוחנות אותך על כל דבר קטן אפילו, גם בלי שהן מודעות לכך בעצמן), ולהבחין מתי הן מעוניינות להכיר אותך יותר טוב. בשלבים מאוחרים יותר, אתה גם תרכוש את הכלים, ותלמד לעשות את זה נכון, וכך גם להעלות את אחוזי ההצלחה שלך.
אני מבטיח לך שאם תעמוד בתרגיל הזה ותפתח 40 אינטראקציות בשבוע, במשך שישה חודשים, משמע - כ1000 אינטראקציות. אתה לא תאמין מה זה יעשה להצלחה שלך עם נשים.

איך פותחים אינטראקציה? רמז - לשרוק מהברזלים לא עובד...

כמה הצעות בסיסיות:

- כשאתם בחנות ויש לידכם מישהי שמצאה חן בעיניכם, "סליחה, יש לך טעם טוב? אני מחפש מתנה למישהי, את חושבת שאת יכולה לעזור לי?".
- בתחנת אוטובוס "אפשר שניה לראות את השעון שלך? הוא ממש יפה. את יודעת אני חיפשתי שעון כזה בדיוק ליום הולדת של ידידה שלי... איפה קנית אותו?".
- "אני פה בויכוח עם עצמי, איך הולך הדירוג של הקולה על פי הטעם? קודם מן הסתם זה הקולה בבקבוק הזכוכית, אח"כ הפחית ואח"כ הבקבוק פלסטיק... או שזה קודם הבקבוק פלסטיק, ורק בסוף הפחית..?".

חשוב שתבין שאין כזה דבר משפטי פתיחה קסומים! לא משנה עד כמה שהדבר שתפתח איתו יהיה דבילי, או שזה פשוט יהיה "היי" קצר, אם אתה תשדר מספיק ביטחון עצמי ותוסיף לזה קשר עין חזק וחיוך נעים, הבחורה תהנה לבלות את ההמתנה שלה לאוטובוס יחד אתך בשיחה קולחת.

ואיך משדרים את כל אלה?

על ידי התנסות יום יומית בשטח וצבירת מאות אינטראקציות עם נשים.
שיהיה בהצלחה!

אילן וולקוב הוא מנהל ומדריך ראשי בחברת
"Dmen - תרבות גברית", אשר עוסקת בתקשורת בין-אישית ומתמחה בדייטינג. כל שנה מאות גברים ונשים בישראל עוברים את קורסי הדייטינג שלו, ורבים מכתביו פורסמו ברשת ובעיתונים שונים בארץ ובחו"ל.
למאמרים דומים ולהרשמה לאחד מקורסי אומנות המשיכה ודייטינג, ניתן להיכנס לאתר http://www.Dmen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב